PutteA wrote:Du är välkommen Varanen. Min gillestuga står öppen med en 42 tummar på vägen, 5 min senare sprakar brasan lagom till nedsläpp. Barskåpet är dock på övervåningen, men det blir en ganska enkel resa upp och ner när man vet vad som hägrar!! Och soffan går att sova i ganska bra..... jag har provat!!
Har precis som du gillestuga med 42 tum och öppen spis, men med ett boxerabbonemang till januari 2011 så blir det nog inga hockeykvällar där i vinter
För dyrt att ha både Viasat och Boxer, Telia är enda räddningen...
Jag har trillingkort, men jag ska försöka köpa mig ur detta nu. Kanske behåller jag ett boxerkort, sen blir det att rigga upp en parabol igen. Det trodde jag aldrig mer jag skulle göra!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Försökte mig på att köpa ur mig från boxer men det var omöjligt, det hamnar hos inkasso var deras svar, så jag får dras med dom om jag inte hittar nån (idiot) som vill ta över abbonemanget...
Har mailat telia igen nu och frågat hur det blir med viasat hockey, få se vad det blir för svar...
Jag ska hävda att jag ska flytta, då kan dom ju inte neka mig att pröjsa mig ur. Det gick hos ComHem, så det borde gå hos Boxer med tycker jag. Men visst, en del av dessa bolag är märkliga, inga problem att komma in, men stängs dörren bakom och det är faan omöjligt att ta sig ur.
Jag pratade med boxer och är intresset tillräckligt stort ska dom försöka köpa in fler matcher till kanal 8. Så bara att fortsätta maila alla hockeytokar i vårt avlånga land.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Kanal 8 vill vi inte ha några matcher på, det är ju fan lika illa som Viasat Hockey. Förresten visar dom ju knappt Lakers så det är väl inget att sörja över. Nöjer mig med att kolla allt tänkbart Live och sen några bortamatcher på S24. Där visar dom flera av våra bortamatcher.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Slavik wrote:
Har mailat telia igen nu och frågat hur det blir med viasat hockey, få se vad det blir för svar...
Har varit i kontakt med Telia också och det verkar som alla får olika svar. Svaret jag fick senast var att dom inte visste om Viasat Hockey skulle läggas till i deras Viasat Sportpaket. Med tanke på att kanalen drar igång nu redan den 1 september så borde dom ju ha koll på det.. Hela den här informationen om Viasat Hockey har varit obefintlig och en riktig soppa. Dåligt är bara förnamnet!!!!!!!!!
serra wrote:Putte..vadå gå upp och ner för att hämta något i baren????
Du har väl en fru hemma?????
SANT Greken. Men man kan inte alltid skriva det man vill skriva vett du. Det handlar om finess. Ett nytt ord för dig som Grek, men det kommer....... jag lovar, hehehe.
"Tyvärr så har jag inte exakt besked till dig om när telia får in kanalen. Kanalen lanseras den 1:a september hos viasat så efter det datumet vet vi mer. "
Någon på ett annat forum säger att han fått ett brev från Tele2 där följande står:
"Viasat Hockey ingår fr o m 1:a september i viasat sport-paketet som då höjs till 139kr/mån
Viasat sport kanalerna kan köpas separat för 99kr/mån"
Slavik wrote:"Tyvärr så har jag inte exakt besked till dig om när telia får in kanalen. Kanalen lanseras den 1:a september hos viasat så efter det datumet vet vi mer. "
Så blev telias svar.
1/9 – 2009
Viasat Hockey
Idag lanserar Viasat en ny kanal, Viasat Hockey. Kanalen kommer inte att finnas i Telias utbud till en början, men vi hoppas att det inte dröjer länge förrän vi kan erbjuda den nya kanalen.
Stod att läsa på Telias hemsida ikväll. Vet dock inte om man blev mkt klokare.
Slavik wrote:"Tyvärr så har jag inte exakt besked till dig om när telia får in kanalen. Kanalen lanseras den 1:a september hos viasat så efter det datumet vet vi mer. "
Så blev telias svar.
1/9 – 2009
Viasat Hockey
Idag lanserar Viasat en ny kanal, Viasat Hockey. Kanalen kommer inte att finnas i Telias utbud till en början, men vi hoppas att det inte dröjer länge förrän vi kan erbjuda den nya kanalen.
Stod att läsa på Telias hemsida ikväll. Vet dock inte om man blev mkt klokare.
Såg det med, bara att fortsätta mailbomba telia så det händer nåt!
dolitle wrote:Tycker det är en jäkla djungel med detta.
Ni som ha koll:
Jag som bor i lägenhet som har com-hem kabeltv, kan jag köpa till Viasat Hockey för 99:- eller vad kostar det mig?
Måste man ha parabol??
Du måste köpa ett digitalt grundabb. small heter det billigaste 39:-/mån, efter det kan du köpa till de kanaler önskar, viasat hockey 99:-/mån.
Totalt 39+99=138:-/mån för den allsvenska hockeyn!
#44 wrote:Beställde Viasat hockey igår från Tele2 fick hela Viasat sport paketet för 99kr. Så idag fick man se Finland-Sverige när Sverige vände 5-1 till 5-6
En djungel som någon sa. Jag har också tele2 så det är ju bra att det går att beställa. Men då går inga pengar till VLH. För det måste väl beställas via VLH:s hemsida och av viasat direkt??
Mike Modano wrote:
Du måste köpa ett digitalt grundabb. small heter det billigaste 39:-/mån, efter det kan du köpa till de kanaler önskar, viasat hockey 99:-/mån.
Totalt 39+99=138:-/mån för den allsvenska hockeyn!
Något som jag ser fram emot förutom Allsvenskan och lite NHL så är faktiskt KHL ruggigt jävla bra hockey!
Dom har visat lite matcher då och då tidigare på Viasat Sport och det är riktigt kul hockey att titta på äen om det är tvärt omöjligt att läsa vad som står på ryggarna
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Har nu köpt min CA-Modul (499:-) och väntar på att få sätta i mitt kort.
Erbjudandet gällde:
60 extra kanaler
Digitalt TV Large på Kanal 1, TV2, SVT24,TV4, TV6, Kunskaps.kanal.
Viasat Sport paket + TV1000.
24MB bredband
+ 1 tablettask
Lakershjärta71 wrote:Har nu köpt min CA-Modul (499:-) och väntar på att få sätta i mitt kort.
Erbjudandet gällde:
60 extra kanaler
Digitalt TV Large på Kanal 1, TV2, SVT24,TV4, TV6, Kunskaps.kanal.
Viasat Sport paket + TV1000.
24MB bredband
+ 1 tablettask