Snacka om hockeyhelg i ljungby
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Snacka om hockeyhelg i ljungby
Synd att inte Lakers var med. Men detta kanske är nått Lakers sträva efter att deras cup ska se ut i framtiden.
http://www.troja-ljungby.com/junior/int ... pelschema/
http://www.troja-ljungby.com/junior/int ... pelschema/
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Nja finns nog mer kvalifiserat folk i Växjö som kan slå troja på fingrana att skapa nått ordentligt i växjö. Vi ska bli ett ES lag enligt egna utsagor från styrelsen då måste väl Lakers visa upp mer för publiken än vad nu är? Vist kanon med Karloskarcup men som Malul skrev. Varför inte J-20 tre kronor framöver å förhoppningsvis med en eller ett par lakersspelare.Niles wrote:Du kan väl fixa en supercup erok.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- Inaktiverad användare
Trojas J-Cup är gammal och numer Klassisk med mycket Bra Hockey, Svenska ElitLag som samsas i Ljungby, mycket sevärd.
Troja nu som SuperElitLag, men har även innan gjort bra matcher mot ToppKlubbarna. Lakers bör satsa på att i år toppa Sin serie för att nästa år kanske få en inbjudan.
Laker SK JuniorAcademy i SuperElit
Troja nu som SuperElitLag, men har även innan gjort bra matcher mot ToppKlubbarna. Lakers bör satsa på att i år toppa Sin serie för att nästa år kanske få en inbjudan.
Laker SK JuniorAcademy i SuperElit
In Hinkum Veritas
Säga vad man vill om mylittleponies, men de agerar DIREKT efter fiaskot i helgen. Becze Tihamer blev Snus-Jerrys motdrag. Antagligen född i Ljungby då de bara har egna produkter...
Blir nog svårt att upprepa föregående succé-säsong. Holmström och M Nilsson blir inte lätta att ersätta.röd-vit wrote:Om Lakers ska anordnar en sådan j-20 cup av den klassen får man nog se till och höja sig ett par snäpp själva...
Få se om Troja kan försvara andra platsen från i fjol !
Hoppas Nilsson få spela mycket i A-laget, tror han redan i år kommer lura upp en och annan back på läktarn
-
- Inaktiverad användare
Taget från Hockeysverige.se:Varanen wrote:Säga vad man vill om mylittleponies, men de agerar DIREKT efter fiaskot i helgen. Becze Tihamer blev Snus-Jerrys motdrag. Antagligen född i Ljungby då de bara har egna produkter...
Troja-Ljungby tycker jag ser klart svagare ut än under föregående säsonger. Inte så konstigt om man tittar på alla tunga förluster, bland annat 91-födda trion Oscar Fantenberg, Jens Holmström och trollgubben Markus Nilsson. Nu lär den sistnämnde, som är uppflyttad till A-laget, säkerligen göra en del J20-matcher, men ändå. Blev lite överraskad av att se en rumän i laguppställningen. Becze Tihamer, som han hette, var faktiskt en skaplig spelare. Hade hyfsat blick för spelet och högg framför motståndarmålet. Han var också lite smågrinig och ettrig, även om han sänktes av Rögles kortväxte back Robin Forslund vid ett tillfälle. Mer Troja-rapporter lär komma under säsongen, då jag säkerligen kommer se dem en del i J20. Blir att följa J20-hockeyn i Jönköping, Tingsryd och Ljungby för min del i vinter.
Där får du fakta om den nye rumänen och om Trojas lag...Laget är rekordungt och man har tappat många duktiga 89:or plus de tre gyllene 91:orna...
Som tur är verka hela standarden i södra serien vara sämre denna säsongen
Emil blev omskolad till back i Troja och skötte det mycket bra..Markus hade det lite tyngre och höll mest till i fjärdekedjan om jag inte missminner mig..Manglaren wrote:Slavik och ni andra från Troja, vad kan ni säga om Emil Wahlberg och Markus Karlsson som spelade i Troja förra året?
Mina gamla kompisar är lyriska över att speciellt Emil återvänder till Åseda