Talismanen wrote:Tror inte han ger sig på nått sånt när Hedman finns med! Borde han inte göra iaf.
mmm...Fimpen är tuffare, BOIS är jag personligen rädd för, Beachhouse står upp när han måste...skrämma med Hedman? Bara bridgeklubben i Åseda i så fall.
Jag vill slå ett slag för "idioten" Hulken Honkanen. För hur dum han än var, med sina onödiga utvisningar och misslyckade "ta ut X"-uppdrag så stod han ändå upp för laget. Det är mer än man kan säga om dagens "tuffingar" i VLH.
NEDOMANSKY wrote:När Janne ger Hedman ordern så levererar Han, Minns Norge
Ge ordern Janne
Första gången jag håller med dig tror jag. Så trevligt såhär en fredagsmorgon innan Cup-festligheterna drar igång. Dett jag menar Varanen. Får Hedman ordern då......
Hahaha, ni högg direkt på betet: Vi förlåter lätt, men glömmer ALDRIG!
Om vi skall snacka lite om själva hockeyn, så tror jag det kan bli en jämn och spännande match. KHK vill nog väldigt gärna tvåla till "storlaget" Växjö, och dom sistnämnda saknar inte mindre än FEM av sina bästa spelare. Lundbohm, Saviano, MacNevin, Markusson och Fasth är alla toppspelare på allsvensk nivå, med dom i laget hade Brasar & Co tuggat nervöst på klubbknoppen efter varje byte. Men ikväll kan det nog bli attans jämnt, kanske t o m bli seger för sillastryparna!
Minns det också! Det var totalt puckat av Majoren att sätta Honkanen på Wernblom i den matchen då Wernblom var totalt ointresserad av att spela innan fighten!
friberg wrote:glömmer ej honkanens fight mot vernblom men ack så tråkigt att vernis nätade 3 gånger efter den fighten.