Tröjauktion för Barncancerfonden i SR Kronoberg

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Svartvadet
c/o LL´s Forum

Re: Hur allvarligt som helst.............

Post by Svartvadet »

Nixon wrote:verkar vissa här inne ta på sig själva och livet. Spänn av och kom ner på jorden. Fan, ni tar ju er själva på ett så stort allvar att fan själv blir skrämd.

Jag tyckte det var lite småroligt och en sak är säker; Tröjauktionen fick publicitet och det var nog syftet. Mer pengar till en sjukdom som vi alla vill vara med och bekämpa. Kanske ger detta utspel någon extra krona i och med all uppmärksamhet.
Jag tror helt tvärtom, efter det han gjorde så finns det nog folk som inte vill vara med!
Charlamov
Forumterrorist

Post by Charlamov »

serra wrote:Håller me niles...:)Vi lever inte i Sovjet malaka..;)
Bara vänta Serra... du såg väl hur Putin läxade upp oligarken som ville stänga en fabrik. Snart är han här den lille argsinte KGB:aren.

Det är uppenbart att få av er lyssnat på andra P4 kanaler. Ta radio Jkpg... är det okey att vara partisk om det bara finns ett lag i upptagningsområdet, i det här fallet HV???

PS. Vem fan är Niles? Ett litet samhälle i Michigan, USA, på ynka 12.200 individer, eller? Baahh, jag e skeptisk. DS.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Man ska inte underskatta små städer. Kan vara ett utmärkt tillhåll även för avdankade ryska hockeyspelare.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Slavik
Forumproffs

Post by Slavik »

Hade Peje eller Brolléus varit programledare i radiosporten så nog fan ska dom vara neutrala men i ett radioprogram likt Uppe etc. så har man väl all rätt att säga vad man tycker, det har han gjort tidigare, :golfclap: om en viss moderatpolitikker i Växjö. Hur fan kan ni brusa upp för detta, han gör ju det med glimten i ögat. Hade han hatat Lakers så hade han för fan inte tagit på sig tröjan överhuvudtaget.
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

visst de var löjligt av han...men nu räcker de väl endå :whistle: .
Tingsryds AIF finns de något annat?? ja de finns de
grolle
Forumamatör

Post by grolle »

Gnäll rövar.. de va ju liiite roligt i alla fall.. men hur kunde han ta på sig Troja tröjan?? mysko...
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

Gnäll inte över det du Grolle din ärketönt!
Den som inte sjunger är taifare!!!
Forumproffs

Post by #54 »

Konstigt att inte Värnamos fotbolls tröja fick vara med som är minst lika bra som Öster men kan kanske vara så att de räknas till Jönköping. Jag vet inte.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Post by Fredrik R »

Nja..jag tycker gott att Växjö BK-tröjan hade förtjänat Östertröjans plats i programmet, ÖIF o BK möter ju varandra nästa år. :lol:
Post Reply