Jag tror helt tvärtom, efter det han gjorde så finns det nog folk som inte vill vara med!Nixon wrote:verkar vissa här inne ta på sig själva och livet. Spänn av och kom ner på jorden. Fan, ni tar ju er själva på ett så stort allvar att fan själv blir skrämd.
Jag tyckte det var lite småroligt och en sak är säker; Tröjauktionen fick publicitet och det var nog syftet. Mer pengar till en sjukdom som vi alla vill vara med och bekämpa. Kanske ger detta utspel någon extra krona i och med all uppmärksamhet.
Tröjauktion för Barncancerfonden i SR Kronoberg
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Re: Hur allvarligt som helst.............
Bara vänta Serra... du såg väl hur Putin läxade upp oligarken som ville stänga en fabrik. Snart är han här den lille argsinte KGB:aren.serra wrote:Håller me niles...:)Vi lever inte i Sovjet malaka..
Det är uppenbart att få av er lyssnat på andra P4 kanaler. Ta radio Jkpg... är det okey att vara partisk om det bara finns ett lag i upptagningsområdet, i det här fallet HV???
PS. Vem fan är Niles? Ett litet samhälle i Michigan, USA, på ynka 12.200 individer, eller? Baahh, jag e skeptisk. DS.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
Hade Peje eller Brolléus varit programledare i radiosporten så nog fan ska dom vara neutrala men i ett radioprogram likt Uppe etc. så har man väl all rätt att säga vad man tycker, det har han gjort tidigare,
om en viss moderatpolitikker i Växjö. Hur fan kan ni brusa upp för detta, han gör ju det med glimten i ögat. Hade han hatat Lakers så hade han för fan inte tagit på sig tröjan överhuvudtaget.

-
- c/o LL´s Forum