och vem gör dig till ett snille som vet att alla hatar oss och för vad ?. hatar folk oss är det för avundsjuka. samma sorts avundsjuka som gör att du hänger på vårat forum när ni inte har något eget ute hos er
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Såja Lakersfan, det var ju inte Lakers som diskuterades utan Karlskrona. Gör som jag, ser jag en t-rydslogga så hoppar jag direkt till nästa inlägg. Som att sålla jord ungefär.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Jag tror att KHK kommer ta klivet upp till Allsvenskan före TAIF. KHK har den här säsongen inte ens gjort något rejält försök med spelarförvärv att vara ett topplag utan man har har värvat smart och klokt för att inte sätta ekonomin på spel och kommer ta sig ett steg längre för varje säsong.
tror att man redan nästa säsong kan bli ännu farligare.
kul att vi snart är 2 ''popplag'' förbi kulturlaget TAIF.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
powerman wrote:visst kommer säkert khk o gå vidare från div1..men dom få ju börja med o ta sej för bi olofström.....o de tar nog ett par år till tror jag
Olofström - KHK 1-4 en period kvar. Höhö.
Heja heja KÅHÅKÅ
enligt källor ca 1200 Khkare på plats om så stämmer är det imponerande
ja lilla lakerfan ...se efter er eget lag..så inte ni själva åker på pisk ............men till khk säger jag att de va mycke starkt av er o vinna i olofström.....
Callahan..
Lakers körde förbi Taif för ett par år sedan..
ni körde förbi Mörrum förra året..
Lakers körde förbi Troja också..
ni körde förbi Olofström igår..
visst fan finns det likheter. Lycka till
Mot Mjölby tror jag man vinner men som sagt det är väldigt mycket playoff för att det skall gå vägen men detta kommer nog håva in pengar åt KHK får se hur många matcher man får
vi kan inte möta khk i ett ev playoff 3.för att vi ha spelat i samma serie tidigare......o de kan man ju tycka är lite tråkigt med för de blir ju ett bra drag när man möter khk
Lakersfan_03 wrote:Powerman och bigbud är samma person!. kul att man håller på troja sen på lakers och nu på taif haha
du 03..du är inte rolig även om du försöker...du att jag skulle tycka om taif den är lika liten som alla lakejer skulle älska taif......så kom med något du vet nästa gång
powerman wrote:men lassemaja de finns ju en fördel ......de är ju en fullsatt dackehall ju de ger ju bra i kassan med....
De flesta taifare skiter i det. Hur tror du det skulle kännas om KHK skulle slå TIAF i Dackehallen igen? Jag skulle inte vilja vara taifare då. Förmodligen skulle hälften av publiken vara KHK-anhängare också...så visst förstår jag Lassemaja till viss del.