Grattis Karlskrona HK

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Toyspeed
Forumamatör

Post by Toyspeed »

Jag tror faktiskt att KHK vinner sin bortamatch mot OIK i förlängning/straffar.

Men det kommer inte räcka. För GSK vinner sin match borta mot Ulricehamn efter full tid och kommer smyga förbi både OIK och KHK i tabellen och ta sig till PO1
Sarrre
Forumentusiast

Post by Sarrre »

Kan mycket väl bli så...då får både vi och OIK långa näsor :o
[b]Stolthet, hjärta & tradition - since 2001[/b]
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

tror inte jag ..jag ska vara ärlig så tror jag khk vinner mot oik för dom ha inte spelat bra nu .....sen tror jag de blir khk-skåre ..men de är ju bara vad jag tror
Sarrre
Forumentusiast

Post by Sarrre »

Glöm inte att vinnaren möter Mjölby först, som redan vunnit serie E, men de är nog långt ifrån omöjliga att slå med tanke på att de vunnit en ganska svag serie. Vinnaren där möter sedan 3:an i Allettan. Så det står ganska mycket på spel på onsdag.
Last edited by Sarrre on 16 February 2009, 19:27, edited 1 time in total.
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

ja så är de nog ja sorry.......nja dom borde ni ju ta tycker jag om ni vinner mot oik
callahan
Forumamatör

Post by callahan »

Sarrre wrote:Precis. Det bästa exemplet finns i Linköping. Hur många här inne trodde LHC skulle vara ett av de ledande klubbarna för bara 10 år sedan? De har väl ungefär lika mycket kultur som Växjö och Karlskrona tillsammans...
För många, många år sedan mötte vi (Karlskrona IK) Linköping i ett förkvar till div 1. Vi åkte upp med ett busslass. Matchen vanns med 12-1...
Linköping blev kvar i div 2...
Vilken kultur...ochändå så bra... :wink:
callahan
Forumamatör

Post by callahan »

powerman wrote:ja men jag tror inte de spelar någon roll vem av er som vinner khk eller oik..för som de ser ut nu så skulle ni få möta skåre eller vita hästen.o de kommer o bli för svårt tror jag
ÄR Vita Hästen så bra? Alla säger det, men vi mötte dom innan serien och vann med 2-1 efter straffar! Jag tycker VI var det klart bästa laget och jag var förvånad den gången över hur lite Hästen visade...
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

ja men innan serien ja...men då slog ju taif nybro både hemma o borta i nybro.....men alla lag kommer ju upp sej ja nästan alla i alla fall....men jag tror de blir skåre ni möter om ni kommer så långt
callahan
Forumamatör

Post by callahan »

Visst är det lite upp o ner...jag bara menar att jag trodde att de skulle vara mycket bättre...

Nog kan man säga att det är upp o ner...vi har ju slagit Allettanledaren och vi är bättre än både Kungälv och Skövde, när vi spelar som vi KAN...
Obegripligt att Kungälv är i allettan...soplag..
Och vad Kristianstad håller på med, ska vi inte tala om...

Tur att det inte finns för mycket logik i hockeyn..då hade det varit tråkigt... :D
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

ja ..jag kan hålla med dej där...men så är hocky ibland....ja ni slog hos första matchen.....
callahan
Forumamatör

Post by callahan »

Sedan gick det trögare.
:?

Sista i Tingsryd verkade laget segt och trött....och det är ju inte så smart mot ett lag som TAIF...

Och så hade vi inte Pontus Hansson i målet....efter att tidigare haft bland den sämsta % toppar nu Pontus serien med 93,63%! Sanslöst med tanke på att killen inte spelat NÅGON seniormatch innan!
8O
(reserv i Frölunda ger ju inte någon istid...)
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

jag är ju lite imot strömmen tror jag så jag. få smyga lite hahahah..men jag vill ju att khk ska gå vidare i stället för oik
callahan
Forumamatör

Post by callahan »

8O

Vågar du visa dig i Tingsryd???

:wink:

Eller är du supporter på distans?
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

jag vet inte de nu :lol: :lol: men jag ha min åsikt o andra få ju ha sin ...de måste ju va så...de är bara så att jag ha inget imot khk så varför ska jag tycka illa om dom då ..då vågar man ju inte stå för sin åsikt.....men hjärtat klappar ju för taif så klart
callahan
Forumamatör

Post by callahan »

Jag vet inte varför vi är så hatade, men medgångar brukar föda irritation hos andra.. :?
Och allt köpelagstjafs!? Vilka lag är inte det? Tror TAIF har värvar 5 pers bara under säsongen!?
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

ja de är klart att alla lag måste köpa in spelare..men visst sen gör ju vissa lag mer o vissa mindre...men de viktiga är ju att man få hop ett bra lag ju
callahan
Forumamatör

Post by callahan »

Jo, men att VI skulle vara extrema!? Knappast! Vad har vi gjort för dyra supervärvningar? Några backar och lite div 2-spelare...
Lika sjukt att säga att vi snart köpt oss till ny konkurs! HUR, när vi trots jättepublik inte har några dyra stjärnor!??
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

mmm....ja publik de ha ni ju ...nä sen finns de ju dom som köper o sen fungerar ingen ting se malmö vad som hände där där många av dom så kallade stjärnor försvann...dom ha ju blivigt ett annart lag nu som vinner
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Powerman och bigbud är samma person!. kul att man håller på troja sen på lakers och nu på taif haha
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

Lakersfan_03 wrote:Powerman och bigbud är samma person!. kul att man håller på troja sen på lakers och nu på taif haha
gå du o lägg dej ..du vet ju inte vad du prata om endå
Sarrre
Forumentusiast

Post by Sarrre »

pedda wrote:
Sarrre wrote:Så sant så...hoppas bara man får behålla den nye målvakten Pontus Hansson. Har gått lite rykten om att han skulle vara aktuell för er... :?
Vilka rykten??
http://mrtl.blogg.se/
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

hur många kan telenorarena ta??
callahan
Forumamatör

Post by callahan »

3400...om jag inte minns fel..
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

okej som dackehallen då
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

3464

rymmer alltså mer än dackehallen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

Lakersfan_03 wrote:3464

rymmer alltså mer än dackehallen
ja okej....precis om jag bryr mej om de är mer in i dackehallen...men de är ju inte mycke mer i alla fall
röd-vit
Forumproffs

Post by röd-vit »

Är det inte någon mer än jag som börjar bli lite irriterad på "powerman" ständiga spammande :roll: ?!
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

vad menar du röd-vit??
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

jag tror han menar att du inte skrivit mer än en mening i nåt inlägg hittills...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

okej...jag kan väl hålla med om de att jag inte ha skrivigt så mycke i mina inlägg..men de trodde jag inte va några problem med de?? är de så slutar ju jag svårare än så är de ju inte....bara o säga till...några från lakers då inte från troja
röd-vit
Forumproffs

Post by röd-vit »

powerman wrote:okej...jag kan väl hålla med om de att jag inte ha skrivigt så mycke i mina inlägg..men de trodde jag inte va några problem med de?? är de så slutar ju jag svårare än så är de ju inte....bara o säga till...några från lakers då inte från troja
Det känns som om du sitter här inne 24/7 och svara på allt och alla...Och som Malul sa dina inlägg är inte precis givande !
powerman
Forumproffs

Post by powerman »

röd-vit wrote:
powerman wrote:okej...jag kan väl hålla med om de att jag inte ha skrivigt så mycke i mina inlägg..men de trodde jag inte va några problem med de?? är de så slutar ju jag svårare än så är de ju inte....bara o säga till...några från lakers då inte från troja
Det känns som om du sitter här inne 24/7 och svara på allt och alla...Och som Malul sa dina inlägg är inte precis givande !
okej röd-vit svara jag på alla inlägg okej mer än vad jag själv visste om.... :lol:
röd-vit
Forumproffs

Post by röd-vit »

powerman wrote:
röd-vit wrote:
okej röd-vit svara jag på alla inlägg okej mer än vad jag själv visste om.... :lol:
Bara på denna sidan har du 15 inlägg!

Say no more!!
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Bigbud + Powerman = samma person , jämför inläggen bara. Over and out
LasseMaja
Forumdemon

Post by LasseMaja »

[quote="callahan"]Jag vet inte varför vi är så hatade, men medgångar brukar föda irritation hos andra.. :?
Och allt köpelagstjafs!? Vilka lag är inte det? Tror TAIF har värvar 5 pers bara under säsongen!?[/quote]

Att ni är så hatade kan ni tacka Oneandonly och hans kompisar för. :lol:
Tingsryds AIF
since 1923
Post Reply