Växjö Lakers - Leksands IF
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Inte säkert det va på Malmö matchen kan ha varit träninen dagen efter det ärprecis samma sak med bengan, varför låta en skadad målvakt stå i målet.. det får ju individen själv avgöra om han känner att man kan spela eller ej... som Bengan sa, i matchen så kännde han ingenting utan det va mer efter som han kännde av sin skada...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Jag tror att Mäkknävin själv bad om att få lägga straffen - i hopp om att kunna 'reparera' sin fruktansvärt miserabla insats på isen. Ja, inte blev det bättre iaf.
Förlusterna mot Almtuna och Malmö svider något så djävulusiskt. Tre pinnar ikväll skulle vara så välkommet. Efter kvällens match så har VLH avklarat både Malmö och Leksand.
Mora däremot skall möta Malmö två gånger till (heja Malmö...) och Leksand en gång till.
Mina förhoppningar inför aftonens sammandrabbning är att det blir en taktisk match - Leksand vill inte ha med Mora i Kvalserien. Leksand möter VLH som flåsas i nacken av Mora. Leksand ställer över två av lagets mest tongivande spelare - Prestberg och Läck. Taktik eller sjukdom...
KRIGA!
/T5!!
Förlusterna mot Almtuna och Malmö svider något så djävulusiskt. Tre pinnar ikväll skulle vara så välkommet. Efter kvällens match så har VLH avklarat både Malmö och Leksand.
Mora däremot skall möta Malmö två gånger till (heja Malmö...) och Leksand en gång till.
Mina förhoppningar inför aftonens sammandrabbning är att det blir en taktisk match - Leksand vill inte ha med Mora i Kvalserien. Leksand möter VLH som flåsas i nacken av Mora. Leksand ställer över två av lagets mest tongivande spelare - Prestberg och Läck. Taktik eller sjukdom...
KRIGA!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Medgångssupportern
- Site Admin
I det för oss minst sagt intressanta mötet mellan Almtuna och Mora kommer de förstnämnda till spel med fem man på skadelistan. Almtuna är inne i en fruktansvärt stim och dom gör ofta mål i slutskedet av matchen och avgör, Lakers gör tyvärr det motsatta. Almtuna har lika stor chans att nå kvalserien som VLH och Mora.
Lakers har tyvärr fittat till det rejält och en tidigare "säker" direktplats till kvalserien kan nu innebära att man helt missar playoff
Lakers har tyvärr fittat till det rejält och en tidigare "säker" direktplats till kvalserien kan nu innebära att man helt missar playoff

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Jag räknar inte riktigt med Almtuna när Kvalserien drar in i sista rundan - varför? Nja, jag vet faktiskt inte, bara en magkänsla jag har.
Tredjeplatsen kommer att stå emellan VLH, Mora och VIK.
Intervju med Sockervadd.
Tredjeplatsen kommer att stå emellan VLH, Mora och VIK.
Intervju med Sockervadd.
/T5!!- Vad talar för att Växjö tar en ny bortaseger på fredagskvällen?
- Vi behöver poängen mer än vad Leksand gör.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Inte nog med 5 man på skadelistan, forwarden Erik Karlberg tvingas lämna för att Skellefteå hellre lånar ut honom till Piteå.Primeau wrote:I det för oss minst sagt intressanta mötet mellan Almtuna och Mora kommer de förstnämnda till spel med fem man på skadelistan. Almtuna är inne i en fruktansvärt stim och dom gör ofta mål i slutskedet av matchen och avgör, Lakers gör tyvärr det motsatta. Almtuna har lika stor chans att nå kvalserien som VLH och Mora.
J-vm målvakten Oduya är heller inte kvar...
När man har skadade spelare i laget får väl andra kliva fram istället!!! Så enkelt är det! Dags för Lundbohm att höja sig ännu ett snäpp kanske..
Gillar verkligen Hedman, men hur kan man gå från att ha varit extraforward i ett antal matcher till att nu spela i förstafemman???
Gillar verkligen Hedman, men hur kan man gå från att ha varit extraforward i ett antal matcher till att nu spela i förstafemman???
Once a laker, always a laker
Ja den ekvationen får inte jag heller ihop ärligt talat.Dave wrote:När man har skadade spelare i laget får väl andra kliva fram istället!!! Så enkelt är det! Dags för Lundbohm att höja sig ännu ett snäpp kanske..
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Skulle tro att det handlar om att JK inte vill spräcka dom andra femmorna. Helt klart enklast att bara stoppa in en kille där det saknas än att flytta om i hela laget!Anders83 wrote:Ja den ekvationen får inte jag heller ihop ärligt talat.Dave wrote:När man har skadade spelare i laget får väl andra kliva fram istället!!! Så enkelt är det! Dags för Lundbohm att höja sig ännu ett snäpp kanske..

Once a laker, always a laker!
Personer som ofta namger personer med smädelser etc. är oftast personer med starkt minderväderskomplex alt. sjuklig avundsjuka...C70T5 wrote:PANG - och där dök Pelle Fjantberg upp i laguppställningen.
Challe, Blyger är inte så taktisk som jag hade hoppats på. Tyvärr.
/T5!!
inte enligt mig då kanske, men från forskning.. men ärligt talat.. är en volvo en k*kförlängare??