Daniel Åhsberg
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kan bara avundas er nya värvning i denne Åhsberg.
+ Kvick på rören
+ Näsa för målet som få
+ God teknik och en härlig dribbler
- Bitvis bristande inställning
- Kan försvinna ut matchbilden totalt (iofs för att sedan näta)
- Lär ju aldrig på klubbkänsla i sin väg mot Elitserien
Enligt Oskarshamnstidningen skall han fått ett lönekuvert på 10 000:- mer än via en fortsättning i Oskarshamn. Blir tufft för IKO att match en klubb med så mycket kontanter på banken som VLH. Skämt och sido. Hoppas ni får nytta av honom. Dyr men god. Men det drabbar ju ingen fattig. Sry, kunde inte hålla mig.
Missförstå mig dock inte, jag ville haft honom kvar i IKO. Målskyttar växer inte på träd.
Ha det gott Lakejer!
+ Kvick på rören
+ Näsa för målet som få
+ God teknik och en härlig dribbler
- Bitvis bristande inställning
- Kan försvinna ut matchbilden totalt (iofs för att sedan näta)
- Lär ju aldrig på klubbkänsla i sin väg mot Elitserien
Enligt Oskarshamnstidningen skall han fått ett lönekuvert på 10 000:- mer än via en fortsättning i Oskarshamn. Blir tufft för IKO att match en klubb med så mycket kontanter på banken som VLH. Skämt och sido. Hoppas ni får nytta av honom. Dyr men god. Men det drabbar ju ingen fattig. Sry, kunde inte hålla mig.
Missförstå mig dock inte, jag ville haft honom kvar i IKO. Målskyttar växer inte på träd.
Ha det gott Lakejer!
- dojjanLÖVEN
- Forumamatör
Åhsberg plånboks liraren
Hur går det för måltjuven,har han nätat en ????eller finns det inga passare som han hade förra året.
-
- c/o LL´s Forum
Re: Åhsberg plånboks liraren
Det verkar vara han som ÄR passaren:snyftbo wrote:Hur går det för måltjuven,har han nätat en ????eller finns det inga passare som han hade förra året.
http://www.vaxjolakers.se/website1/sd_p ... 2_grp-s1/3
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- Forumdemon
Citat från "Baker" efter dagens match:
"Hur länge får #68 stanna? Inte många pass från den centern = stackars Åhsberg."
Den stora frågan är..Var är "passaren"??
Obs!..Eetu "kommer-få-det-svårt-utan-Åhsberg" Qvist har gjort 18 poäng på 12 matcher..hm...
"Hur länge får #68 stanna? Inte många pass från den centern = stackars Åhsberg."
Den stora frågan är..Var är "passaren"??
Obs!..Eetu "kommer-få-det-svårt-utan-Åhsberg" Qvist har gjort 18 poäng på 12 matcher..hm...
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
Lugn i stormen, "forumexperter"!
En dagen sniper och hyllad ena dagen inte. Hur ska ni ha det?
För h-e, var lite ödmjuka! Man har väl rätt att ha en dålig dag även i hockeyns värld. Lakers har spelat massor av matcher genom åren där man fullkomligt dominerat spelmässigt, men där puckuslingen inte vill i mål, inte ens av en "sniper".
En dagen sniper och hyllad ena dagen inte. Hur ska ni ha det?
För h-e, var lite ödmjuka! Man har väl rätt att ha en dålig dag även i hockeyns värld. Lakers har spelat massor av matcher genom åren där man fullkomligt dominerat spelmässigt, men där puckuslingen inte vill i mål, inte ens av en "sniper".

Svarade just på frågan. Kanske får du ett bättre svar från någon annan?
Komodoödlan blev utkastad av en "mutad" forumjury.
Glöm och gå vidare, Charlamov! Det måste man kunna lära sig att göra i livet.
Har du något mer otalt med mig så är du välkommen att diskutera via pm.
Moderatorerna tycker nämligen inte att du är särskilt poppis om du snackar en massa annan "goja" som inte har med tråden att göra. Håll dig i skinnet, Charlamov!
Komodoödlan blev utkastad av en "mutad" forumjury.
Glöm och gå vidare, Charlamov! Det måste man kunna lära sig att göra i livet.
Har du något mer otalt med mig så är du välkommen att diskutera via pm.
Moderatorerna tycker nämligen inte att du är särskilt poppis om du snackar en massa annan "goja" som inte har med tråden att göra. Håll dig i skinnet, Charlamov!
Multipel personlighet vs. Pallet som lyser som hundballa i månskenet.
Let's get ready to rumble...
/T5!!
Let's get ready to rumble...
/T5!!

[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Åhsberg sliter som fan när han får pucken och ta och kika ner mot isen och studera hans skridskoåkning en stund. Men vad hjälper slitet när övriga inte visar sig mottagliga vilket till slut innebär att Åhsen tappar pucken till slut.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Så sant. En sniper skall ha en bra center vi sin sida så enkelt är det. Titta på en sån "medelmåtta" som P. Prestberg. Man kan tycka vad man vill om honom men vi sidan av JJ gjorde han aldrig under 30 points i ES.
Kan det vara så att Åhsberg skall ta Crilles plats i förstalinan? Linan är bra men inte tack vare Crille. Jag tror att vi skulle få en ännu vassare förstalina med ett sådant skifte.
Kan det vara så att Åhsberg skall ta Crilles plats i förstalinan? Linan är bra men inte tack vare Crille. Jag tror att vi skulle få en ännu vassare förstalina med ett sådant skifte.
Tråkigt att Åhsberg blev skadad igår - dessutom efter en oschysst tackling. En konvalescens på fyra till åtta veckor väntar och som jag tidigare har påpekat så är det vid juletider som laget måste vara som starkast.
Jag hoppas att Chief Evertsson raggar stenhårt på ett fullfjädrat lån. Det tror jag kommer att behövas om VLH på allvar skall kunna ge hundra procent framöver.
Dock så tror jag att vi kan glömma Johan Andersson. Bois har ett år kvar på sitt kontrakt med FHC och vill med all säkerhet fullfölja detta. Någon utlåning till HA är inte aktuell pga det inte skulle stärka hans aktier för kontinuerligt spel i elitserien kommande säsong. Tyvärr.
/T5!!
Jag hoppas att Chief Evertsson raggar stenhårt på ett fullfjädrat lån. Det tror jag kommer att behövas om VLH på allvar skall kunna ge hundra procent framöver.
Dock så tror jag att vi kan glömma Johan Andersson. Bois har ett år kvar på sitt kontrakt med FHC och vill med all säkerhet fullfölja detta. Någon utlåning till HA är inte aktuell pga det inte skulle stärka hans aktier för kontinuerligt spel i elitserien kommande säsong. Tyvärr.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
- Inaktiverad användare
Jag hoppas Evert jobbar stenhårt för att vi skall få hit DIF:s Carl Gustafsson. Men han får väl lite för mycket speltid där för att det skall vara aktuellt med en utlåning hit ner.
Om nu Evert alls VILL låna någon spelare
Om nu Evert alls VILL låna någon spelare

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.