Idag håller jag käften!!!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Orkar inte diskutera en sådan ( för mig skitsak)
Är helt övertygad att varken Evert eller någon annan i laget skulle vilja byta ut eller ändra på något LL gör.
Slutdiskuterat från min sida.
Jag kommer att skrika som vanligt ikväll och stötta Lakers.
Ni andra lipsillar kan vara tysta eller sitta på sittplats. Helt upp till var och en
Är helt övertygad att varken Evert eller någon annan i laget skulle vilja byta ut eller ändra på något LL gör.
Slutdiskuterat från min sida.
Jag kommer att skrika som vanligt ikväll och stötta Lakers.
Ni andra lipsillar kan vara tysta eller sitta på sittplats. Helt upp till var och en
Snart nära dig...en ny hall
Gåsahud, så här skall sittplast bidra.
http://www.youtube.com/watch?v=L65NlZysw7M
Stämningen denna match.....huvvaligen
http://www.youtube.com/watch?v=L65NlZysw7M
Stämningen denna match.....huvvaligen
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
Fetisov wrote:Varje gång de senaste åren då spelare o f d spelare i Lakers har intervjuats så har de så vitt jag vet alltid hyllat klacken. En sjätte spelare nämns ofta. Självklart älskar de klacken.
Ingenstans i artikeln påstår Evertsson att någon i Lakers inte gillar klacken. Det han säger är att även motståndarna (och domaren) gillar klacken och att det eventuellt kan vara ett problem.
-
- c/o LL´s Forum
Så sant, så sant, annat var det förr då klacken höll igång under hela matchen
Skämt o sido, stämningen i hallen har helt klart blivit sämre med åren. Troligen beroende på att vi är en lite mer kräsen publik numera. I början var vi som hungriga tigrar. Hockey var det vi verkligen längtat efter. Nu ska det till en spännande match med mycket kamp, helst en upphämtning av de våra, för att hallen skall koka som den gjorde förr.
Klacken har heller ingen ledare som håller igång som förr när Bizon var i sitt esse. En ny, röststark, klackledare som kan samla sin trupp skulle kunna dra igång hallen igen. Tro mig!
Skämt o sido, stämningen i hallen har helt klart blivit sämre med åren. Troligen beroende på att vi är en lite mer kräsen publik numera. I början var vi som hungriga tigrar. Hockey var det vi verkligen längtat efter. Nu ska det till en spännande match med mycket kamp, helst en upphämtning av de våra, för att hallen skall koka som den gjorde förr.
Klacken har heller ingen ledare som håller igång som förr när Bizon var i sitt esse. En ny, röststark, klackledare som kan samla sin trupp skulle kunna dra igång hallen igen. Tro mig!
Det skulle inte vara fel med ett uttalande från Evertsson själv utan några tidningar och journalister imellan, då tror jag i jämförelse med artiklen att informationen blir annorlunda.
Personligen så tror jag att DS vridit till denna artiklen lite grann, sorgligt men det är ju tyvärr så media jobbar.
Personligen så tror jag att DS vridit till denna artiklen lite grann, sorgligt men det är ju tyvärr så media jobbar.
Last edited by Fredrik R on 11 January 2008, 15:20, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
Ta det här på rätt sätt lakejer. Vi får skrika mer på domaren när spelarna får en tackling , det buas ordentligt i ängelholm men inte så mycket hos oss. Vi får vara mer engagerade och lakers kommer få fördel utav det , det vågar jag lova. Tar inte det här alls negativt.
Visst vill alla bidra till fler utvisningar som kan ta oss längre ?. Då gör vi vårat jobb
Visst vill alla bidra till fler utvisningar som kan ta oss längre ?. Då gör vi vårat jobb
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Vi kan alltså se två sorters renodlade klackar, hardcorefansen som skrämmer skiten ut allt och alla i ishallen, eller clowner och kramdjur som ser till så att alla trivs och blir glada.
Då är frågan, vad är viktigast? Att motståndare och domare skiter ner sig innan nedsläpp, eller att barnfamiljer och andra timida människor vågar visa sig i ishallen på matchdagar?
Då är frågan, vad är viktigast? Att motståndare och domare skiter ner sig innan nedsläpp, eller att barnfamiljer och andra timida människor vågar visa sig i ishallen på matchdagar?
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Jag tror de flesta missuppfattar honom. Han menar nog bara att vi ska hojta till lite mer i vissa situationer för det känns som vi aldrig får något med oss men däremot mycket emot oss. Det syntes i Malmö. Han säger inte att vi ska skrämma skiten ur alla motståndare och domare men kanske hojta till lite mer.
Evertsson skulle nog aldrig med vilje säga något negativt om klacken
Evertsson skulle nog aldrig med vilje säga något negativt om klacken
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Om han enbart menar så är det nog den sämsta bortförklaring jag någonsin hört. Vi brukar klaga på att det är meningslöst att skylla på domaren efter en dålig match.
Hur illa är det inte då att gå ett steg längre, och lägga skulden på publiken, som eventuellt skulle kunna påverka domaren att blåsa mer för oss?
Hur illa är det inte då att gå ett steg längre, och lägga skulden på publiken, som eventuellt skulle kunna påverka domaren att blåsa mer för oss?
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Visst låter det ju lite skumt , men inte fan kan man skylla sina brister på oss ?. och det tror jag inte att han gör kanske har jag fel vad vet jag. Men visst låter det konstigt om en sportchef menar så som du uttrycker dig?. Efter allt vi gjort för dom ?.
Kanske ställer journalisten frågan varför förlorar lakers mycket på hemmaplan , sen svarar evertsson på den frågan. och en stund senare kanske han tillägger för att publiken inte skriker på domaren. Istället för mellansvaret får vi det sista svaret vilket kanske missuppfattas. Men som sagt ingen av oss vet vad han menar , han får gå ut med det lite bättre eftersom flera verkar tagit illa vid sig
Kanske ställer journalisten frågan varför förlorar lakers mycket på hemmaplan , sen svarar evertsson på den frågan. och en stund senare kanske han tillägger för att publiken inte skriker på domaren. Istället för mellansvaret får vi det sista svaret vilket kanske missuppfattas. Men som sagt ingen av oss vet vad han menar , han får gå ut med det lite bättre eftersom flera verkar tagit illa vid sig
Varanen
Att det inte finns hardcorefans i växjö, var det något fel i det påståendet, såvitt hjag vet finns det inte det. sedan kan inte jag se att han skrev att han ville ha sådana fans i Växjö. Jag förstår inte hur ni läser och inte heller hur ni kan vara så fruktansvärt lättstötta. du varanen brukar ju vara sakligheten själv och stå med båda föterna på jorden.
Att det inte finns hardcorefans i växjö, var det något fel i det påståendet, såvitt hjag vet finns det inte det. sedan kan inte jag se att han skrev att han ville ha sådana fans i Växjö. Jag förstår inte hur ni läser och inte heller hur ni kan vara så fruktansvärt lättstötta. du varanen brukar ju vara sakligheten själv och stå med båda föterna på jorden.
Tycker ni överreagerar oerhört. Jag tror faktiskt att det påverkar en domare om publiken sätter press på domaren och då har ju Evert en poäng. Sedan ser inte jag någonstans i artikeln att han önskar ha en stökig eller bråkig klack. Lägg ner tjafset och gör inte en höna av en fjäder och koncentrera er på att stötta laget, ni är väldigt uppskattade det kan jag lova.
-
- Inaktiverad användare
Så här är det: Lakers har inga Hardcorefans (ÄNNU!!)
Evert som Jag gillar allt MER , har genom sitt ytterst begåvade inlägg praktiserat det som på Transatlantiska kallas "Intimidation", tur då att Ni som ojjar Er här om Hans uttalande inte spelar hockey, för då hade det blivit många TVÅOR.
Stand Up To The Ocation, alla Ni på Västra stå
Evert som Jag gillar allt MER , har genom sitt ytterst begåvade inlägg praktiserat det som på Transatlantiska kallas "Intimidation", tur då att Ni som ojjar Er här om Hans uttalande inte spelar hockey, för då hade det blivit många TVÅOR.
Stand Up To The Ocation, alla Ni på Västra stå
In Hinkum Veritas
hehehe.. här var det varmt som i helvetet...
Antar att ni sjöng kärleksbalader ikväll med tanke på resultatet.
Är helt övertygad om att ni skulle vunnit med 9-2 om ni hade kört hatramsor matchen igenom...
När vi mötte TAIF så hade vi en riktigt slemmig och vidrig hatramsa som vi fullkomligt överraskade TAIF:arna med.. Men kunde riktigt se hur dom stannade upp på planen, darrandes åkte dom och bytte med blicken på isen medans Troja ensamma kunde anfalla med 5 man och överlista den annars omutliga finska supertalangen. Sedan rullade det på....
Ta en gravöl och kom ner på jorden..
Är helt övertygad om att ni skulle vunnit med 9-2 om ni hade kört hatramsor matchen igenom...
När vi mötte TAIF så hade vi en riktigt slemmig och vidrig hatramsa som vi fullkomligt överraskade TAIF:arna med.. Men kunde riktigt se hur dom stannade upp på planen, darrandes åkte dom och bytte med blicken på isen medans Troja ensamma kunde anfalla med 5 man och överlista den annars omutliga finska supertalangen. Sedan rullade det på....
-
- c/o LL´s Forum
Yunix66 wrote:hehehe.. här var det varmt som i helvetet...
He He Skål ta mej fan.
Ända in i kaklet..............