Troja-Tingsryd
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nu Tjecken börjar du begripa hur man skall och inte skall uttrycka sig, jag lovordar dina synpunkter denna gången och så länge du inne i din spann hackar på dessa saker har du mitt FULLA stöd.
Diggar din senaste inställning
Bäsa de som inte behandlar andra med respekt.
Låt oss nu i kör skrika oss hesa för att Lakers "grisar" ner Leksand och åker hem med minst 1 poäng.
Diggar din senaste inställning
Bäsa de som inte behandlar andra med respekt.
Låt oss nu i kör skrika oss hesa för att Lakers "grisar" ner Leksand och åker hem med minst 1 poäng.
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
För det första! Vad fan gör du i Taif-klacken? för det andra får du plocka bort de 456 literna vax du har i öronen så du kan höra vad vi sjunger. Snackar så otroligt mycket strunt att du inte ens tror på vad du skriver själv. Nästa gång du vill se lite riktig hockey då du tröttnar på ditt ihopköpta lag fullt med hockeyhoror och då du inte orkar stå i clownklacken med alla andra skämmen ska du verkligen inte stå i Taifklacken.NEDOMANSKY wrote:Märkligt- Jag frågade ändå Ett par bekanta TAIFàre vad De skanderade för Jag trodde inte Mina öron som visserligen inte är optimalt inställda med tanke på spannen, så dom svarade Mig DÖDA HÄSTEN
Jag Gillar Hockey, men denna Djupt tragiska Talibanmentalitet i vissa TAIFkretsar som Man hör när man som Jag i går stod i TAIF-Klacken , så måste Man jämföra Talibannivån i TAIF på följande sätt, Lakejer (Dagsgammal skäggstubb), TAIF-Klacken(Skägg ner till Fotknölarna likt en MyskOxe)
Har aldrig gillat stråhattssnacket, MEN igår så såg Jag MÅNGA tyvärr
Stolthet, hjärta, tradition
Thaif är ett köparlag.Sköna_Gröna wrote:För det första! Vad fan gör du i Taif-klacken? för det andra får du plocka bort de 456 literna vax du har i öronen så du kan höra vad vi sjunger. Snackar så otroligt mycket strunt att du inte ens tror på vad du skriver själv. Nästa gång du vill se lite riktig hockey då du tröttnar på ditt ihopköpta lag fullt med hockeyhoror och då du inte orkar stå i clownklacken med alla andra skämmen ska du verkligen inte stå i Taifklacken.NEDOMANSKY wrote:Märkligt- Jag frågade ändå Ett par bekanta TAIFàre vad De skanderade för Jag trodde inte Mina öron som visserligen inte är optimalt inställda med tanke på spannen, så dom svarade Mig DÖDA HÄSTEN
Jag Gillar Hockey, men denna Djupt tragiska Talibanmentalitet i vissa TAIFkretsar som Man hör när man som Jag i går stod i TAIF-Klacken , så måste Man jämföra Talibannivån i TAIF på följande sätt, Lakejer (Dagsgammal skäggstubb), TAIF-Klacken(Skägg ner till Fotknölarna likt en MyskOxe)

Blueshirts United
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Ja du Lalin! Vi har 4 med Taif som moderklubb som är ordinarie i A-laget. Dessutom har vi 4 spelare som kom till Taif då de var 16 år och har fostrats till bra spelare i TAIF och hockeygymnasiet. dessutom har ytterligare 2 Taifprodukter matchats i a-laget den här säsongen.
Sammanlagt är detta 10 spelare! Lakers har bara Augustin. Och Rantatalo som spelar i Gislaved
Så ja, Köpelag?
Sammanlagt är detta 10 spelare! Lakers har bara Augustin. Och Rantatalo som spelar i Gislaved

Så ja, Köpelag?
-
- c/o LL´s Forum
Sköna Gröna ni spelar i korpserien och vi i Allsvenskan , skillnad på egna produkter då
. Vi har något som ni aldrig kommer att ha nämligen pengar att köpa spelare och ett lag som kan spela hockey
.
Tinsgryd tar man inte på allvar

Tinsgryd tar man inte på allvar
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
Hur bra ekonomi har TAIF tror du?
Hur blir det nästa år när KHK tar steget upp i er serie?
Det är nog bara så att det är TAIF som är de största förlorarna sköna gröna.....tycker dessutom att det ska bli riktigt kul att få se det kulturella skeppet sjunka på riktigt nästa år.
Förresten, är det du som håller i tröjan på bilden, "alla s*ger k*k i lakerdome"
Hur blir det nästa år när KHK tar steget upp i er serie?
Det är nog bara så att det är TAIF som är de största förlorarna sköna gröna.....tycker dessutom att det ska bli riktigt kul att få se det kulturella skeppet sjunka på riktigt nästa år.

Förresten, är det du som håller i tröjan på bilden, "alla s*ger k*k i lakerdome"
Naturligtvis så är våran ekonomi inte så pass bra den heller, dock är den inte så dålig så att VLH styrelsen måste ställa upp som borgenär som andra klubb-styrelser gjorde förra året.Sköna_Gröna wrote:hur bra ekonomi tror du ni har nu?Lakersfan_03 wrote:Vi eller ni som spelar i ALlsvenskan ?. Vi var inte länge i div 1 och det genom köp av smarta spelare.
Något som aldrig funkar utan pengar

Last edited by Beckis on 5 January 2008, 15:10, edited 1 time in total.
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
-
- c/o LL´s Forum
Vi har inga ekonomiska problem iaf. Saken är den att det är skillnad att spela i dagens Allsvenskan och i division 1 och som förra serien i allsvenskan hette Allsvenskan Södra. Många division 1 lag har ingen möjlighet att klara sig i Allsvenskan.Sköna_Gröna wrote:hur bra ekonomi tror du ni har nu?Lakersfan_03 wrote:Vi eller ni som spelar i ALlsvenskan ?. Vi var inte länge i div 1 och det genom köp av smarta spelare.
Något som aldrig funkar utan pengar
Det är många lag i Allsvenskan som har sämre ekonomi än oss vill jag lova
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- supportrarna
- Forumamatör
Sköna_Gröna wrote:För det första! Vad fan gör du i Taif-klacken? för det andra får du plocka bort de 456 literna vax du har i öronen så du kan höra vad vi sjunger. Snackar så otroligt mycket strunt att du inte ens tror på vad du skriver själv. Nästa gång du vill se lite riktig hockey då du tröttnar på ditt ihopköpta lag fullt med hockeyhoror och då du inte orkar stå i clownklacken med alla andra skämmen ska du verkligen inte stå i Taifklacken.NEDOMANSKY wrote:Märkligt- Jag frågade ändå Ett par bekanta TAIFàre vad De skanderade för Jag trodde inte Mina öron som visserligen inte är optimalt inställda med tanke på spannen, så dom svarade Mig DÖDA HÄSTEN
Döda hästen, hata Troja var bara ett par av dem hatramsorna som kom från tingsrydklacken.
Pinsamt att se dem i periodpausen när de försökte storma trojasupportrarna..Sedan när polisen griper personerna gå man till attack igen å börjar skrika fula saker efter polisen, detta pågår även under matchen då man ändra sina texter i ramsorna mot snutjävlar å dylikt

-
- Forumdemon
Lakers Lakejer är som Aftonbladet samtidigt som ni har en Expressen intryckt i öronen. NEDOMANSKYs rapport om inget annat bevisar det klart och tydligt. Knappast lönt för varken tomtar eller taifare att föra någon diskussion här.
Hoppas att både Troja och TAIF kan slå sig in i HAllsvenskan så snart som möjligt iallafall.
Hoppas att både Troja och TAIF kan slå sig in i HAllsvenskan så snart som möjligt iallafall.
[quote="Lakersfan_03"][quote="Sköna_Gröna"][quote="Lakersfan_03"]Vi eller ni som spelar i ALlsvenskan ?. Vi var inte länge i div 1 och det genom köp av smarta spelare.
Något som aldrig funkar utan pengar[/quote]
hur bra ekonomi tror du ni har nu?[/quote]
Vi har inga ekonomiska problem iaf. Saken är den att det är skillnad att spela i dagens Allsvenskan och i division 1 och som förra serien i allsvenskan hette Allsvenskan Södra. Många division 1 lag har ingen möjlighet att klara sig i Allsvenskan.
Det är många lag i Allsvenskan som har sämre ekonomi än oss vill jag lova[/quote]
Den var lite rolig, vi har inga ekonomiska problem iaf.
Men ärligt nu, vad var det för mening med den här tråden egentligen??? Ni som skrivit mest skit här, kan ni stå för det ni sagt??
Något som aldrig funkar utan pengar[/quote]
hur bra ekonomi tror du ni har nu?[/quote]
Vi har inga ekonomiska problem iaf. Saken är den att det är skillnad att spela i dagens Allsvenskan och i division 1 och som förra serien i allsvenskan hette Allsvenskan Södra. Många division 1 lag har ingen möjlighet att klara sig i Allsvenskan.
Det är många lag i Allsvenskan som har sämre ekonomi än oss vill jag lova[/quote]
Den var lite rolig, vi har inga ekonomiska problem iaf.

Men ärligt nu, vad var det för mening med den här tråden egentligen??? Ni som skrivit mest skit här, kan ni stå för det ni sagt??
Tingsryds AIF
since 1923
since 1923
- supportrarna
- Forumamatör
Gud vad man är trött på alla korkade Taif:are som inte gör annat än avundas Lakers framgångar och därför spyr galla över Lakers och dess supportrar. Att man bara orkar varför inte istället inse att Växjö är länets nummer ett. Och du HERR OBERST gör oss alla en tjänst och behåll dina möggliga kommentarer för dig själv INGEN TAR TINGSRYD PÅ ALLVAR
-
- Inaktiverad användare
På Tal om Traditioner och Kultur så vill Jag bestämt påminna ALLA om att det är sant som DE Gröna Lagens Fans Hävdar,nämligen att det aldrig går att köpa ihop ett Lag, detta bevisas tydligast av att Anaheim Mighty (Ducks) VANN Världens BÄSTA Liga senaste säsongen.
Det vet ju ALLA som läst Kalle Anka att Hockey är en av Grundpelarna i Disneys imperium
Jag hade däremot ingen aning om att Goofy och hans söner bor i Tingsryd och Ängeholm
Det vet ju ALLA som läst Kalle Anka att Hockey är en av Grundpelarna i Disneys imperium

Jag hade däremot ingen aning om att Goofy och hans söner bor i Tingsryd och Ängeholm

In Hinkum Veritas
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
För det första var det Troja-supportrar som började provocera. skrek Tingsrydtattare mot fem perosner. trojanerna var ca 30 stycken. Då tände taifarna till och ytterligare taifsupportrar slöt upp.röd-vit wrote:Sköna_Gröna wrote:För det första! Vad fan gör du i Taif-klacken? för det andra får du plocka bort de 456 literna vax du har i öronen så du kan höra vad vi sjunger. Snackar så otroligt mycket strunt att du inte ens tror på vad du skriver själv. Nästa gång du vill se lite riktig hockey då du tröttnar på ditt ihopköpta lag fullt med hockeyhoror och då du inte orkar stå i clownklacken med alla andra skämmen ska du verkligen inte stå i Taifklacken.NEDOMANSKY wrote:Märkligt- Jag frågade ändå Ett par bekanta TAIFàre vad De skanderade för Jag trodde inte Mina öron som visserligen inte är optimalt inställda med tanke på spannen, så dom svarade Mig DÖDA HÄSTEN
Döda hästen, hata Troja var bara ett par av dem hatramsorna som kom från tingsrydklacken.
Pinsamt att se dem i periodpausen när de försökte storma trojasupportrarna..Sedan när polisen griper personerna gå man till attack igen å börjar skrika fula saker efter polisen, detta pågår även under matchen då man ändra sina texter i ramsorna mot snutjävlar å dylikt
...jag vill inte vara otrevlig men Troja luktar som en gammal alkis=sprit och läkerol. Taif luktar mer som en desperat pundare=hasch och folköl. Jag har arbetat med missbrukare under 2 år och har all respekt för dem (utöver det har jag arbetat på fritidsgård mellan 1986-2000) , men det är inga killar som jag skulle bygga någon framtid på...
Låt dem hålla på ute på landet, vi sköter vårt här inne i Växjö.
Lakers regerar!!!
Låt dem hålla på ute på landet, vi sköter vårt här inne i Växjö.
Lakers regerar!!!
Har sett hockey i Växjö sedan 1967...
Ok!
Taif har naturligtvis lärt hela Europa (ja, hela världen) att spela hockey, men vart ifrån kommer:
Jönsson, Höylä, Holopainen, Ljude´n, Mellström, Andersson, Stark, Bankelius, Koponen, Quist, Lundström, Karlsson, Björklund, Jonsson, Söderlund, Bladström, Sjösten, Persson, Lindhagen?
Är alla födda i Tengsry?
Är det vekligen så att Taif tar hjälp utifrån???
TAIF vaknar upp och de har en djävulsk baksmälla!
Taif har naturligtvis lärt hela Europa (ja, hela världen) att spela hockey, men vart ifrån kommer:
Jönsson, Höylä, Holopainen, Ljude´n, Mellström, Andersson, Stark, Bankelius, Koponen, Quist, Lundström, Karlsson, Björklund, Jonsson, Söderlund, Bladström, Sjösten, Persson, Lindhagen?
Är alla födda i Tengsry?
Är det vekligen så att Taif tar hjälp utifrån???
TAIF vaknar upp och de har en djävulsk baksmälla!
Har sett hockey i Växjö sedan 1967...
Vår ekonomi är väl ok, ansträngd men ok (önskar att den hade varit bättre). Taif som för att klara elitlicensen köper en del av ishallen av kommunen luktar väl inte helt gott. Kan man tillexempel sälja denna del av ishallen till någon annan än kommunen om man skulle beöva realisera tillgångarna till kontanter? Ett spel för galleriet!
Pigge! Du om någon är väl mest "intresserad" av vad som händer i Taif och Troja eftersom du ger inlägg lite här och var där dessa lag finns med. Snacka om att vara blind på både ögon och öron och enbart går efter ditt förstånd som nu tyvärr håller en väldigt låg division.Sedan är det väl så att det är roligt att vara inne på ett storlags forum och skriva.
Hästskit luktar illa.

-
- Forumdemon
1-5Herr Oberst wrote:Mmm snacka om. Duktigt pinsamt att ha en tröja som det står LAKERDOME på. Skrattar bara jag hör namnet.Stoffe wrote:Har precis sett lite klack bilder från derbyt i fredags! Härlig taif:are som står med t-shirts där det står "ALLA SUGER snopp I LAKERDOME" Där snackar vi LÅG NIVÅ!

Once a laker, always a laker!