Troja-Tingsryd

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Baloo
Forumdemon

Troja-Tingsryd

Post by Baloo »

Troja 06.55 1 - 0 PP1 IFT/L 17. KANNERLING, Patrik när Erik Lindhagen sitter utvisad....

Nu blir vi ännu mer poppis i TAIFland...
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Lakers00
Forumterrorist

Post by Lakers00 »

:lol: tror Evertsson nästlade in Erik i Taif för att sätta käppar i hjulet för dom :wink: :wink: :lol:
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Post by Svartvadet »

Ironiskt var det minst sagt :lol:
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Post by Svartvadet »

AIK leder över IKO med 3-1

Riktigt bra för Lakers om det står sig :D
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

5-2 till troja nu å erik har inte uträttat mycket än så länge.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Troja är nog ett lag som möjligen kan knacka på den Allsvenska dörren, dock vrkar inte TAIF klara av att knacka på densamma.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Ja heldre troja än taif men detta enbart för min egen skull för att hockeyn ska bli än hetare i mina hemtrakter :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Go Troja go! :whistle:
Blueshirts United
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Ja 8-3 talar väl för att troja är det näst bästa laget i länet :lol:
Lillklonis
Forumdemon

Post by Lillklonis »

va och såg denna match! och ja måste säga det att jag har nog aldrig sett en sämre målvakt än den som stod i tingsryd,man kan bara skratta faktiskt :D han är verkligen jättedålig. att dom inte gjort sig av med han tidigare förstår jag inte? sen är tingsryds försvar inte av någon bra klass heller tycker jag..
troja har en rätt bra offensiv men inte en lika bra defensiv, där finns en del problem. men dom har en bra målvakt iallafall.kan räcka långt men tror det blir svårt för div 1 lagen att ta sig upp! om nåt lag ska gå upp så är det på hammarbys bekostnad, dom andra lagen är för bra för att åka ur! lindhagen gjorde inte sin bästa match direkt!

sen va det ju en del bråk utanför hallen i periodpauserna :P hehe... det va ju derby :wink:
"fest med lakers lakejer;)"
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Ok lillklonis.De kanske skulle lånar fast istället för erik då :lol:
Dålig planering från taif sida kan man tycka :lol:
Sköna_Gröna
Forumamatör

Post by Sköna_Gröna »

Fy fan vilken jävla pajas vi lånade av er. Erik Lindhagen. ´5 klasser sämre än våra egna som Qvist och Larsson. PINSAMT agerat av vår sportgrupp!
Stolthet, hjärta, tradition
Qrax
Forumproffs

Post by Qrax »

Det verkar som att dom sett Lindhagen i aktion i juniorligan tidigare så dom visste mycket väl vad det var dom fick.
Lillklonis
Forumdemon

Post by Lillklonis »

inte lätt och komma in i ett lag så direkt! sen va ju dom han spelade med inte så bra idag! sen kan ja hålla med om att han inte va bra,men va det nån som va bra i taif idag? hehe, nej precis! :D
"fest med lakers lakejer;)"
Svartvadet
c/o LL´s Forum

Post by Svartvadet »

Sköna_Gröna wrote:Fy fan vilken jävla pajas vi lånade av er. Erik Lindhagen. ´5 klasser sämre än våra egna som Qvist och Larsson. PINSAMT agerat av vår sportgrupp!
HAHAHA!!! Det var nog det i särklass roligaste jag har läst på länge :lol:
Då Lindhagen spelade i samma lag som Qvist innan dvs Linköpings J20 men den andre verkade inte platsa....

Men nästa gång får ni väll kanske ta och låna in våran målvakt ifrån team 94 så kanske ni vinner :lol:
T48
Forumamatör

Post by T48 »

Tycker det var ett bra beslut att ta Lindhagen till Tingsryd :D . Skulle dock förvåna mig om det blev mer än en match hos de gröna :oops:
Skall det vara en spelare som skall in i Lakers trupp med lite matchträning så good luck :eyecrazy:
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Även Jag satt denna gång i Sunnerbohov med spannen neddragaen över öronen för att slippa höra TAIF-Klackens taktfasta HAT-ramsor som tilltog i takt med det ytterst mediokra TAIF-spelet :oops:

Tigrarna var i denna Match mesta att likna vid Tama BONNA-katter, som lät sig förolämpas av en Ardenner-Häst med en tjusigt flätad Man :wink:

Sämst i TAIF Spelet: ALLT utanför offensiv Zon 8O :roll: :ajabaja: :eeeh:

Utan Oliver saknar TAIF Back-skills 8O

Stackars Matti, inte bra men med Såna backar krävs plexiglas!!!!

Det Positiva i TAIF Lundström bäst, Stark TRE mål, sen kommer Lindhagen som gör bra ifrån sig(vann de flesta teken) med tanke på förutsättningarna topp Tre i TAIF :ok:

Annars en ruskig Klasskillnad Mot Lakers, Usel Match med MASSOR av Klantiga beslut.

Troja , ett jämnare Lag som har ett antal vassa namn + Målvakt.
In Hinkum Veritas
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Ilskan, hatet, bitterheten, stråhattarna, tuggtobaken och avundsjukan bara flödar hos spenkärringarna i byggden som gud glömde.

MERA, Mera, mera...

/T5!! :lol:
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Redan i 1:a perioden så skanderar De gröna Kulturbärarna,

Läs noga nu!!!

Döda Hästen, Döda Hästen,Döda Hästen :roll: :oops:

Och sen kommer de från Hästriket :roll: :oops:

Tacka vet jag Popcorn :wink:
In Hinkum Veritas
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Såg bilder från de grönklädda fjollarna på läktaren. På två t-shirts förklarar de sin kärlek för storebror :lol: Kan inte nån köpa upp och lägga ner den pajasklubben :)

Kolla bild 43
http://www.henrikj.se/foto/20080104-troja-taif/
Last edited by Niles on 5 January 2008, 00:39, edited 1 time in total.
T48
Forumamatör

Post by T48 »

Annars en ruskig Klasskillnad Mot Lakers, Usel Match med MASSOR av Klantiga beslut.
Åh fanken. Har ju bara varit speluppehåll si sådär 2 1/2 vecka men det påverkar ju aldrig spelet :roll: . Den enda klassskillnaden mot Lakers är ju bara det som syns i kuvertet varje månadsslut :oops: .
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Niles wrote:Såg bilder från de grönklädda fjollarna på läktaren. På två t-shirts förklarar de sin kärlek för storebror :lol: Kan inte nån köpa upp och lägga ner den pajasklubben :)

Kolla bild 43
Haha där visar dom vilka bönder dom är. Att ta med sig sån t-shirt på ett derby mot troja visar väl hur iq befriade Taif supportrarna är.
Troja kross med 8-3 säger väl det mesta , hoppas vi får se troja i AS nästa säsong
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Ett öga rött! Tröja! :idea: :asshole:
Blueshirts United
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

T48 wrote: Den enda klassskillnaden mot Lakers är ju bara det som syns i kuvertet varje månadsslut :oops: .
du tror verkligen på allvar det? ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Toyspeed
Forumamatör

Post by Toyspeed »

De märks neddo att du aldrig va på matchen utan bara hittar på massa skit för att uppvigla. För inte en gång så sjöngs de Döda hästen. Och de sjöngs inte heller hatramsor om och om igen. Visst drogs de någon nidramsa då och då om troja klacken. Men de hör ju till i ett derby, Så de är helt i sin ordning anser jag.
Så du får nog ge dig där.

DÄRIMOT sjöngs de KONSTANT dom sista 10 minutrarna i sista perioden "Vi älskar er ändå" De ser ja inte dig nämna. Pinsamt där du.

Därimot så håller jag med er andra som sett matchen att TAIF´s defensiv i denna match va totalt värdelös. Men och andra sidan så verkade de som att TAIF inte ville vinna matchen över huvudtaget, Dom kom in loja och ointresserade i varje närkamp till Qvist steg in på isen i dom sista självande minutrarna. Han tacklade och levde rövare med troja spelarna, Förhoppningsvis är de honom vi ser på isen i fortsättningen. Målvaktsspelet va ju absolut ingen höjdare. Agree. Men han får ju ingen hjälp heller... 5pp mål och 3 frilägen...
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Troja Ljungby! Ni äger Tingsryd till min belåtelse :whistle:
Blueshirts United
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

hahah..
kolla killarna på bilden!! (bild 43)
det är VERKLIGEN bara (som volvon säger) hattarna som fattas!!!
Snart nära dig...en ny hall
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

Niles wrote:Såg bilder från de grönklädda fjollarna på läktaren. På två t-shirts förklarar de sin kärlek för storebror :lol: Kan inte nån köpa upp och lägga ner den pajasklubben :)

Kolla bild 43

hahaha,så enormt gulliga dom är de små arga bittra personerna som helt saknar verklighetsförankring.Den bilden är för evigt min skrivbordsbakgrund :lol:
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Beckis
Forumproffs

Post by Beckis »

Ja jisses,

Alla suger k*k i Lakerdome, ngt att visa upp för svärmor va??
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Förvisso hade det varit skönt med en avsugning ibland när spelet inte klaffa på plan men fan jag har då aldrig fått någon i hallen :lol:
Lalin
c/o LL´s Forum

Post by Lalin »

Beckis wrote:Ja jisses,

Alla suger k*k i Lakerdome, ngt att visa upp för svärmor va??
Prata om dig själv! :oops:
Blueshirts United
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Ursäkta, men det är väl bild nr: 45 det handlar om.
Vad säger man?
Vilka djävla bönder, ha, ha, ha.
Dom tröjerna säger mer än tusen ord om stråhattarna.
Vad hade dom med derbyt mot Troja att göra? Pinsamt.
Man förstår ju Pilut, Åkesson och C.J.
Vem vill spela i Tingsryd????????????
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Beckis
Forumproffs

Post by Beckis »

Japp, det är bild 45 det snackas om....
Under rättegången förklarade Olsson att han inte riktigt kom ihåg vad beteckningarna avsett. Möjligen skulle "sv" kunna vara kopplat till sommarvikariat och "vitt" till hans vita blodkroppar, som han hade problem med.
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Post by NEDOMANSKY »

Märkligt :? - Jag frågade ändå Ett par bekanta TAIFàre vad De skanderade för Jag trodde inte Mina öron som visserligen inte är optimalt inställda med tanke på spannen, så dom svarade Mig DÖDA HÄSTEN :oops:

Jag Gillar Hockey, men denna Djupt tragiska Talibanmentalitet i vissa TAIFkretsar som Man hör när man som Jag i går stod i TAIF-Klacken , så måste Man jämföra Talibannivån i TAIF på följande sätt, Lakejer (Dagsgammal skäggstubb), TAIF-Klacken(Skägg ner till Fotknölarna likt en MyskOxe)

Har aldrig gillat stråhattssnacket, MEN igår så såg Jag MÅNGA tyvärr :oops:
In Hinkum Veritas
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Nedomansky, detta är kultur.
Tack gode Gud att vi inte har någon.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Post Reply