Troja-Tingsryd
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Troja-Tingsryd
Troja 06.55 1 - 0 PP1 IFT/L 17. KANNERLING, Patrik när Erik Lindhagen sitter utvisad....
Nu blir vi ännu mer poppis i TAIFland...
Nu blir vi ännu mer poppis i TAIFland...
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
va och såg denna match! och ja måste säga det att jag har nog aldrig sett en sämre målvakt än den som stod i tingsryd,man kan bara skratta faktiskt
han är verkligen jättedålig. att dom inte gjort sig av med han tidigare förstår jag inte? sen är tingsryds försvar inte av någon bra klass heller tycker jag..
troja har en rätt bra offensiv men inte en lika bra defensiv, där finns en del problem. men dom har en bra målvakt iallafall.kan räcka långt men tror det blir svårt för div 1 lagen att ta sig upp! om nåt lag ska gå upp så är det på hammarbys bekostnad, dom andra lagen är för bra för att åka ur! lindhagen gjorde inte sin bästa match direkt!
sen va det ju en del bråk utanför hallen i periodpauserna
hehe... det va ju derby 

troja har en rätt bra offensiv men inte en lika bra defensiv, där finns en del problem. men dom har en bra målvakt iallafall.kan räcka långt men tror det blir svårt för div 1 lagen att ta sig upp! om nåt lag ska gå upp så är det på hammarbys bekostnad, dom andra lagen är för bra för att åka ur! lindhagen gjorde inte sin bästa match direkt!
sen va det ju en del bråk utanför hallen i periodpauserna

"fest med lakers lakejer;)"
- Sköna_Gröna
- Forumamatör
-
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
HAHAHA!!! Det var nog det i särklass roligaste jag har läst på längeSköna_Gröna wrote:Fy fan vilken jävla pajas vi lånade av er. Erik Lindhagen. ´5 klasser sämre än våra egna som Qvist och Larsson. PINSAMT agerat av vår sportgrupp!

Då Lindhagen spelade i samma lag som Qvist innan dvs Linköpings J20 men den andre verkade inte platsa....
Men nästa gång får ni väll kanske ta och låna in våran målvakt ifrån team 94 så kanske ni vinner

-
- Inaktiverad användare
Även Jag satt denna gång i Sunnerbohov med spannen neddragaen över öronen för att slippa höra TAIF-Klackens taktfasta HAT-ramsor som tilltog i takt med det ytterst mediokra TAIF-spelet
Tigrarna var i denna Match mesta att likna vid Tama BONNA-katter, som lät sig förolämpas av en Ardenner-Häst med en tjusigt flätad Man
Sämst i TAIF Spelet: ALLT utanför offensiv Zon
Utan Oliver saknar TAIF Back-skills
Stackars Matti, inte bra men med Såna backar krävs plexiglas!!!!
Det Positiva i TAIF Lundström bäst, Stark TRE mål, sen kommer Lindhagen som gör bra ifrån sig(vann de flesta teken) med tanke på förutsättningarna topp Tre i TAIF
Annars en ruskig Klasskillnad Mot Lakers, Usel Match med MASSOR av Klantiga beslut.
Troja , ett jämnare Lag som har ett antal vassa namn + Målvakt.

Tigrarna var i denna Match mesta att likna vid Tama BONNA-katter, som lät sig förolämpas av en Ardenner-Häst med en tjusigt flätad Man

Sämst i TAIF Spelet: ALLT utanför offensiv Zon

Utan Oliver saknar TAIF Back-skills

Stackars Matti, inte bra men med Såna backar krävs plexiglas!!!!
Det Positiva i TAIF Lundström bäst, Stark TRE mål, sen kommer Lindhagen som gör bra ifrån sig(vann de flesta teken) med tanke på förutsättningarna topp Tre i TAIF

Annars en ruskig Klasskillnad Mot Lakers, Usel Match med MASSOR av Klantiga beslut.
Troja , ett jämnare Lag som har ett antal vassa namn + Målvakt.
In Hinkum Veritas
-
- Inaktiverad användare
Såg bilder från de grönklädda fjollarna på läktaren. På två t-shirts förklarar de sin kärlek för storebror
Kan inte nån köpa upp och lägga ner den pajasklubben 
Kolla bild 43
http://www.henrikj.se/foto/20080104-troja-taif/

Kolla bild 43
Last edited by Niles on 5 January 2008, 00:39, edited 1 time in total.
-
- c/o LL´s Forum
Haha där visar dom vilka bönder dom är. Att ta med sig sån t-shirt på ett derby mot troja visar väl hur iq befriade Taif supportrarna är.Niles wrote:Såg bilder från de grönklädda fjollarna på läktaren. På två t-shirts förklarar de sin kärlek för storebrorKan inte nån köpa upp och lägga ner den pajasklubben
Kolla bild 43
Troja kross med 8-3 säger väl det mesta , hoppas vi får se troja i AS nästa säsong
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
du tror verkligen på allvar det?T48 wrote: Den enda klassskillnaden mot Lakers är ju bara det som syns i kuvertet varje månadsslut.

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
De märks neddo att du aldrig va på matchen utan bara hittar på massa skit för att uppvigla. För inte en gång så sjöngs de Döda hästen. Och de sjöngs inte heller hatramsor om och om igen. Visst drogs de någon nidramsa då och då om troja klacken. Men de hör ju till i ett derby, Så de är helt i sin ordning anser jag.
Så du får nog ge dig där.
DÄRIMOT sjöngs de KONSTANT dom sista 10 minutrarna i sista perioden "Vi älskar er ändå" De ser ja inte dig nämna. Pinsamt där du.
Därimot så håller jag med er andra som sett matchen att TAIF´s defensiv i denna match va totalt värdelös. Men och andra sidan så verkade de som att TAIF inte ville vinna matchen över huvudtaget, Dom kom in loja och ointresserade i varje närkamp till Qvist steg in på isen i dom sista självande minutrarna. Han tacklade och levde rövare med troja spelarna, Förhoppningsvis är de honom vi ser på isen i fortsättningen. Målvaktsspelet va ju absolut ingen höjdare. Agree. Men han får ju ingen hjälp heller... 5pp mål och 3 frilägen...
Så du får nog ge dig där.
DÄRIMOT sjöngs de KONSTANT dom sista 10 minutrarna i sista perioden "Vi älskar er ändå" De ser ja inte dig nämna. Pinsamt där du.
Därimot så håller jag med er andra som sett matchen att TAIF´s defensiv i denna match va totalt värdelös. Men och andra sidan så verkade de som att TAIF inte ville vinna matchen över huvudtaget, Dom kom in loja och ointresserade i varje närkamp till Qvist steg in på isen i dom sista självande minutrarna. Han tacklade och levde rövare med troja spelarna, Förhoppningsvis är de honom vi ser på isen i fortsättningen. Målvaktsspelet va ju absolut ingen höjdare. Agree. Men han får ju ingen hjälp heller... 5pp mål och 3 frilägen...
Niles wrote:Såg bilder från de grönklädda fjollarna på läktaren. På två t-shirts förklarar de sin kärlek för storebrorKan inte nån köpa upp och lägga ner den pajasklubben
Kolla bild 43
hahaha,så enormt gulliga dom är de små arga bittra personerna som helt saknar verklighetsförankring.Den bilden är för evigt min skrivbordsbakgrund

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Ursäkta, men det är väl bild nr: 45 det handlar om.
Vad säger man?
Vilka djävla bönder, ha, ha, ha.
Dom tröjerna säger mer än tusen ord om stråhattarna.
Vad hade dom med derbyt mot Troja att göra? Pinsamt.
Man förstår ju Pilut, Åkesson och C.J.
Vem vill spela i Tingsryd????????????
Vad säger man?
Vilka djävla bönder, ha, ha, ha.
Dom tröjerna säger mer än tusen ord om stråhattarna.
Vad hade dom med derbyt mot Troja att göra? Pinsamt.
Man förstår ju Pilut, Åkesson och C.J.
Vem vill spela i Tingsryd????????????
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
-
- Inaktiverad användare
Märkligt
- Jag frågade ändå Ett par bekanta TAIFàre vad De skanderade för Jag trodde inte Mina öron som visserligen inte är optimalt inställda med tanke på spannen, så dom svarade Mig DÖDA HÄSTEN 
Jag Gillar Hockey, men denna Djupt tragiska Talibanmentalitet i vissa TAIFkretsar som Man hör när man som Jag i går stod i TAIF-Klacken , så måste Man jämföra Talibannivån i TAIF på följande sätt, Lakejer (Dagsgammal skäggstubb), TAIF-Klacken(Skägg ner till Fotknölarna likt en MyskOxe)
Har aldrig gillat stråhattssnacket, MEN igår så såg Jag MÅNGA tyvärr

Jag Gillar Hockey, men denna Djupt tragiska Talibanmentalitet i vissa TAIFkretsar som Man hör när man som Jag i går stod i TAIF-Klacken , så måste Man jämföra Talibannivån i TAIF på följande sätt, Lakejer (Dagsgammal skäggstubb), TAIF-Klacken(Skägg ner till Fotknölarna likt en MyskOxe)
Har aldrig gillat stråhattssnacket, MEN igår så såg Jag MÅNGA tyvärr

In Hinkum Veritas