Jag tycker det är fel på hela systemet att låna spelare hit och dit. Det förstör sporten enligt mig, en lånad spelare som petar en av våra spelare, helt fel och fruktansvärt kortsiktigt tänkande. Lånad framgång, och detta är verkligen inte vad Lakers behöver enligt mig.
Tycker även det är osportsligt gentemot hela serie systemet att man kan göra på detta viset.
Dra det hela ett steg längre, en klubb som vissa matcher lånat överblivna elitspelare...
Värna om de spelare som redan finns i klubben. Lånad framgång, inte långsiktighet....
Han är bara med i Mora om någon skulle bli sjuk eller skadad under lördagen. Med Bäckmans syn på coaching är det väl ingen chans till speltid för Nr 24 i morgon heller. Jag fattar ingenting, ligger under med 0-4 mot Timrå, en fräsch spelare på bänken och man utnyttjar inte honom.
ruppo wrote:Det är väl inte omöjligt att vi får det ändå?
Vi vill väl inte riskera poängavdrag om vi slarvar i affären Bois.? Ingen mening att fiffla med det. Bois tillhör Frölunda. Kommer han till Lakers nån match är det bara en BONUS.
Har jag någonstanns skrivit att det skulle slarvas med det? Det jag skrev syftade tillbaka på Primeaus inlägg där han inte trodde att han skulle få spela bara för att han varit med Frölunda, men detta stämmer inte och det var därför jag skrev som jag gjorde...
Aftonbladet idag! Enligt Roger Melin har Frölunda en forward för mycket i truppen, och den spelartrupp som Aftonbladet räknade upp innehåller ingen Johan Andersson.
Hoppets låga lyser fortfarande.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Förstår inte denna lycka, en lånad spelare för lånad framgång...???
Sålänge han inte är klar för resten av säsongen är detta bara att Kalle Anka jippo. Klart att Andersson är den som tjänar på detta eftersom han får för lite istid i SIN klubb.
Riktigt bra att få förstärkning av Andersson i dessa tre grymt viktiga matcher!
Tänk om Växjö Ranger också nosar på Elitserien nästa säsong, då kanske Bois är tillbaka...?
Johan 'Bois' Andersson bidrar med jättemycket på isen. Men i ett eventuellt PO-/KS så kan Växjö Lakers glömma Bois.
Smålandsposten wrote:Nu sjunger Lakersinhoppen på sista versen för Johan. Frölunda har gjort klart att han ska vara tillbaka i elitserietruppen när transferfönstret stänger 31 januari
Hur länge Kapten Romö blir borta - för att sedan bli hundraprocentig - vet väl egentligen ingen. Tungt.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Har man tur möter de ett annat lag när man väl kommit dit. Det finns inga dåliga lag i elitserien i år, sorry.
Ska något lag lura till sig en ES plats behövs nog rutinerade spelare som inte pensionerat sig ännu. Malmö, Rögle nej jag tror inte det..Leksand, ja kanske med bra mycket tur men jag tror inte på det, tyvärr.