Ingen toknyhet precis, men överaskande är det väl. EN spelare gör fortfarande inget lag, så det återstår att se hur han kan spela ihop sig med de nya killarna i laget.
Ett högre tempo i kroppen har han nog skaffat sig i Frölunda.
Får hoppas de andra spelarna nu, i och med Bois ankomst till Lakers, att de kan iaktta hans jobb och slit på isen som får de att inte, att det inte går att åka på "en" skridsko!
Vilken hjälte han är . Och att han tar växjö framför borås som är mycket närmre känns mycket skönt.
Välkommen hem Johan Andersson.
KÖP INVASION BORÅS ALLIHOPA NU!!!!!!!!!!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Va det inte du som var sjukt negativt inställd till att plocka bänkvärmare från Elitserien?
Vår spelare är ändå två år yngre, har spelat i alla Sveriges juniorlandslag, är draftad och har gjort 19p i Elitserien.
Säger inte att Johan är dålig utan det enda jag vill är att få Fredrik R att tänka till lite ibland.
Jag vet sedan de 2 tidigare säsongerna att "Bois" är en poängspruta på allsvensk nivå.
Salomonsson har ju onekligen haft problem med att platsa, han har varit med i snitt 3 olika laguppställningar per år och enligt mig inte imponerat i något lag om man tittar på poängen.
Fattar inte varför dem kallar hem honom. Han kommer ändå bara få någon minut max, om inget oförutsägbart intraäffar. bättre han får spela med lakers ett tag, för att sedan komma tillbaka och testa igen, inget kul att åka jojo.
Han lär inte få speltid idag. Ingen Johan på onsdag mot S-vall. Jag fattar inte varför man kallar tillbaka honom för att sitta på bänken. De kunde ha tagit någon av de yngre i Borås, som kan gå mellan klubbarna som de vill.
Det Johan behöver är speltid. Nu blir han uppkallad som 13:e forward. Kommer troligen sitta på bänken hela matchen, men eftersom han står med i laguppställningen får han inte heller spela med Lakers på fem dagar vilket innebär att han inte heller får speltid mot Sundsvall eller Nybro.
Detta känns riktigt pissigt. Bois ska agera bänkvärmare åt Frölunda - och får pga detta inte representera VLH på fem dagar. Detta som började så jäkla bra. Jag hoppas verkligen att Bois inom det snaraste drar på sig Lakersrustningen igen. VLH behöver en krigande Bois på sen.
Ny spelare på ingång? Lauritzén börjar komma igång som i fornstora dagar, en übertaggad Bois - hela laget har höjt sig. Lägg därtill en ny kvalitétsspelare (som det spekuleras om). Intressant. Mycket intressant detta. Namnförslag? Jag drar till med McHöft!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]