Kjelleman"]TROR med stort T att Nyköping luggar växjö en fjärde gång i dag
och föresten att tro är nog lite i underkant, att veta låter bättre. [/quote]
Kjelleman wrote:TROR med stort T att Nyköping luggar växjö en fjärde gång i dag
och föresten att tro är nog lite i underkant, att veta låter bättre.
Ja vi får väl se om du har rätt. Jag gåller stort på Lakers och känner på mig att chansen till 3 pinnar är ganska stor ikväll....Tror lagharmonin ökar lite extra med tanke på Akis besked om att stanna 2 år till
haha ja Kjelleman han försvann ganska kvickt... Vem sa att Lakers skulle vinna, jag eller Kjelleman???? Han är nog inte så katig längre... han är kanske ute och tränar för att ta en plats i Nyköping hahahaha Hur som helst var det grymt skönt att jag fick rätt!!! 5-0 shalalalalala
Precis som jag skrev igår så satte Åkerström tvivlarna på plats - hatten av för Åkerström, mycket stabilt. Valet av målvakt fick vi ju sedan reda på föll på att Åkerström tidigare stått i Peab Arena och gjort det med bravur. Hur resultatet hade blivit med Grotnes mellan stolparna får vi aldrig reda på - men att det triggar Grotnes, det vet vi med all säkerhet.
Vad tycker du själv, så här i efterhand?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Om man skall snacka om Åkerström blev man minst sagt skraj när han skulle stå mot NH. Visserligen tyckte jag att det var rätt att han stod mot Bofors men HU vad darrigt. Kan det vara så att hemmaplan/publik gör att trycket blir för tufft för vissa.
Men fan vad kul att man har fel och han gör en toppmatch mot NH. För som vi sa förra säsongen blir Åkerström en toppmålvakt men när? Kan det vara så får han bara matchträning och förtroende blir detta kanon redan i år?