LAKERS-Nyköping
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
LAKERS-Nyköping
NH ska vi ta, kom igen Lakers. Och det gjorde vi.

Last edited by Fredrik R on 1 December 2005, 20:46, edited 1 time in total.
Vi får se det på Onsdag, själv tror jag att ni inte har en chans.LAKEJ89 wrote:Tror ärligt talat att ni inte ha en chansKjelleman wrote:Visst vi väntar på er på onsdag, i dag slog vi Oskarshamn så Växjö är näst på tapetern.![]()

Inte lätt att vara ödmjuk mot någon som inte finns, därför är JAG bäst!!!!!
Lakers till div 3
Lakers till div 3
-
- c/o LL´s Forum
Tror det blir jämn match.LAKEJ89 wrote:jajajajajajaKjelleman wrote:Vi får se det på Onsdag, själv tror jag att ni inte har en chans.LAKEJ89 wrote: Tror ärligt talat att ni inte ha en chans![]()
Lakers är i rejält poängbehov och de kommer ge allt på bortaplan , Lakers spelar bra på bortais denna säsongen tydligen
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Hur var det förra???i Växjö 2-5 NHLAKEJ89 wrote:jajajajajajaKjelleman wrote:Vi får se det på Onsdag, själv tror jag att ni inte har en chans.LAKEJ89 wrote: Tror ärligt talat att ni inte ha en chans![]()
Denna gång vänder vi på det 5-2 NH
hahahahahaha

Lakers till div 3
Lakers till div 3
- Ambassador
- Forumproffs
Lakers får tuffa till sig en hel del om de ska ha något att hämta i Nyköping.
Tycker att Jeremias sätter en bra nivå då han (nästan) direkt trycker till en Boforsspelare mot sargen, tyvärr blev han utvisad för det...
De ska smälla på mer...för då fattar lagen att det gör j**ligt ont att möta Lakers...det är INGEN nackdel...se bara på Bofors, de backade ju aldrig...!
Tycker att Jeremias sätter en bra nivå då han (nästan) direkt trycker till en Boforsspelare mot sargen, tyvärr blev han utvisad för det...
De ska smälla på mer...för då fattar lagen att det gör j**ligt ont att möta Lakers...det är INGEN nackdel...se bara på Bofors, de backade ju aldrig...!
Ambassador | 19:57 ! ! !
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
såg att det inte
blev någon hockeybuss med lakejer, får hoppas killarna klarar sig utan läktarstöd, kan bli en ny erfarenhet kanske.....hoppas på vinst, åtminstone poäng iaf.
"Once a laker, always a laker."
Eller så säger vi som Lexcom från NH gjorde innan dom kom hit på besök.
Nyköping hade spelat långt under sin förmåga matcherna innan, för att inte säga under alla matcher innan dom kom till Växjö.
Lexcom var så duktig på att övertyga oss om att vi skulle få en lätt seger att vi gick till matchen med inställningen att det redan var klart.
Med facit i handen så vet vi hur det gick.
Så därför:
Nyköping kommer att vinna hur lätt som helst. Alla i Nyköping som tänkt att gå på matchen spara era pengar och sitt hemma i värmen framför tv:n och titta på någon värdelös serie istället. Det kommer att bli en så dålig match med bara ett lag som spelar hockey(NH) så allt annat kommer att vara roligt.
Nyköping hade spelat långt under sin förmåga matcherna innan, för att inte säga under alla matcher innan dom kom till Växjö.
Lexcom var så duktig på att övertyga oss om att vi skulle få en lätt seger att vi gick till matchen med inställningen att det redan var klart.
Så därför:
Nyköping kommer att vinna hur lätt som helst. Alla i Nyköping som tänkt att gå på matchen spara era pengar och sitt hemma i värmen framför tv:n och titta på någon värdelös serie istället. Det kommer att bli en så dålig match med bara ett lag som spelar hockey(NH) så allt annat kommer att vara roligt.
Jadu baker, jag hoppas att lakers är lite mera effektiva mot Nyköping och håller bättre tätt bakåt, i såfall ska NH inte vara några problem.Baker wrote:Vad grundar du det på? dagens defensiva spel eller de snabba spelvändningarna?LAKEJ89 wrote:Tror ärligt talat att ni inte ha en chansKjelleman wrote:Visst vi väntar på er på onsdag, i dag slog vi Oskarshamn så Växjö är näst på tapetern.![]()

F*n du dolitle det luktar lite avundsjuka här, om du är snäll så kan jag sända något SMS till dej så du får höra hur det är på slagfältet .dolitle wrote:Eller så säger vi som Lexcom från NH gjorde innan dom kom hit på besök.
Så därför:

Lakers till div 3
Lakers till div 3
Kjelleman wrote:F*n du dolitle det luktar lite avundsjuka här, om du är snäll så kan jag sända något SMS till dej så du får höra hur det är på slagfältet .dolitle wrote:Eller så säger vi som Lexcom från NH gjorde innan dom kom hit på besök.
Så därför:
![]()
![]()

Ja vi får väl se om du har rätt. Jag gåller stort på Lakers och känner på mig att chansen till 3 pinnar är ganska stor ikväll....Tror lagharmonin ökar lite extra med tanke på Akis besked om att stanna 2 år tillKjelleman wrote:TROR med stort T att Nyköping luggar växjö en fjärde gång i dag
och föresten att tro är nog lite i underkant, att veta låter bättre.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Hehehehehe den tog visst.Rebecca wrote:Ja vi får väl se om du har rätt. Jag gåller stort på Lakers och känner på mig att chansen till 3 pinnar är ganska stor ikväll....Tror lagharmonin ökar lite extra med tanke på Akis besked om att stanna 2 år tillKjelleman wrote:TROR med stort T att Nyköping luggar växjö en fjärde gång i dag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Lakers till div 3
Lakers till div 3
Haha nej då...den märktes inteKjelleman wrote:Hehehehehe den tog visst.Rebecca wrote:Ja vi får väl se om du har rätt. Jag gåller stort på Lakers och känner på mig att chansen till 3 pinnar är ganska stor ikväll....Tror lagharmonin ökar lite extra med tanke på Akis besked om att stanna 2 år tillKjelleman wrote:TROR med stort T att Nyköping luggar växjö en fjärde gång i dag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Jaja mensan vi får se om jag kommer tillbaka i morgon eller om jag har grävt ner mej bakom Peab Arena.Rebecca wrote:Haha nej då...den märktes inteKjelleman wrote:Hehehehehe den tog visst.Rebecca wrote: Ja vi får väl se om du har rätt. Jag gåller stort på Lakers och känner på mig att chansen till 3 pinnar är ganska stor ikväll....Tror lagharmonin ökar lite extra med tanke på Akis besked om att stanna 2 år till![]()
![]()
Ikväll gäller det, vi får se vem får rätt..hoppas jag!!!!
Och till calle 73 det blir olika uppgraderingar på NHs hemsida under matchen.

Lakers till div 3
Lakers till div 3
-
- c/o LL´s Forum
Ikväll gäller det. Detta är nog en av våra viktigaste matcher på hela säsongen. Vi har hela tiden sagt 3 poäng är ett måste men ikväll är det verkligen det.
Lakers måste plocka alla 3 så vi börjar klättra lite i tabellen.
Vinst ikväll och jag tror vi kan vinna alla matcher på hela turnen.
Komigen nu lakers på bortais trivs ni se till att plocka 3 välbehövliga poäng ikväll.
Framåt kämpa VLH!!!
Lakers måste plocka alla 3 så vi börjar klättra lite i tabellen.
Vinst ikväll och jag tror vi kan vinna alla matcher på hela turnen.
Komigen nu lakers på bortais trivs ni se till att plocka 3 välbehövliga poäng ikväll.
Framåt kämpa VLH!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö