Med tanke på att vi lirar i en helt annan serie nu.Är ett förre detta Elitserielag vi skall möta och till detta fantastiska pris. Så tycker jag det vore en skandal om inte vi lyckas sälja dessa biljetter.
Men det är klart.Är ju över en vecka till och som vi vet så brukar det ju ramla in anmälningar ju närmare slutdatumet vi kommer
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Jag har inte heller anmält mig känner två kompisar till.
Så jag tror det ramlar in ett hundratal den närmaste tiden . Nog blir vi inte under 500 .
Biljetterna säljer nog
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Nille wrote:Jag har inte köpt biljett än och det är många som jag har snackat med som skall med men inte köpt biljett. Bara lugn, vi kommer att bli många.
Lakersfan_03 wrote:Jag har inte heller anmält mig känner två kompisar till.
Så jag tror det ramlar in ett hundratal den närmaste tiden . Nog blir vi inte under 500 .
Biljetterna säljer nog
Varför tar inte ni som bestämt er för att åka med och köper biljetter nu då???
Det blir ju snöbollseffekt om många köper tidigt. Ju fler biljetter vi säljer tidigt ju fler kommer vi att bli.
Dessutom underlättar det för våra bussansvariga då dom kan få loss ännu fler platser i Malmö ifall vi behöver. Som det är nu har vi "bara" 600 platser. Men om vi snabbt meddelar att vi blir flera så har vi möjlighet till att få fler platser.
Samt att det underlättar för bussbolaget att ta in personal och flera bussar osv osv.
Hänger ni med?
Kontentan: Ni som vet att ni ska med KÖP BILJETT NU!!
Nille wrote:Jag har inte köpt biljett än och det är många som jag har snackat med som skall med men inte köpt biljett. Bara lugn, vi kommer att bli många.
Lakersfan_03 wrote:Jag har inte heller anmält mig känner två kompisar till.
Biljetterna säljer nog
Varför tar inte ni som bestämt er för att åka med och köper biljetter nu då???
Det blir ju snöbollseffekt om många köper tidigt. Ju fler biljetter vi säljer tidigt ju fler kommer vi att bli.
Dessutom underlättar det för våra bussansvariga då dom kan få loss ännu fler platser i Malmö ifall vi behöver. Som det är nu har vi "bara" 600 platser. Men om vi snabbt meddelar att vi blir flera så har vi möjlighet till att få fler platser.
Samt att det underlättar för bussbolaget att ta in personal och flera bussar osv osv.
Hänger ni med?
Kontentan: Ni som vet att ni ska med KÖP BILJETT NU!!
Jag hade gärna anmält mig men jag är inte 100% än på att jag får.
Nu på måndag vet jag om jag kan eller ej , det lutar nog mest åt att jag kan.
DÅ ska jag köpa biljett omgående.
PRecis så som du säger Ni som vet med er att ni kan , KÖP FÖR FAN
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Angående utskåpningen av Nybro igår så behöver vi ett jäkla tryck i hallen oavsett om Lakers skulle få ett par mål i röven i första.Finns vissa på Malmös forum som anser att vi inte är sveriges bästa klack.Tycker det är dax att visa dem att vi är på god väg.11 st har visat intresse från Älmhult nu och troligen så säljer jag två biljetter inatt.Så snälla ni som vill med.Ring,Maila,skriv till putte eller skaffa biljett på annat vis. Så invadera vi isladan och sjunger ut rödhökarna till den milda grad att fjädrarna lossnar på dem.Fan man är ju mer laddad inför Malmöresan än för bofors på Söndag
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
var detta en pik till mig för att jag försöker väcka intresset för Lakers här i Älmhult eller????
Intresset har ökat för Lakers här och detta tycker jag är possitivt.
det tror jag inte att du ska ta det som, utan Serra ville nog bara dela med sig av sin förvåning att folk kommer till hans jobb och frågar efter invsisonbiljetter
jag skulle bli skit förvånad ifall det hände på mitt jobb
erok wrote:var detta en pik till mig för att jag försöker väcka intresset för Lakers här i Älmhult eller????
Intresset har ökat för Lakers här och detta tycker jag är possitivt.
Erok man blir inte längre förvånad över vad som kommer ut från det där tangentbordet och jag blev bara nyfiken i hur du resonerar när du blir förvånad över att det finns folk som inte tycker att vi är Sveriges bästa klack???
Jag skrev.Finns vissa på malmös forum som anser att vi inte är sveriges bästa klack.Tycker det är dax att vi visar att vi är på god väg.Vilket innerbär att vi inte är sverges bästa kack men att vi jobbar på att bli det.Eller gör vi inte det vad Har LL för mål???Att bli sveriges bästa klack eller ska vi vara en i mängden?????
Roligare då att vi inte är en i mängden
Nu är det ju inte upp till styrelsen utan det är vi medlemmar som måste göra allt för att klacken ska lyckas.Det vill säga sjung klappa heja skrik utavbara helvete i både med och i motgång. På så sätt får vi med oss sittplats tillslut.
ooojojojojojjojojojojojjojo
kollade på antalet anmälda. hm 358st, går sedan in på ett par andra sidor, men kommer tillbaka rätt så snart. NU över 400 underbart, så jäkla gött
462 anmälda nu.
Någon som kan berätta till mig om det kommer finnas kvar biljetter ikväll på matchen mot NH.
eller måste jag köpa biljett innan matchen för att vara 100% säker ?
/A
Det kommer finnas biljetter kvar under matchen mot NH ikväll, men va tidig med att inhandla den så du med säkerhet kommer med. Vi lär sälja slut på biljetterna idag eller inom de närmsta dagarna framöver.
Last edited by Per Carlsson on 12 October 2005, 10:53, edited 1 time in total.