Jag hoppas det blir MINST 3 ''storresor'' i år då det finns ett flertal matcher att sattsa på.
För vi ska göra oss hörda på bortaplan , vi ska visa killarna att det är ''hemmaplan'' Överallt i Sverige.
Aldrig sviker vi Lakers.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Om det är någon resa vi ska satsa på så är det malmö borta. 20 mil är en lagom lång resa. tre timmar med buss, perfekt tid.
Hinner man ju bli lite lullig
Precis.
Håller på och tänker ut lite sköna tifon vi skulle kunna ha mot malmö borta isåfall. Fy satan vilket tryck det kommer att bli. vad tror ni 1000-1500 pers?
teddy wrote:Precis. Håller på och tänker ut lite sköna tifon vi skulle kunna ha mot malmö borta isåfall. Fy satan vilket tryck det kommer att bli. vad tror ni 1000-1500 pers?
kom igen Teddy..tagga ner lite,...1500 pers????????
det är ju nästan 30 bussar...sure...inga problem...(inge bilar ner)
Var vi 800 i ängelholm så ser jag det inte som en omöjlighet att vi kan nå 1000 sträcket mot malmö. Skrev ju 1000 till 1500. 1500 var väll lite väl, men ändå.
Trots allt så är väll malmö ändå lite mer interressantare än rögle, och det är ju samma avstånd till de bägge.
F-n kom igen lite. lite optimist och inte så jäkla mycket pessimism som det har varit i klacken den senaste tiden. Förr var det alltid, ja ja kom igen, går inte? det vet vi inte förrän vi prövat. Nu är det hela tiden, nej nej det går inte, ingen idè att änns försöka.
Så fort någon kommer med ideèr eller förslag så motarbetas dom på ett eller annat sätt.
Om vi börjar redan nu att hetsa lite inför Malmö borta så tror jag att vi kan nå 1000.
Anmälan till malmö borta, inklusive över sundet resa för att inhandla diverska alkoholhaltiga drycker (det sistnämnda är frivilligt).
1 Teddy
1. Teddy
2. Varanen
3. Mano
4. Perra
5. Per T
6. Affe
7. Simonax
8. Bucken
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Redan 14 anmälda det ser ju ruggigt bra ut , inte är ja säker än men nog vill man med till malmö. Om de inte är några hinder eler något så åker man till 100% tar med ett par kompisar också =) .
1000 i malmö Omöjligt ?
- Nej förfan
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö