Henkeman2 skrev:200000 per år från JOFA, jo tjena, den summa är för hela femårsperioden - garanterat.
http://www.sr.se/halland/
Det är per år enligt inslaget i radio Halland
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Henkeman2 skrev:200000 per år från JOFA, jo tjena, den summa är för hela femårsperioden - garanterat.
Mygel skrev:Intressant lösning. Tyckte väl att siffrorna var rätt rejäla om man snackar om kontanta medel.
Detta torde innebära att spelarna inte längre kan lira med sina personliga prylar eftersom de kommer att behöva spela i Jofa prylar. Inga nyförvärv av spelare som gillar att lira i Bauer eller något annat märke. Ska bli intressant att se...
offside skrev:Jag vill tackar alla Lakers fans för deras stora stöd i denna soppa.Men änteligen verkar det vara över nu.Sedan gnäller alla om luftstyrelse och luftekonomi men det är det inte.Den som tuggar mest är Mygel och Hofnar 2 stora Rögle fans som kan allting.Så mycket som de kan är det konstigt att de inte sitter med i styrelsen i svenska hockey förbundet. Tack alla Lakers fans ha en glad midsommar på er.
Mygel skrev:Intressant lösning. Tyckte väl att siffrorna var rätt rejäla om man snackar om kontanta medel.
Detta torde innebära att spelarna inte längre kan lira med sina personliga prylar eftersom de kommer att behöva spela i Jofa prylar. Inga nyförvärv av spelare som gillar att lira i Bauer eller något annat märke. Ska bli intressant att se...
offside skrev:Jag vill tackar alla Lakers fans för deras stora stöd i denna soppa.Men änteligen verkar det vara över nu.Sedan gnäller alla om luftstyrelse och luftekonomi men det är det inte.Den som tuggar mest är Mygel och Hofnar 2 stora Rögle fans som kan allting.Så mycket som de kan är det konstigt att de inte sitter med i styrelsen i svenska hockey förbundet. Tack alla Lakers fans ha en glad midsommar på er.
Varanen skrev:Nja, ett rätt provokativt uttalande Hofnar.
Samtidigt fick Hammers i går klart med tre nya spelare: backen Jonas Bergman från Skåre och forwardarna Dan Lindahl och Henric Persson från Sunne.
För Tommy Jonsson, chefstränaren, kom detta som en total överraskning.
– Det har jag faktiskt inte fått någon information om. Jag såg jag på nätet när jag var inne och tittade för en liten stund sedan, att det var spelare som tillkommit och spelare som gått, säger han.
Är det inte lite märkligt, att du inte kände till det?
– Det tycker jag är märkligt, ja. Hur man resonerar där vet jag inte.
Så du vet ingenting om Bergman, Lindahl och Persson?
– Ingenting.
Charlamov skrev:Å ja... vi kan oxå vara blinda och tycka Smp ALLTID är negativa i sin syn på Lakers.