Vad har hänt med gästboken?

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderators: Klonis, PutteA

Locked
Snoken
Forumterrorist

Vad har hänt med gästboken?

Post by Snoken »

Varför har ni tagit bort den? Störtlöjligt!
Tullverket
Forumentusiast

Post by Tullverket »

Tror det beror på ett inlägg som låg där för att smutskasta lakejerna.
Ganska tråkig en som håller på så. :evil:
Hur kul är det att springa 100 meter så fort du kan, utan tidtagning?
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Det var inte skämtet om PeR väl?
Tullverket
Forumentusiast

Post by Tullverket »

Nej Nej, det var någon idiot som skrev något olämpligt. Jag tycker forumvakterna har gjort rätt så länge. Banna hans IP med.
Hur kul är det att springa 100 meter så fort du kan, utan tidtagning?
Roger
Forumdemon

Post by Roger »

Synd att man inte kan ha en gästbok

Dessvärre blev det mycket onödigt på denna.
törstens fiende
Boomer
Forumdemon

Post by Boomer »

Tycker att det är lite hårt att stänga hela gästboken för att någon idiot skrivit där. Varför inte bara ta bort inlägget och banna hans IP ? :?
[size=150][b]HOCKEY ÄR TOKSKOJ[/b][/size]
anderzon
c/o LL´s Forum

Post by anderzon »

Gästboken hade ändå kommit att försvinna nästa vecka för att istället ersättas av en ny kategori...
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Vadå störtlöjligt :?: :?: :?:
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Det skrev jag innan jag visste vad det handlade om...spontan kommentar bara.

Tycker visserligen fortfarande att det är dumt att ta bort den pga att nån skriver skit om oss. Låt andra hata lakejerna...det gör väl ingenting?
LaKaj
Forumdemon

Post by LaKaj »

Å andra sidan är det ju ytterst sällan man ser ett seriöst och intressant inlägg från en oregistrerad användare. Helt OK att plocka bort Gästboken för min del. De som vill delta i debatten får självfallet registrera sig och lämna sin mailadress.

Snart är det kval! Blir det några nyheter på hemsidan då :?:
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
axel

Yttrande frihet

Post by axel »

Vissa personer känner sig utpekade, när det gäller vissa saker inom klacken. Så att ta bort gästboken är ett tecken på att det dom har skrivit är sant. Tycker det är fegt av dom att inte stå upp och säga sin mening. Det hela har med Droger att göra som många vet finns det en person som har haft problem med detta, och jag hoppas att denna person har slutat upp med detta, eller så har han inte gjort det och då tar han bort inlägg som är känsliga. Man ska kunna ta kritik det är ett tecken på styrka. Tycker att det fruktansvärt oproffsigt gjort av dom.

Tack för mig
Linda
c/o LL´s Forum

Post by Linda »

Eftersom Axel ifrågasätter vår vilja att säga sanningen så är sanningen den att vi stängde gästboken eftersom någon skrev inlägg där som skadar oss. Jag i egenskap av ordförande kände detta som en kränkning eftersom Lakers Lakejer ligger mig varmt om hjärtat. Detta betyder INTE att det ligger någonsomhelts sanning i det som skrevs. Men du Axel verkar ju ha mer koll än oss i styrelsen, eftersom du nu anser att det är så fegt att att ta tag i det som påstås vara problem så förvånar det mig mycket att du inte kontaktat oss i första hand. Vi har angripit det som Vi anser är problemet och det är inte det som påstås i inläggen utan den som skriver det. IP nummer är spårade och vi vet vart denna person som skriver inläggen bor och det vet kanske du också Axel. I fortsättningen är jag tacksam om du kontaktar mig om du har någon information som du tycker att jag behöver ha i egenskap av ordförande i Lakers Lakejer. Nu låser vi detta ämne eftersom det inte har något med hockey att göra utan personer.
Locked