Vad har hänt med gästboken?
Vad har hänt med gästboken?
Varför har ni tagit bort den? Störtlöjligt!
-
- Forumentusiast
-
- Forumentusiast
- LaKaj
- Forumdemon
Å andra sidan är det ju ytterst sällan man ser ett seriöst och intressant inlägg från en oregistrerad användare. Helt OK att plocka bort Gästboken för min del. De som vill delta i debatten får självfallet registrera sig och lämna sin mailadress.
Snart är det kval! Blir det några nyheter på hemsidan då
Snart är det kval! Blir det några nyheter på hemsidan då

----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Yttrande frihet
Vissa personer känner sig utpekade, när det gäller vissa saker inom klacken. Så att ta bort gästboken är ett tecken på att det dom har skrivit är sant. Tycker det är fegt av dom att inte stå upp och säga sin mening. Det hela har med Droger att göra som många vet finns det en person som har haft problem med detta, och jag hoppas att denna person har slutat upp med detta, eller så har han inte gjort det och då tar han bort inlägg som är känsliga. Man ska kunna ta kritik det är ett tecken på styrka. Tycker att det fruktansvärt oproffsigt gjort av dom.
Tack för mig
Tack för mig
Eftersom Axel ifrågasätter vår vilja att säga sanningen så är sanningen den att vi stängde gästboken eftersom någon skrev inlägg där som skadar oss. Jag i egenskap av ordförande kände detta som en kränkning eftersom Lakers Lakejer ligger mig varmt om hjärtat. Detta betyder INTE att det ligger någonsomhelts sanning i det som skrevs. Men du Axel verkar ju ha mer koll än oss i styrelsen, eftersom du nu anser att det är så fegt att att ta tag i det som påstås vara problem så förvånar det mig mycket att du inte kontaktat oss i första hand. Vi har angripit det som Vi anser är problemet och det är inte det som påstås i inläggen utan den som skriver det. IP nummer är spårade och vi vet vart denna person som skriver inläggen bor och det vet kanske du också Axel. I fortsättningen är jag tacksam om du kontaktar mig om du har någon information som du tycker att jag behöver ha i egenskap av ordförande i Lakers Lakejer. Nu låser vi detta ämne eftersom det inte har något med hockey att göra utan personer.