DJURNAMN

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
User avatar
mänsklig
Forumamatör
Posts: 72
Joined: 19 January 2005, 22:37

DJURNAMN

Post by mänsklig »

vad tycker ni om detta?
HAMMARBYS SIDA
man behöver inte kunna allt för att vara med
User avatar
Cilla
Forumentusiast
Posts: 469
Joined: 17 April 2003, 21:03
Contact:

Post by Cilla »

??????

Jag fattar inte!!! :roll: :roll: :roll:
Lakers now and forever

Cilla
asesaw

Post by asesaw »

Tobias
Site Admin
Posts: 1945
Joined: 5 November 2003, 07:42
Location: VÄXJÖ

Post by Tobias »

Han missade att skriva in länken.. Står på bamsingarnas sida på svenskafans.

Personlig respons på den "krönikan" är att det alltid är Stockholmssupportrar som tjatar om historia, stolthet och stil (framförallt bajare ?). Att han nämner hur vi kan tillåta musik på matcher, häftiga intron och Nhl-namn tycker jag är rätt skoj. Frågan är väl rätt självklar, det lockar publik. Hammarby har ett snitt på 300 någonting per match. Stora ekonomiska problem och storsponsorn har dragit sig ur. Pop-lakers har haft en snitt på över 2500? i flera år nu, fler sponsorer ansluter hela tiden och det sportsliga är bättre nu än någonsin. Varför skulle vi sätta oss upp mot det?

[EDIT] Tråd flyttad till off topic
Malul
c/o LL´s Forum
Posts: 7962
Joined: 11 April 2002, 20:58
Location: Växjö Lakers
Contact:

Post by Malul »

lite deja-vú över detta va?=)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Tobias
Site Admin
Posts: 1945
Joined: 5 November 2003, 07:42
Location: VÄXJÖ

Post by Tobias »

Jo lite det jag menade, fast sist var det en IQ-Nina som skrev ungefär exakt samma sak fast hon poängterade att alla utanför Stockholm var bönder med.
asesaw

Post by asesaw »

Vad är bäst?

3000 i publiken, en jävla stämning och en massa popcorn
eller
300 i publiken, stendött och en massa kultur?
Malul
c/o LL´s Forum
Posts: 7962
Joined: 11 April 2002, 20:58
Location: Växjö Lakers
Contact:

Post by Malul »

skönt initiativ av bajen att utse sig själva till ordförande över kulturlagen!
usch för det nya och tillbaka med det gamla!
Last edited by Malul on 30 January 2006, 22:05, edited 1 time in total.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Varanen
c/o LL´s Forum
Posts: 15405
Joined: 11 January 2003, 18:22
Location: Hockeyns mecka - Växjö

Post by Varanen »

Känns som dödsryckningen av den sista som bryr sig om Bajen hockey. GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSP!
Do you even looksmaxx, bro?
User avatar
Niles
c/o LL´s Forum
Posts: 6444
Joined: 18 April 2002, 09:43
Location: Växjö

Post by Niles »

Detta eviga tjatande om namn, kultur och blablabla...stön..
Hoppas Lakers heter Lakers om hundra år också, vet man inte bakgrunden och historien till att det blev så kan man lika gärna hålla käften. Sen tycks man vara ovanligt pratsamma runt en förening med lika många supportrar som en ordinär syförening. (Inget ont om syföreningar).
Varanen
c/o LL´s Forum
Posts: 15405
Joined: 11 January 2003, 18:22
Location: Hockeyns mecka - Växjö

Post by Varanen »

Det riktigt pinsamma är ju att han läxar upp oss om hur man skapar intresse kring den egna klubben och matcherna. Hammarby Hockey har nog infört en maxgräns på 300 åskådare/match, annars hade säkert 100 000 försökt komma in. :lol:
Do you even looksmaxx, bro?
User avatar
Fröken Svår
Forumproffs
Posts: 578
Joined: 31 March 2003, 18:37
Location: vettet

Post by Fröken Svår »

Att de orkar... Zzzz
Loseddos
Forumterrorist
Posts: 2040
Joined: 19 April 2002, 10:48
Location: Åryd

Post by Loseddos »

Tja, man måste hitta nåt att gnälla på, så funkar det däruppe.. 8)
Goddamnit!!!
Post Reply