DJURNAMN
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Han missade att skriva in länken.. Står på bamsingarnas sida på svenskafans.
Personlig respons på den "krönikan" är att det alltid är Stockholmssupportrar som tjatar om historia, stolthet och stil (framförallt bajare ?). Att han nämner hur vi kan tillåta musik på matcher, häftiga intron och Nhl-namn tycker jag är rätt skoj. Frågan är väl rätt självklar, det lockar publik. Hammarby har ett snitt på 300 någonting per match. Stora ekonomiska problem och storsponsorn har dragit sig ur. Pop-lakers har haft en snitt på över 2500? i flera år nu, fler sponsorer ansluter hela tiden och det sportsliga är bättre nu än någonsin. Varför skulle vi sätta oss upp mot det?
[EDIT] Tråd flyttad till off topic
Personlig respons på den "krönikan" är att det alltid är Stockholmssupportrar som tjatar om historia, stolthet och stil (framförallt bajare ?). Att han nämner hur vi kan tillåta musik på matcher, häftiga intron och Nhl-namn tycker jag är rätt skoj. Frågan är väl rätt självklar, det lockar publik. Hammarby har ett snitt på 300 någonting per match. Stora ekonomiska problem och storsponsorn har dragit sig ur. Pop-lakers har haft en snitt på över 2500? i flera år nu, fler sponsorer ansluter hela tiden och det sportsliga är bättre nu än någonsin. Varför skulle vi sätta oss upp mot det?
[EDIT] Tråd flyttad till off topic
-
asesaw
skönt initiativ av bajen att utse sig själva till ordförande över kulturlagen!
usch för det nya och tillbaka med det gamla!
usch för det nya och tillbaka med det gamla!
Last edited by Malul on 30 January 2006, 22:05, edited 1 time in total.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Detta eviga tjatande om namn, kultur och blablabla...stön..
Hoppas Lakers heter Lakers om hundra år också, vet man inte bakgrunden och historien till att det blev så kan man lika gärna hålla käften. Sen tycks man vara ovanligt pratsamma runt en förening med lika många supportrar som en ordinär syförening. (Inget ont om syföreningar).
Hoppas Lakers heter Lakers om hundra år också, vet man inte bakgrunden och historien till att det blev så kan man lika gärna hålla käften. Sen tycks man vara ovanligt pratsamma runt en förening med lika många supportrar som en ordinär syförening. (Inget ont om syföreningar).
- Fröken Svår
- Forumproffs
- Posts: 578
- Joined: 31 March 2003, 18:37
- Location: vettet