Jag saknar repriser
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag saknar repriser
En jumbotron är kanske att ta i för en liten hall som Lakerdome men en projektor, vit duk, filmkamera borde inte kosta så jättemycket. Jag tycker det skulle vara ett enormt mervärde om man kunde få se slowmotion-repriser på mål samt snyggt och fult spel.
Jag tror att vi kan klara oss utan en Jumbotron eller något annat som vi har gjort hitills för jag menar att det kanske inte är så många matcher kvar i år man inte spelar bättre än vad man gjorde igår!!???
Och om man inte går upp i år kommer det inte att bli lätt nästa år då Öster säkert kommer att ta många sponsorer och då tror jag inte man blir lyckligare om man sitter med avbelningar på en Jumbotron eller en bildskärm om man säger så!!
Eller vad tror ni????
Och om man inte går upp i år kommer det inte att bli lätt nästa år då Öster säkert kommer att ta många sponsorer och då tror jag inte man blir lyckligare om man sitter med avbelningar på en Jumbotron eller en bildskärm om man säger så!!
Eller vad tror ni????
jag tycker inte det behövs varken jombotron eller nån proj.
känns lite för "sittplats" för min smak...
nä, allvarligt, det känns lite för överpretantiöst för både div.1 och allsvenskan.
kanske att det är okej i elitserien för den är ju inget kul ändå...
känns lite för "sittplats" för min smak...

nä, allvarligt, det känns lite för överpretantiöst för både div.1 och allsvenskan.
kanske att det är okej i elitserien för den är ju inget kul ändå...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Självklart finns det många andra, viktigare saker att lägga pengar på. Jag bara nämnde att det står med på min önskelista.
Det har diskuterats lite om att det ev ska börja visas digitala sändningar med regionala lag ur allsvenskan och superettan i fotboll. Bor man i växjöområdet så kan man t ex se Lakers och Tingsryd. Det vore jävligt ballt!
Det har diskuterats lite om att det ev ska börja visas digitala sändningar med regionala lag ur allsvenskan och superettan i fotboll. Bor man i växjöområdet så kan man t ex se Lakers och Tingsryd. Det vore jävligt ballt!