"Adam Calder har tröttnat på för stor variation av kjedjekamrater" och väljer därför att återvända till sitt gammla lag i England! bröt kontraktet i dag (25/11) åker i morgon.......
hmmm... blev jag blåst eller var det fredagskvällens ända sanning?
<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
Jag tycker styrelsen snarast går ut med en dementi eller bekräftelse på detta, vilket det nu är Gärna en förklaring, om det nu är sant. Snarast, innan ryktesspridningen går för långt.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Jag tror vi kan lägga ner denna diskution och se det endast som ett rykte tills någon i så fall bekräftar att så är fallet. Han spelar ju imorrn tydligen. Så skit i de nu, och så fokuserar vi på 3 pinnar imorrn!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Elmer wrote:"Adam Calder har tröttnat på för stor variation av kjedjekamrater" och väljer därför att återvända till sitt gammla lag i England! bröt kontraktet i dag (25/11) åker i morgon.......
hmmm... blev jag blåst eller var det fredagskvällens ända sanning?
Hmm ja det stämmer ju att Adams flickvän jobbar på Zeldas... det kan ju mycket väl stämma då, om inte du som hörde detta var alldeles för "lurig" i baren vill säga???
Rebecca wrote:Hmm ja det stämmer ju att Adams flickvän jobbar på Zeldas... det kan ju mycket väl stämma då, om inte du som hörde detta var alldeles för "lurig" i baren vill säga???
Piggelin wrote:...jag tycker styrelsen snarast går ut med en dementi eller bekräftelse på detta...
Håller med. Adam Calders flickvän har ju uppenbarligen glappat framåt sentimmarna - hur det ligger till vet ju bara Växjö Lakers själva. Ska man egentligen behöva upplysa de styrande om att det snackas och det LÄTT görs en höna av en fjäder, herregud.
True or False?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Nu vet vi inte om det är sant, till att börja med. Det är väl också riktigt att det förekommer att spelare drar eller får dra från klubbar, även om jag inte tycker det är bra, möjligen i undantagsfall.
Jag utgår ifrån att detta ryktet INTE är sant. Om det hade varit någon som helst substans i det så tar jag för givet att Växjö Lakers hade informerat oss supporters om detta - om inte så är det ju under all kritik. Och JA, jag är ganska så övertygad om att detta 'ryktet' även har nått fram till personer i styrelsen.
Daniel wrote:dom skulle tydligen åka till Köpenhamn i kväll
så calder är borta
Ja, herre jävlar. Calder kanske inte rosade den småländska marknaden, men han fyllde åtminstonde en plats i laget - nu står återigen en plats tom. Och att man enligt ryktesvägen får reda på detta är ju helt åt fanders. Växjö Lakers artistspelare väljer uppenbarligen att bryta sitt kontrakt för att återvända till ett lag där han återigen kan prestera - härligt coach Fagervall!
/T5!!
Last edited by C70T5 on 27 November 2005, 02:55, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Pratade med Personalen på Zeldas som har jobbat i hoppa med Calders donna
och dom på står att calder och hon åkte i kväll till köpenhamn för att flyga vidare till London
Kanske finns fler spelare från pelicans lediga... ..skämt o sido så kanske man skulle försöka ringa Johan Carlsson (ex Hammers -> italien) och se om han tröttnat på pasta.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Det skulle i vilket fall som helst vara bra med lite uttömmande info, annars är det stor risk att vi drar iväg, med den ena orskaken värre än den andra.