Lakejer på Trojas forum!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakejer på Trojas forum!
Snälla ni lakejer som bara skriver trams på Trojas forum, sluta med det! Tänker då först och främst på signaturerna "Boozer", "Pigge" och "lakejer på turne". Ni förstör så mkt för alla de trevliga lakejer som skriver på vårat forum. Skriver ni överhuvudtaget på erat eget forum? Jag vet att många omogna inlägg skrivs från Trojaner också, men vad jag kan se är erat forum förskonat från dem i alla fall. Det är så tröttsamt med personer som skall in och förstöra var och varannan tråd på andra lags forum.
Hoppas att det blir derby mellan oss igen nästa säsong...
Troja kommer tillbaka!
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Re: Lakejer på Trojas forum!
Självklart är det trist med puckon! Jag skiver på diverse forum och onyanserade, provocerande puckon är dessvärre en relativt vanlig företeelse bland de flesta supportergrupper på de flesta supporterforum.Trojan 1 wrote:Snälla ni lakejer som bara skriver trams på Trojas forum, sluta med det! Tänker då först och främst på signaturerna "Boozer", "Pigge" och "lakejer på turne". Ni förstör så mkt för alla de trevliga lakejer som skriver på vårat forum. Skriver ni överhuvudtaget på erat eget forum? Jag vet att många omogna inlägg skrivs från Trojaner också, men vad jag kan se är erat forum förskonat från dem i alla fall. Det är så tröttsamt med personer som skall in och förstöra var och varannan tråd på andra lags forum.
Troja - laget i hjärtat
Om namnen på de Lakejer som ägnar sig åt barnsligheter på Trojas forum kommer ut på detta forum kan Lakejerna då stänga ute dem. Det nämndes tidigare i denna tråd. Ingen verkar speciellt stolt över dem. Jag ser sällan någon från Troja inne på detta forum med syfte att göra sig lustig efter en Lakersförlust.
SÅ igen; stänger ni av dem om ni får namnen ?
SÅ igen; stänger ni av dem om ni får namnen ?
Svårt de där. Går det att fastställa vilka dom är, så kan man ju börja med att prata med dom, ge dom en erinran kanske, men det här bör nog våra webbansvariga svara på. Själv kan jag bara hålla med. Dom är för sorgliga. Sen vet jag att det finns personer, som inte har någon anknytning till varken Växjö, VLH eller LL, som använder sig av namn som kopplar dom till oss. På detta sätt sätter oss i dålig dager!
Tycker det är mycket tråkigt när man inte kan bibehålla gedigen hockeyton på forumen, utan skall narras och hånas så fort man kommer åt, som sagt..sorgligt. Vi kan väl hoppas att dom läser denna tråd, och känner sig träffade!
//PutteA

Tycker det är mycket tråkigt när man inte kan bibehålla gedigen hockeyton på forumen, utan skall narras och hånas så fort man kommer åt, som sagt..sorgligt. Vi kan väl hoppas att dom läser denna tråd, och känner sig träffade!
//PutteA
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det