Lakejer på Trojas forum!

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Trojan 1
Forumamatör

Lakejer på Trojas forum!

Post by Trojan 1 »

Snälla ni lakejer som bara skriver trams på Trojas forum, sluta med det! Tänker då först och främst på signaturerna "Boozer", "Pigge" och "lakejer på turne". Ni förstör så mkt för alla de trevliga lakejer som skriver på vårat forum. Skriver ni överhuvudtaget på erat eget forum? Jag vet att många omogna inlägg skrivs från Trojaner också, men vad jag kan se är erat forum förskonat från dem i alla fall. Det är så tröttsamt med personer som skall in och förstöra var och varannan tråd på andra lags forum.

Hoppas att det blir derby mellan oss igen nästa säsong...
Troja kommer tillbaka!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jag kan bara hålla med dig.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
GS
Forumdemon

Post by GS »

Håller också med. Bara att hoppas att dessa pinsamma personer inte är medlemmar i LL för då bör de utelsutas genast. Man kan ju inte påstå att ni gör bra reklam för Lakers.
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

jag vill gärna se dessa här på vårt forum oxå,eller rättare sagt bara här!

vi har sagt det förut,vi är inte stolta över dem men kan ju inte mer göra än att ta avstånd..
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
king_vlh
Forumamatör

Post by king_vlh »

Håller med till 100 procent
MOT ELITSERIEN!
viktoriko
Forumamatör

Post by viktoriko »

Ja o på IKO:s forum är det "Perrolf" som härjar.. Han måste vara mycket ensam av sig.. Annars tycker jag de flesta lakejer verkar schyssta :roll:
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Får gratta till segern!
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

grattis,ja vann pengar på det oxå!=)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
viktoriko
Forumamatör

Post by viktoriko »

haha=) ja tackar.. Det var en viktig seger för att hänga med i toppstriden. För er blir det ju svårt om ni inte vinner nästa match att hänga med, men serie är lång som man vet aldrig=).. :lol:
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
carl
Forumdemon

Re: Lakejer på Trojas forum!

Post by carl »

Trojan 1 wrote:Snälla ni lakejer som bara skriver trams på Trojas forum, sluta med det! Tänker då först och främst på signaturerna "Boozer", "Pigge" och "lakejer på turne". Ni förstör så mkt för alla de trevliga lakejer som skriver på vårat forum. Skriver ni överhuvudtaget på erat eget forum? Jag vet att många omogna inlägg skrivs från Trojaner också, men vad jag kan se är erat forum förskonat från dem i alla fall. Det är så tröttsamt med personer som skall in och förstöra var och varannan tråd på andra lags forum.

Hoppas att det blir derby mellan oss igen nästa säsong...
Självklart är det trist med puckon! Jag skiver på diverse forum och onyanserade, provocerande puckon är dessvärre en relativt vanlig företeelse bland de flesta supportergrupper på de flesta supporterforum.
Troja - laget i hjärtat
gudas
Forumamatör

Post by gudas »

Om namnen på de Lakejer som ägnar sig åt barnsligheter på Trojas forum kommer ut på detta forum kan Lakejerna då stänga ute dem. Det nämndes tidigare i denna tråd. Ingen verkar speciellt stolt över dem. Jag ser sällan någon från Troja inne på detta forum med syfte att göra sig lustig efter en Lakersförlust.

SÅ igen; stänger ni av dem om ni får namnen ?
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Svårt de där. Går det att fastställa vilka dom är, så kan man ju börja med att prata med dom, ge dom en erinran kanske, men det här bör nog våra webbansvariga svara på. Själv kan jag bara hålla med. Dom är för sorgliga. Sen vet jag att det finns personer, som inte har någon anknytning till varken Växjö, VLH eller LL, som använder sig av namn som kopplar dom till oss. På detta sätt sätter oss i dålig dager! :evil:

Tycker det är mycket tråkigt när man inte kan bibehålla gedigen hockeyton på forumen, utan skall narras och hånas så fort man kommer åt, som sagt..sorgligt. Vi kan väl hoppas att dom läser denna tråd, och känner sig träffade!

//PutteA
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Post Reply