Billigt snus
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Billigt snus
En stock Granit portion kostar 110 kr på City Gross... SPRING Å KÖP!!! Eller hur f-n ni nu tar er dit... spelar mindre roll 

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
G. B. Shaw
http://www.billigarebensin.comerok wrote:.Var kan man tanka billigast????
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
jet skall enligt sina riktlinjer vara 8 öre än alla andra automatstationer eller som sämst samma pris som shell express ( som dock ligger på sandsbrovägen, den byter inte förrän efter korsningen)Lobo wrote:Shell express (linnégatan) matchar väll alltid lägsta priset i stan har jag för mig dock brukar det vara = JET.
törstens fiende
Re: Billigt snus
är det därför alla springer runt o snusar det nu? nåväl, lös general är synnerligen svårslaget, både smak- och tyvärr, prismässigt.Charlamov wrote:En stock Granit portion kostar 110 kr på City Gross... SPRING Å KÖP!!! Eller hur f-n ni nu tar er dit... spelar mindre roll

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
jo, men hur manlig ser en icke-snusande "man" ut då?Per_växjö wrote:Det är mycket billigare att inte snusa över huvudtaget!

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Japp.. nästan lika läckert som med tjejer som röker cigarr...Charlamov wrote:... det är även sexigt med en brud som snusar... yummi
Med en brasklapp för vissa danska "damer" som bolmar. De kan se rätt obehagliga ut.

Och när vi ändå är inne på ämnet. Tjejer som skjuter heroin på offentliga toaletter. DET är grejer det...buck wrote:Japp.. nästan lika läckert som med tjejer som röker cigarr...Charlamov wrote:... det är även sexigt med en brud som snusar... yummi
Med en brasklapp för vissa danska "damer" som bolmar. De kan se rätt obehagliga ut.

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
-
- c/o LL´s Forum
HeheheheViktor666 wrote:Och när vi ändå är inne på ämnet. Tjejer som skjuter heroin på offentliga toaletter. DET är grejer det...buck wrote:Japp.. nästan lika läckert som med tjejer som röker cigarr...Charlamov wrote:... det är även sexigt med en brud som snusar... yummi

När jag flyttade hit introduserades begreppet "tjejer som snusar" och jag blev nästan chockad, det var så otroligt många! I Oslo, bland dom tjejerna jag umgikks med och mina kompisar, så var det kanskje én som snusade ibland, och då var hon packad..buck wrote:Japp.. nästan lika läckert som med tjejer som röker cigarr...Charlamov wrote:... det är även sexigt med en brud som snusar... yummi

Men hva betyder bolmar?
Men jag måste medge att jag nån gång om året njuter av lite cognac tillsammans med en god cigarr... Mumsigt, om än ganska osexigt

- Ambassador
- Forumproffs
www.bensinpriser.se den klart bästa sidan om man ska ut o resa..
www.bensinpriser.nu funkar ju oxå.[/url]
www.bensinpriser.nu funkar ju oxå.[/url]
//Ja ska bli rik, tänker bli talpedagog i Skåne. :)
Jo, o det är ju så oerhört nyttigt att dra i sej en kvarte whiskey efter varje mål mat/kopp kaffe...Räven wrote:Vad sägs om en fin Lagavulin Destillers Edition á 639 kr. Det är då bra mycket manligare än en "blaska" snus.

Nä, men vänta, här pratar jag ju inte om mängder, det var därför jag tog fram whiskyns kung (tycker så själv, kanske är bäst att tillägga) och den njuter man faktiskt i ca 4 cl/gång. Det är Statement som vissa halsar flaskevis av. Och jag blir bara svindålig av för mycket alkohol.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
-
- c/o LL´s Forum
Här är ett sätt att kunna tjäna ännu mera pengar på billiga grejor.
Planka tullen har kommit på en fällbar nrplåt som är tillför att ränsa bort snö och blask men kan även användas för att undvika tullkamrorna i Stockholm.Vi som bor på landet skulle även kunna ha nytta av dessa plåtar när vi kör förbi vägkamrorna
Läs mer om prudukten på www.plankatullen.nu
Planka tullen har kommit på en fällbar nrplåt som är tillför att ränsa bort snö och blask men kan även användas för att undvika tullkamrorna i Stockholm.Vi som bor på landet skulle även kunna ha nytta av dessa plåtar när vi kör förbi vägkamrorna

Läs mer om prudukten på www.plankatullen.nu
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Förstod mycket väl vad du menade, men det jag i min tur syftade på var att efter varje måltid så tar jag en pris snus... hoppas att du inte tar en 4:a virre efter varje mål?Räven wrote:Nä, men vänta, här pratar jag ju inte om mängder,

Hä hä, nä det gör jag inte, skulle inte ha råd heller faktiskt.
Jag förstår, jag snusade själv i 14 år, innan jag började få problem med magen och på så vis kunde jag sluta. jag vet hur gott det var med snus, efter träning eller efter mat, eller kaffe.
Jag förstår, jag snusade själv i 14 år, innan jag började få problem med magen och på så vis kunde jag sluta. jag vet hur gott det var med snus, efter träning eller efter mat, eller kaffe.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
- Tux Thunderbird
- Forumamatör
Du glömde efter 6 RävenRäven wrote:Hä hä, nä det gör jag inte, skulle inte ha råd heller faktiskt.

”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
G. B. Shaw
G. B. Shaw