Ja för fasen Hasse, missar jag inte för allt i världen!! Tror att anderss(z)onarna kommer dominera....... , frågan är om man ska köra med trä eller komposit i år
Nä faan, nu ska jag ut i spåret en runda....börjar känna mig ganska nertränad nu , men det är ju när allvaret börjar man ska vara på topp..
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
PutteA wrote:Ja för fasen Hasse, missar jag inte för allt i världen!! Tror att anderss(z)onarna kommer dominera....... , frågan är om man ska köra med trä eller komposit i år
Jag ingår mer än gärna i en femma ihop med dig... om jag inte missminner mig från förr, så är du riktigt grym i hockey.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck wrote:Hrmmm.. har ni inte missförstått nåt nu?
Hockey ska man TITTA på... inte utöva.
Hehehe, sant, men det går fan inte låta bli, de e för kul helt enkelt!!
Anderzon wrote:Jag ingår mer än gärna i en femma ihop med dig... om jag inte missminner mig från förr, så är du riktigt grym i hockey.
Man var väl hyffsad, men det är många år sedan, och många kilon sedan med för den delen. Det finns väl kvar i knoppen, men kroppen besitter inte längre dom egenskaper som krävs, men de e klart, korpen ska man väl platsa i..........tror jag
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Jag ska vara med o träna jag! Ingår ju i Carriers lag annars, men träningarna är ju nästan roligare än matcherna. Mer Brynäs åt lakejerna! Övningen Brynäs alltså, inget annat!
Roger
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Dragkampslakej wrote:Jag ska vara med o träna jag! Ingår ju i Carriers lag annars, men träningarna är ju nästan roligare än matcherna. Mer Brynäs åt lakejerna! Övningen Brynäs alltså, inget annat!