Årets motståndare
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Årets motståndare
Vilket lag har varit roligast att möta i året serie?
Säger själv Rögle för jag tycker dom spelar en fartfylld hockey och det blir alltid bra matcher mot dom. Och det finns inte någon annan bortaklack som kan bidra på samma sätt för att skapa stämning i hallen.
Säger själv Rögle för jag tycker dom spelar en fartfylld hockey och det blir alltid bra matcher mot dom. Och det finns inte någon annan bortaklack som kan bidra på samma sätt för att skapa stämning i hallen.
Visst har det vart Rögle. De matcher som har spelats mellan lagen brukar det inte finnas tvivel om vilket lag som vart bäst (det gick ju inte så bra denna säsongen). Alltid härlig inramning med taggade supporters från båda håll. Dessa matcher känns faktiskt mer som derby än mot Troja och Nybro enligt mig.
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
- Fröken Svår
- Forumproffs
för mig är det alldeles självklart att välja Troja här. NAturligtvis först och främst för att de sista två mötena var helt otroliga. vändningen från 1-4 till 5-4 på hemmaplan är sagolik och blotta tanken på stämningen efter 1-2 i sunnerbohov i den kanske mest prestigefulla matchen i lakers historia ger en ståpäls.
men också för att det alltid är ett sånt jäkla drag runt i kring de matcherna... stora reportage i smp, hög aktivitet på forumen m.m.
men också för att det alltid är ett sånt jäkla drag runt i kring de matcherna... stora reportage i smp, hög aktivitet på forumen m.m.
-
erok
- c/o LL´s Forum
Själv röstar jag på Nybro.Alltid lika förbannat nervös varje gång vi möter dessa.Tokladdar ett par dagar innan ock två timmar före match så skakar jag som ett aspelöv.Vinst mot dessa och man svävar på moln ett par dagar och en förlust gör så att hela värden rasar lika länge.Fattar inte varför jag känner så här men det är väl detta som gör att man röstar på Nybro
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers