tankar från Beckis

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Beckis
Forumproffs

tankar från Beckis

Post by Beckis »

Inför denna säsong, så stog väl de flesta av oss inför förhoppningar av en plats i superallsvenskan som solklar!!! alla vet att så blev ej fallet..kritiken var ej nådig mot spelare och tränare.. Sorg och glädje fick man känna på allt för ofta, ena matchen spelar vi som gudar, och inför nästa match så spelar laget som P-14..Kommer ihåg en intervju där fagervall säger efter seger mot NH....citat:skall jag dö kan jag göra det ikväll...för då dör jag lycklig.
Då trodde nog alla att laget skulle få till spelet och fortsätta på den inslagna vägen mot superallsvenskan i enkel resa...satan va fel vi fick.....

Nybro skulle av ngn anledning göra kanon matcher mot oss, Huddinge likaså...och vips så gick tåget oss förbi.....

Att sitta hemma denna kväll (tyvärr) och lyssna å sport radion är ju ingen att rekomendera oss personer med svagt hjärta... Man bedövar nerverna och hjärtat med en jävligt schysst calvados i tron att livet skall bli lättare.

Blir det det???? Ja när 60minuter är spelade så är livet plötsligen kanon och ruset i kroppen får äntligen formas till en positiv jon i min kropp.

Jag vill tacka spelare och ledare för denna magnefika insats som det trots allt är....Att vi klarade våran sk andra säsong som skall vara så svår som alla säger att det är, till en underbar framgång för mitt, ditt, vårat, erat ja.......allas lag här i Växjö...

Nu är det allas ansvar att se till att hjälpa föreningen Växjö Lakers och se till att fylla hallen den 3:e Mars när vi spelar våran PlayOff match...
Se till att visa laget att vi är den sk sjätte spelaren....

Jag tar mitt ansvar och bjuder in vänner och bekanta...
Ni gör likadant...och avslutningsvis så kommer Beckis att överge sin sitt plats till förmån till ståplats..

Beckis
GS
Forumdemon

Post by GS »

Fan Beckis,,du får ju en att börja gråta. Kan bara hålla med i det du skriver
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Bra skrivet Beckis...

Håller med dej om att nu ska vi se till att stötta laget den 3:e mars och ha lika bra uppvisning på läktar mot Nyköping eller vilka det än blir som vi gjorde mot Troja ikväll!!
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Sann läsning! :) :ok:
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Piggelin
c/o LL´s Forum

Post by Piggelin »

Från och med nu är allt bara roligt.
Smaka på detta: Vi är klara för play-off och superallsvenskan efter att ha besegrat Tröja i Sunnerbohov, vilket också innebär att Tröja får spela negativt kval.
Fattar ni vilken bragd våra krigare har gjort.
Dom har slagit ett av Sveriges mest klassiska och kulturella lag på bortaplan i en direkt avgörande match.
Bragdguldet står nog mellan Lakers och Anja Pärsson. :wink:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

troja har verkligen imponerat på mig denna säsong,inga supersatsningar och stora delar av laget från ifjol kvar i år!trots detta en grymt bra säsong hittills!

jag tänker påminna om en liten detalj nu oxå;

VI ÄR I

PLAY

OFF
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
LaKaj
Forumdemon

Post by LaKaj »

Eehh... 3/3???
Jag ser att jag skrivit in PO i almanackan den 3/3, men sedan strukit över det och fört in den 2/3 istället. Vad gäller???
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Caligula
Forumamatör

Post by Caligula »

2/3 gäller juh