Är det bara jag som tycker denna så kallade uppdatering är hemsk ? (ingen illa menat mot webbgruppen ). Förfärliga färger som riktigt skär i ögonen.....usch
Synd och förstöra ett i övrigt mestadels väl fungerande forum enligt min mening
Jag måste nog instämma, det blev väldigt rött. Den gula texten i det röda är svår att läsa. Men jag instämmer annars i berömmet till ett mycket bra forum.
Uppdateringen är inte 100% klar...
men vi låter vår kära programmerare ha LITE jul iaf...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Forumet var en säkerhetsrisk för siten och hade inte blivit uppdaterad på ett bra tag. När vi fick reda på att det var en säkerhetsrisk så var vi tvungna att jobba ganska snabbt. Har inte kunnat lägga någon speciell tid på utseende. Ville bara att det skulle vara i Lakers färger Röd, Gul, Blå.
Bra jobbat Kiddan , för när Du ansåg att det var en säkerhetsrisk tog Du direkt tag i problemet .Vi vet att den andra supporterföreningen i stan blev drabbat av hackning .
En sak bara, den blåa färgen fungerar inte på min sida ,där är det svart ,är det någon mer som har detta problem.
out4speed wrote:Ja det gör inget om färgen fixas till lite nu i mellandagarna , drar mej faktist för att in och läsa här nu , denna färg som är nu skär ju i ögonen
påminner om temat "senap och ketchup" i win 3.11
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]