På www.vaxjolakers.nu:s meny står det supportersida....kan inte vi härliga lakejer se till att antingen texten uppdateras av vår nye ordförande Linda eller att den länkar direkt till www.lakerslakejer.com?
Nej Per jag håller med dig ,men jag har en klar ,gör alla som jag så är vi 600, och då lovar jag och ordna en till och då är vi 1200 om alla gör som jag .Fortsätt och räkna vilken lakejklubb vi får.
Ja vad du än gör anderzon så betala inte till Alfax
Nä, men kom till klacken noch snacka med Linda eller Putte, du verkar känna dom tydligen. Vet du vem jag är går det bra att betala till mig oxå.
När serien drar igång sen kommer vi ha en infodisk ihop med Växjö Lakers vid ingången närmst tavlan, där man kan anmäla sig till hockeybussen, bli medlem, köpa prylar m.m.
Ja det brukar vara helt Okej på puben! men det var något lite folk där förra säsongen men det ska vi bättra på iår. om alla tar med sig nån extra så är ju det löst.
Däremot är den inte öppen efter matcherna. Då får vi dra ner på stan och fira istället...
Ser fram emot såväl medlemskap som några pubbesök under säsongen... brukar förvisso se hockeyn nykter men ett o annat undantag är man beredd att göra när det gäller Lakers.
inte för att man går till puben för att bli full, men det finns det dom som gör. Själv håller jag med om att hockey ser man bäst nykter. men det är ju alltid gott att ta en öl elle rtvå och lite käk innan matchen.
Det bör ju inte vara så svårt för dem att kunna fixa till det så att Lakejernas sida dyker upp, en logga skulle väl de kunna orda oxå tycker jag. Hur är sammarbetet med Lakers Styrelse ?
Kauppinen wrote:Det bör ju inte vara så svårt för dem att kunna fixa till det så att Lakejernas sida dyker upp, en logga skulle väl de kunna orda oxå tycker jag. Hur är sammarbetet med Lakers Styrelse ?
Vad menar du med det första du skrev, att Lakejernas sida dyker upp??
Samarbetet med Växjö Lakers är mkt bra! Tackar som frågar!
Jag svarade på ett gammalt brev det är möjligt att de har rättat till det sedan dess jag tittade, för det ska erkännas att det var längesedan jag var inne på någon av sidorna.