Blomman till TROJA

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

out4speed
Forumentusiast

Blomman till TROJA

Post by out4speed »

Stöön :(

Våran egen blomma till ärkerivalerna troja , Om detta blir fallet känns det ju riktigt mörkt.

Roligt att blomman hittat en eventuell klubb iallafall.

Nån mer än jag som känner lite olust?

Hmm detta skulle ju legat under sillly, men det ordnar säker nån som kan :?
Nu ökar vi !!
gudas
Forumamatör

Post by gudas »

Ett bra nyförvärv om det går att lösa. Det finns en hög potential i Blomman. Annars hade aldrig klubbar som Modo och Malmö varit intresserade. Han kan nog tända till mot Lakers på söndag. :clap: :ok: :headbang:
carl
Forumdemon

Post by carl »

Jag är lite tveksam till Blomman. Men om han kan sluta dra på sig massa utvisningar och bli lite coolare, så tror jag nog att han kan tillföra vår backsida en del.

Troja-Lakers på söndag kan ju bli intressant. Blomman är revanchsugen, Grans och Pierre är hela igen. Johan A spelar också med oss.
Troja - laget i hjärtat
Lobo
Forumterrorist

Post by Lobo »

Ja man får juh bara acceptera läget, kollar man på det geografiska läget fanns det inte så många alternativ för våran blomma.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Xiphoid
Forumamatör

Re: Blomman till TROJA

Post by Xiphoid »

out4speed wrote:Stöön :(

Våran egen blomma till ärkerivalerna troja , Om detta blir fallet känns det ju riktigt mörkt.

Roligt att blomman hittat en eventuell klubb iallafall.

Nån mer än jag som känner lite olust?

Hmm detta skulle ju legat under sillly, men det ordnar säker nån som kan :?
Låt han gå vart han vill, han platsade inte hos oss så lägg ner snacket nu. :evil:
gudas
Forumamatör

Post by gudas »

Han är väl inte klar för Troja. Det låter nästan så. :?:
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Kul för Blomman och trist för oss, så tycker jag i allafall.
PP
Forumamatör

Post by PP »

Det var väl samma snack om Bjerdahl när han slutade - vem saknar honom nu!

Heja Lakers!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Blomman känner jag för mer än vad jag gjorde för Micke, om man nu måste jämföra.
Forza Tingsryd
Forumamatör

Post by Forza Tingsryd »

Jag kommer inte här och säger att jag vill att det ska hända eller att det kommer hända att Blomqvist går till TAIF men jag såg honom faktiskt på läktaren igår mot Panthern. (Förstår varför han inte vill lämna sin flickvän) :D
Musicman
Forumproffs

Post by Musicman »

:shocked: :shocked: :shocked:
Inte tvi tvi tvi!!!
"Vad händer om du blir halvt ihjälskrämd, två gånger?"

:headbang:
Forza Tingsryd
Forumamatör

Post by Forza Tingsryd »

Jag förstår varför ni sparkade honom. Ni får ju inte förstöra eran image. Han är ju trots allt egen produkt! :)

Snart åker väl Jeremias oxå.
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jag har svårt att tro att Jeremias skulle få gå, han har dessutom "vuxit" av ökad speltid i Osby tidigare.
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Jeremias är utan problem just nu en av de sex bästa backarna i laget. Han har verkligen tagit den chansen han fick så jag tror inte ens han ligger i närheten av att bli ivägskickad nånstans just nu.
Baloo
Forumdemon

Post by Baloo »

Forza Tingsryd wrote:Jag kommer inte här och säger att jag vill att det ska hända eller att det kommer hända att Blomqvist går till TAIF men jag såg honom faktiskt på läktaren igår mot Panthern. (Förstår varför han inte vill lämna sin flickvän) :D
Då finns det väl inget annat att göra än att skicka honom till vår farmar klubb TAIF.
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
The Duke
Forumamatör

Post by The Duke »

Pratade med Blomman igår (Lördag)...han sa att han eventuellt spelar med Troja på Söndag :cry:
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

The Duke wrote:Pratade med Blomman igår (Lördag)...han sa att han eventuellt spelar med Troja på Söndag :cry:
Inte idag, väl? 8O
Om den genomsnittlige Trojaspelaren höjer sig ett par snäpp mot Lakers så kan man ju tänka sig att herr Blomqvist förmodligen kommer att få ducka för takbjälkarna om han är med... :?
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
mr c
Forumamatör

Konstig snurr i Lakers!!???

Post by mr c »

Skickar iväg en jävla massa spelare mitt under säsong och ersätter dem med knappt likvärdiga och till och med skadade spelare 8O 8O Men visst fan är Blomman välkommen till oss i Ljungby.. Tycker att Fagervall är den som skulle flyttat på sig istället.. Bygger man upp lagkänslan och moralen genom att sparka ut spelare så är man på hal is...
Kämpa Troja in med pucken hej,hej
H:et
Forumamatör

Post by H:et »

Visst fasen borde Blomman stannat i Lakers, men ändå förstår man varför han inte fick det :(
Det är bra att ni i klacken aldrig slutar sjunga VLH.....
Ljungbybo
Forumamatör

Post by Ljungbybo »

Vad menar du med det?
Xiphoid
Forumamatör

Post by Xiphoid »

Ljungbybo wrote:Vad menar du med det?
Försök att tänka lite själv innan du skriver
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Xiphoid wrote:
Det finns väl ingen anledning att ta i så, Xiphoid... :?
Det är väl inte så konstigt om någon från Ljungby inte känner till alla turer runt våra spelaraffärer... :roll:
Xiphoid
Forumamatör

Post by Xiphoid »

Viktor666 wrote:
Xiphoid wrote:
Det är väl inte så konstigt om någon från Ljungby inte känner till alla turer runt våra spelaraffärer... :roll:
det var dumt av mig.
Blomman kan inte gå till någon Allsvensk klubb förräns nästa transfer däremot nedåt i serierna funkar.
Ljungbybo
Forumamatör

Post by Ljungbybo »

Xiphoid wrote:
Viktor666 wrote:
Xiphoid wrote: Försök att tänka lite själv innan du skriver
det var dumt av mig.
Blomman kan inte gå till någon Allsvensk klubb förräns nästa transfer däremot nedåt i serierna funkar.
Blomman kan skriva på för Troja idag om det är så. Anledningen till detta är att han är en 84a och de kan gå fram och tillbaka mellan klubbar eftersom de klassas som J-20 spelare. Det är en av anledningarna till att vi har fått Johan Andersson och Pierre Jonsson.
¤Jimmie Svensson for president¤
*Jenna*
Forumentusiast

Post by *Jenna* »

så J*vla dålig stil av han att stå på läktaren och jubla så där som det står i Smp att han gjorde....
#6#
Xiphoid
Forumamatör

Post by Xiphoid »

Ljungbybo wrote:
Xiphoid wrote:
Viktor666 wrote: Det finns väl ingen anledning att ta i så, Xiphoid... :?
det var dumt av mig.
Blomman kan skriva på för Troja idag om det är så. Anledningen till detta är att han är en 84a och de kan gå fram och tillbaka mellan klubbar eftersom de klassas som J-20 spelare. Det är en av anledningarna till att vi har fått Johan Andersson och Pierre Jonsson.
Är du säker på att detta gäller om spelaren går inom allsvenskan?
Beckis
Forumproffs

Post by Beckis »

Mini wrote:så J*vla dålig stil av han att stå på läktaren och jubla så där som det står i Smp att han gjorde....
Förstår att du känner så, men samtidigt så kan man ju faktiskt förstå Blomman oxå, Jag menar han är säkert jätte besviken med det som har hänt mellan honom och Växjö Lakers, och detta är hans reaktion på att bearbeta sina känslor ( ev Sorg ).

Vad som är sagts mellan klubbenn och Blomman lär vi alldrig få veta till 100%, så tyvärr tycker jag det bara är att lämna detta bakom oss och fortsätta med att hitta framgången igen...
Forumamatör

Ljungbybo.....Menar som jag skriver. Kommer dock inte att utveckla det mer.....
jörundr
Forumamatör

Post by jörundr »

Jag har tyvärr inte sett så många matcher i år :oops:. Håller på Troja. Efter att sett Jerrys krönika idag inser jag att det är en hygglig chans att blomman faktiskt börjar i Troja. Jag skulle vilja ha en ärlig bedömning av er som följt honom. Kommer han platsa i Troja? Som sagt en objektiv bedömning, inte en subjektiv "troja är prestigerivalen pajkastnings bedömning".
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

jörundr wrote:Jag har tyvärr inte sett så många matcher i år :oops:. Håller på Troja. Efter att sett Jerrys krönika idag inser jag att det är en hygglig chans att blomman faktiskt börjar i Troja. Jag skulle vilja ha en ärlig bedömning av er som följt honom. Kommer han platsa i Troja? Som sagt en objektiv bedömning, inte en subjektiv "troja är prestigerivalen pajkastnings bedömning".
Spelar han som han gjort hittils den här säsongen får nog svaret bli: Tveksamt... :?
Kommer han däremot upp i sin normala (läs: fjolårets) nivå: Absolut, då blir han er i särklass bästa back...
Vet inte riktigt vad jag ska hoppas på, om jag ska vara ärlig...
Forumamatör

nu verkar det juh så gott som klart att Blomman blir trojaspelare :-(, enligt dags smp iallafall!
MEL
Forumdemon

Post by MEL »

Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by Coffe #800 »

aha lakers får fan skylla sig själva när man skickar iväg en så lovande spelare till ett lag som trojja... ahhhh man blir juh fna arg asså ... :wallbang:

Forumterrorist

Post by Lobo »

Nu är det väll så att det skärde sig något mellan blomman och lakers vad det är vill ingen av parterna gå in på. För Lakers har pungat ut pengar för att få blomman att blomma ut, tänker främst på att de skickade han till USA för att få träna. Så jag tror inte vi skall klanka ner på styrelsen i detta fallet.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Lobo wrote:Nu är det väll så att det skärde sig något mellan blomman och lakers vad det är vill ingen av parterna gå in på. För Lakers har pungat ut pengar för att få blomman att blomma ut, tänker främst på att de skickade han till USA för att få träna. Så jag tror inte vi skall klanka ner på styrelsen i detta fallet.
Precis! Tror inte de hade kickat honom om det inte hade varit för någonting vi supportrar inte vet om.
Post Reply