När ska han få debutera i A-laget? Var och kollade senaste matchen i Tingsryd, enligt min mening är han den forward som står på tur in i Lakers denna säsongen från J-20.
Stark skridskoåkare med ett rappt handledskott kan jag säga är hans singnum! Tror han skulle utvecklas ännu mer om han fick prov på A-lagspel i några träningsmatcher under juluppehållet!
Nu är det bara upp till Fagervall att plocka upp honom!!
#18 Kenny Thorstensson i J-20?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
#18 Kenny Thorstensson i J-20?
Podes suger inte?
J20 förlorade med 2-5 mot Troja ikväll. Det stod 1-1 när det var mindre än 1 minut kvar av första. Fullständig kollaps och vips så stod det 1-3. Andra perioden vann Lakers med 1-0 och publiken var förhoppningsfull inför sista perioden. Tyvärr lyckades man inte få in pucken trots att lägen inte saknades. Troja var giftiga i sina spelvändningar. Någon onödig och någon nödvändig utvisning förryckte också spelet för Lakers. Troja vann rättvist, men Lakers behöver verkligen inte skämmas för sin insats.
# 18 Kenny Thorstensson syntes bara i första perioden. Jag vet inte om han fick utgå eller var fullständigt osynlig resten av matchen. Mycket speltid kan han inte fått. Mest imponerad blev jag av # 19 Eric Yngve som hade en stor arbetskapacitet och vars passningsspel inte var oävet. # 24 Jacob Carlsson tekade bra och placerade sig rätt på isen.
Matchen gav helt klart mersmak. Bli inte förvånade om ni ser Varanen med anteckningsblocket och pennan i högsta hugg då J20-laget försvarar våra färger framöver.
# 18 Kenny Thorstensson syntes bara i första perioden. Jag vet inte om han fick utgå eller var fullständigt osynlig resten av matchen. Mycket speltid kan han inte fått. Mest imponerad blev jag av # 19 Eric Yngve som hade en stor arbetskapacitet och vars passningsspel inte var oävet. # 24 Jacob Carlsson tekade bra och placerade sig rätt på isen.
Matchen gav helt klart mersmak. Bli inte förvånade om ni ser Varanen med anteckningsblocket och pennan i högsta hugg då J20-laget försvarar våra färger framöver.