Ser att Ni snackar om sittplats hit, sittplats dit.Personligen så köppte jag 4 biljeter,2st till varje match,samma dag som de släpptes.
Och det enda platsen för mig i LAKERDOME,är så klart bland Lakejerna.
Förstår inte hur man kan kan sitta och kolla på hockey.det är ju inte samma stämmning där som bland Lakejerna.Bara en massa gnällspikar på sittplats.
Sittplatsbiljeter.....
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Lakejer115
- Forumproffs
Re: Sittplatsbiljeter.....
Det vill jag inte hålla med dig om. Det är möjligt att det finns några gnällspikar även i LakerDome, precis som det finns överallt annars. Men du får inte glömma att vi har Sveriges bästa sittplats.Lakejer115 wrote:Bara en massa gnällspikar på sittplats.
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- Forumamatör
Och han är tyvärr inte ensam...
Har du inte funderat på varför man sitter ner
Jag ska hjälpa dig med några exempel:
1. Man kanske inte orkar stå över en timma innan match för att överhuvudtaget se något av matchen.
2. Man kanske inte är så lång och därför har svårt att se något på ståplats.
3. Man kanske är gammal och inte orkar stå en hel match.
4. Man kanske vill vara garanterad just sin plats varje match.
Jag tror Växjö Lakers just nu är ute efter att lösa problemet med att fixa mer sittplatser och inte mer ståplatser.

Har du inte funderat på varför man sitter ner
Jag ska hjälpa dig med några exempel:
1. Man kanske inte orkar stå över en timma innan match för att överhuvudtaget se något av matchen.
2. Man kanske inte är så lång och därför har svårt att se något på ståplats.
3. Man kanske är gammal och inte orkar stå en hel match.
4. Man kanske vill vara garanterad just sin plats varje match.
Jag tror Växjö Lakers just nu är ute efter att lösa problemet med att fixa mer sittplatser och inte mer ståplatser.
-
- c/o LL´s Forum
- Lakejer115
- Forumproffs
Sittplattsbiljetter....
Okej...jag kanske tog i lite när jag sa "en massa" gnällspikar....
..Men i villket fall som helst,så är de bästa plaserna på ståplats..bland lakejerna.
Sen har jag inte sagt något ont om nån......om folk som av olika anledningar måste sitta och inte stå.Klart man får göra som man vill.....
..Men i villket fall som helst,så är de bästa plaserna på ståplats..bland lakejerna.
Sen har jag inte sagt något ont om nån......om folk som av olika anledningar måste sitta och inte stå.Klart man får göra som man vill.....