Detta är ett mycket enkelt lotteri.Listerna kan ordnas från bokhandeln.Det är en lapp med 40 rutor. man skriver sitt namn och när listan är full så skrapar man fram en vinnare. Lotten får endasst användas i slutna sällskap. priset till vinnaren kan vara en back öl eller dyligt. En kul grej på bussen till Gislaved. Lottpriset sätter man själv och alla måste vara över 20 år
Om jag inte minns helt fel så är det en jumbopåse skumgubbar utan armar i potten.
Förlåt om jag märker ord men Torsk På Tallin är ju en riktigt klassiker!!
synd att inte Las Duva säljer konfekt med färgavvikningar.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jo, jag har då aldrig betvivlat att det går att få in pengar på lotterna!
Men att köpa lotter av oss själva för att få i pengar till Lakejerna verkar ju en smula omständigt.
Man kunde ju lika gärna höja medlemsavgiften i såna fall...
Till viktor 666. Att köpa en lott för en 20a och kunna vinna en back öl är väl inte så pjokit heller. 200kr kosta backen att köpa in och 600 går till lakejerna. Man har ju tillockmed råd att bjuda bort hälften utan att gå back om man nu skulle vinna .med tanke på att det är elva bortamatcher kvar av serien så skulle det kunna bli en hel del pengar till vår verksamhet