Halmsta har inte betalt sina räkiningar
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Halmsta har inte betalt sina räkiningar
Kanske finns ett par bra backar i den klubben som man skulle kunna lösa ut lite billigt.Läste det på hammers forum.står även en notis om det på Taif forum.Nu är jag inte skadeglad för deras ekonomiska lilla kris men detta kanske skulle hjälpa dem på vägen.De har inte petalat sina räkningar så nu är ärendet skickat till kronofogden.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Re: Halmsta har inte betalt sina räkiningar
Finsk tango?erok wrote:De har inte petalat sina räkningar
Re: Halmsta har inte betalt sina räkiningar
Rickard Andersson wrote:Finsk tango?erok wrote:De har inte petalat sina räkningar

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
-
- Forumterrorist
http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/ ... __,00.html
Ser ut att ha det lite jobbigt i H-stad.......
Ser ut att ha det lite jobbigt i H-stad.......
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
personligen tycker jag inte att man ska vara så snabb med att döma. det kan snabbt vända, det har vi nog alla sett bevis på.
jag hoppas jag att de (och alla andra klubbar) reder ut sina bekymmer. önskar ingen klubb kk...
nåväl.. NÄSTAN ingen klubb...
jag hoppas jag att de (och alla andra klubbar) reder ut sina bekymmer. önskar ingen klubb kk...
nåväl.. NÄSTAN ingen klubb...

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Det är skönt att vi ej har liknande problem som många andra klubbar dras med inför elitlicensen. Samtidigt skall vi vara försiktiga att döma andra föreningars agerande med tanke på vad som hände här för ett antal år sedan.
Tycker synd om drabbade lags supporters om laget man älskar tvingas ner i divisionerna p.g.a. en styrelse som ej haft koll på läget.
Måste ge Troja en eloge för hur deras sanering av ekonomin lyckats.
Tycker synd om drabbade lags supporters om laget man älskar tvingas ner i divisionerna p.g.a. en styrelse som ej haft koll på läget.
Måste ge Troja en eloge för hur deras sanering av ekonomin lyckats.
Hejsan, jag tycker som ni, att man måste ha koll på vad man gör med sina pengar.Men i detta fallet så kommer Stora Skulden av att Hockeyförbundet införde ett så kallat Utbildningsbidrag som innebar att klubben skulle betala stora summor till de klubbar man värvade från.
Inget ont i detta, men den stora smällen var att det var RETROAKTIVT!
Hade man vetat detta NÄR värvningarna gjordes så hade man värvat annorlunda, jag lovar er.
I övrigt önskar jag lycka till på onsdag, men ni behöver inte ta i FÖR mycket, va?
Inget ont i detta, men den stora smällen var att det var RETROAKTIVT!
Hade man vetat detta NÄR värvningarna gjordes så hade man värvat annorlunda, jag lovar er.
I övrigt önskar jag lycka till på onsdag, men ni behöver inte ta i FÖR mycket, va?