Gnaget bättre på allt!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumamatör
Gnaget bättre på allt!
AIK var det bättre laget i Lördags dels pga våran tyngd och dels pga att vi hade ett mera fartfyllt spel än vad ni hade...förutom detta så spelade AIK riktigt stabilt och var betydligt mera effektiva än vad Växjö var.
Hoppas dock att ni skall göra en bra fortsättningsserie så får jag kanske tillfälle att besöka eran stad igen....lycka till!
Hoppas dock att ni skall göra en bra fortsättningsserie så får jag kanske tillfälle att besöka eran stad igen....lycka till!
Instämmer med Basman ,Lakers spelade med 4 backar största delen av matchen och inställningen var lika med noll.Men träningsmatcher är träningsmatcher så man ta det för var det är ,har dock svårt att tänka mej att Aik går långt med det spel de visade upp,men samtidigt var det en träningsmatch för dem också.Att mäta deras krafter efter denna match går bara inte.Alla vi som sett Lakers under hösten vet vad de kan när det gäller,men naturligtsvis gäller detta Aik också.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- Forumamatör
AIK är inte bra...AIK är bäst!
Mmmmm...idag är en bra dag!!!...en alldeles underbar dag!!!
Låtsas AIK-Äkta AIK 3-4
Vidare så byggde inte jag min bedömning av AIKs insats i Växjö uteslutande på den matchen...
Starkt att klå Rögle med så pass stora siffror och detta på bortaplan...man är impad!!
Låtsas AIK-Äkta AIK 3-4
Vidare så byggde inte jag min bedömning av AIKs insats i Växjö uteslutande på den matchen...
Starkt att klå Rögle med så pass stora siffror och detta på bortaplan...man är impad!!