Här måste man tydligen vara ruggigt medgörlig för att få vara med...
Plockar ni automatiskt bort allt när ni inte delar uppfattning?
Kinesisk server?
Censur?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
det är ingen RÄTTIGHET att skriva på ett forum, tänk på det.
Det finns moderatorer som avgör vad som får finnas på forumet och var man drar gränser.
uppenbarligen har du överskridit dessa..
Det finns moderatorer som avgör vad som får finnas på forumet och var man drar gränser.
uppenbarligen har du överskridit dessa..
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.