Vilken tillgång!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Vilken tillgång!
Shjon Podein!
Måste bara säga att han är för jäävla bra. Synd att han inte fick avgöra matchen i slutet så han hade ett par bra lägen.
En undabar tredje period idag!
Måste bara säga att han är för jäävla bra. Synd att han inte fick avgöra matchen i slutet så han hade ett par bra lägen.
En undabar tredje period idag!
En klen insats av klacken under andra perren, MEN TREDJE PERIODEN VAR DET BÄSTA JAG NÅGONSIN HÖRT PÅ HEMMAPLAN!!!
Även sittplats var kanon då...öronbedövande

Även sittplats var kanon då...öronbedövande

Last edited by Snoken on 24 October 2003, 22:18, edited 1 time in total.
-
- Forumdemon
vilket j*vla tryck det var i hallen i 3:e perioden...aldrig varit med om något liknande,det var ju så att taket nästan lyfte vid 2-2 målet...
:headbang:f*n vad klacken var idag..
iallafall 1:a och 3: perioden.. synd att vi inte lyckades vinna tillslut..
VILKET TRYCK
:rocker: :band: :akkordeon:

VILKET TRYCK
:rocker: :band: :akkordeon:
"fest med lakers lakejer;)"
-
- Forumentusiast
Men är det bara jag som får hjärnblödning av vårt förvarsspel? Hur mycket tid fick inte Rögle vid första målet att stå och sikta utan att störas i huvud taget? Vid flera tillfällen såg hemmaspelarna stelopererade ut i egen zon. Det är för mig mycket svårt att förstå hur man kan visa en sån energi i anfallszon jagandes en icingpuck ena sekunden, för att sedan stå och titta på den andra. Nä, här måste det till en uppryckning!
Det hade ju inte skadat att ha någon spelare på isen vid bytena emellanåt också, för Rögles tredje pyts var inte så underhållande...
Annars var det kul att se Podein: vilken tillgång han kommer att bli. Visst ser han ut att lida lite av likstelhet emellanåt, men är man 35 bast så är det ofrånkomligt. Hans spel utan puck, passningar och agressivitet är underbar att se! Han ville verkligen vinna och ge 110%!
Jeremias Augustin är också imponerande att se. Han spelar oerhört förnuftigt och enkelt.
Rögle skall vara riktigt tacksamma för sin målvakt som var matchvinnaren ikväll tycker jag. Och Rögleklacken borde lägga pengarna på att skaffa en tolk istället för på bira.
Nä, lite aggressivitet i egen zon och lite straffövning på träningarna så blir det vinst nästa match!!!!
Det hade ju inte skadat att ha någon spelare på isen vid bytena emellanåt också, för Rögles tredje pyts var inte så underhållande...
Annars var det kul att se Podein: vilken tillgång han kommer att bli. Visst ser han ut att lida lite av likstelhet emellanåt, men är man 35 bast så är det ofrånkomligt. Hans spel utan puck, passningar och agressivitet är underbar att se! Han ville verkligen vinna och ge 110%!
Jeremias Augustin är också imponerande att se. Han spelar oerhört förnuftigt och enkelt.
Rögle skall vara riktigt tacksamma för sin målvakt som var matchvinnaren ikväll tycker jag. Och Rögleklacken borde lägga pengarna på att skaffa en tolk istället för på bira.
Nä, lite aggressivitet i egen zon och lite straffövning på träningarna så blir det vinst nästa match!!!!
Last edited by Läktarexperten on 24 October 2003, 22:48, edited 1 time in total.
Motivation slår klass...
-
- Forumentusiast
Och en sak till: Har Växjö satt någon straff i huvudtaget under de tre matcher som avgjorts på det sättet????? 

Last edited by Läktarexperten on 24 October 2003, 22:50, edited 1 time in total.
Motivation slår klass...
-
- Forumentusiast
-
- Forumentusiast
-
- Forumentusiast
- LaKaj
- Forumdemon
Podein var sanslöst bra (emellanåt). det märks dock att han inte lärt sig rehglerna riktigt. Han blåste på för att nå pucken vid icing och han körde ofta upp klubban mellan benen (som innebär utvisning fr.o.m i år om jag är rätt informerad). Men han hugger som en kobra!!! Och står alltid i rätt position!!!
Henke Andersson jobbade frenetiskt och var outstanding i första perioden. Kul att Jeremias lyckas vara med och kriga om en plats i "start-sexan". Lundström är het. Och Arto.
Jag r trots allt nöjd med en pinne, trots att vi var värdiga segrare.
AIA har mycket att skämmas för, men också en hel del som var bra. Deras tifo var bättre än vårt och de hade en härlig energi och go´ rytm med de engelska influenserna. Synd bara att deras missanpassning förtar det de är bra på. De får minusbetyg av mig.
Henke Andersson jobbade frenetiskt och var outstanding i första perioden. Kul att Jeremias lyckas vara med och kriga om en plats i "start-sexan". Lundström är het. Och Arto.
Jag r trots allt nöjd med en pinne, trots att vi var värdiga segrare.
AIA har mycket att skämmas för, men också en hel del som var bra. Deras tifo var bättre än vårt och de hade en härlig energi och go´ rytm med de engelska influenserna. Synd bara att deras missanpassning förtar det de är bra på. De får minusbetyg av mig.
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----