Varför kan vi inte prestera bra hockey i 60 min ?
Rejält överkörda i 1:a och 2:a perioden och sen kommer man in och gör en riktigt bra sista period där vi vinner skotten med 13-6, riktigt synd att spelet inte är åtminstonde hyffsat genom hla matcherna.
60 min!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Jag lyckas inte se att spelet blir bättre å bättre.
Hade inte tredje perioden idag vart så bra som den var så hade jag faktiskt varit riktigt orolig över spelet.
Man ser klart å tydligt att vi inte fixar att vinna mot de tippade topplagen men vi vinner mot "bottenlagen". Vi är ett rätt stabilt mittenlag.
Hade inte tredje perioden idag vart så bra som den var så hade jag faktiskt varit riktigt orolig över spelet.
Man ser klart å tydligt att vi inte fixar att vinna mot de tippade topplagen men vi vinner mot "bottenlagen". Vi är ett rätt stabilt mittenlag.
I kväll hade vi inte mycket att komma med. Tredje perioden såg ut som den gjorde för att RBK gick in för styrspel. Då brukar det se ut som om det andra laget dominerar. Nu förstår jag de som sa att Lakers inte är allsvenskans bästa lag. Det är säkerligen inte Rögle heller, men...
I början av säsongen tyckte jag att Lakers såg sega ut men det gjorde motståndarna också. Till sist började jag undra om Lakers höjt sig till bra allsvensk standard eller om serien faktiskt inte var bättre. Idag fick jag se skillnaden på allsvenskan och div1. Därmed inte sagt att Lakers är div1-mässiga.
I början av säsongen tyckte jag att Lakers såg sega ut men det gjorde motståndarna också. Till sist började jag undra om Lakers höjt sig till bra allsvensk standard eller om serien faktiskt inte var bättre. Idag fick jag se skillnaden på allsvenskan och div1. Därmed inte sagt att Lakers är div1-mässiga.