Matchprogram på stan

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
erok
c/o LL´s Forum

Matchprogram på stan

Post by erok »

Mycket bra! Detta visar att Lakers verkligen vill satsa på publik å på klubben i helhet.Nu kanske det inte kommer att säljas så många program i stan.Men för den nyfikne som kanske aldrig har varit i lakerdome å sett på ishockey nu får ännu mer nyfikenhet i sin hjärna å rätt som det är så står han eller sitter han i hallen.Kanske man kunde få ta med sig ett tiotal matchprogram med sig till Älmhult för att väcka även nyfikenheten hos lite Älmhultsbor.Kan ju lägga dem på Hartmans där det säljs biljetter.
Hur vi ska lösa det med betalningen,så kommer vi nog på nogot sätt.Detta kanske inte ska stå här men jag hoppas att det finns lite folk i styrelsen för Lakers på detta forum.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Linda
c/o LL´s Forum

Post by Linda »

Vi har inte pengar att lägga ut på att dela ut matchprogram i Älmhult. Vill man ha kan man köpa själv. Du får väl ta upp beställningar...
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Det är inte meningen att de ska delas ut, utan att de kan köpas där samtidigt som det beställer biljetter.Nu menar jag inte att jag ska lägga ut flera hundra utan kanske 5-10 st bara
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Linda
c/o LL´s Forum

Post by Linda »

Det är inget för Lakejena iaf, skulle vara Lakers isf
Bizon
Forumdemon

Post by Bizon »

Ta kontakt med Lakers kansli isf.
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

har gort detta å fått ett possitivt svar :lol:
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Bra tänkt Erok!!!
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

Är det några som åker från Älmhult Erok? förutom du då?
.....
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Förra året var jag själv men iår har jag fått med mig ett par st.å även fått med mig en kille som ska bli medlem i lakejerna.Men målet är somsakt var en minibuss till varje hemmamatch i lakerdome.men ju mer jag pratar hockey ju mer får personer upp ögonen för Lakers.Sen att Smp delas ut gratis var annan torstag gör ju inte saken sämre.Allra hälst då vi vunnit,som idag :lol:
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

ok, kämpa på erok
.....
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

jajemensan,Än har jag inte givigt upp hoppet :lol:
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Ibland Erok måste jag säja att du har vettiga förslag ,har du nu kontaktat Lakers kansli och fått ok ,så tycker jag detta är jättebra.För ett sånt fint programblad kan väcka intresse för LAKERS.Och det är ju allas vår målsättning att vi är och ska förbli något som alla ska veta om.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Percis så tänker jag med alfax,Lakers ska inte bara vara till för Växjöbor utan om ett antal år när hallen tar runt 10.000 pers, ska det vara hela Kronobergs lag :lol:
Post Reply