Tycker du misshandlar Djurgården. Först bjuder du upp till match, sen får de plötsligt inte hävda sig i statistiken längre. Är det så att ett PP under 4%-spärren innebär att du automatiskt ramlar ur samtliga statistiktabeller?
Spontana känslan är att Frölunda nog blir lite tufft denna säsong. Med ett fullt lag, då kanske. Men det är för spretigt just nu, Frölunda har dessutom på pappret ett mer "slutspelslag" än vad VLH har. Söderblom och Folin kommer mysa sönder oss.
Towen wrote:Tycker du misshandlar Djurgården. Först bjuder du upp till match, sen får de plötsligt inte hävda sig i statistiken längre. Är det så att ett PP under 4%-spärren innebär att du automatiskt ramlar ur samtliga statistiktabeller?
Det får du fråga Coach Hallam. Det är han som sköter djurgårdens stats så att det inte kommer med några clowner i landslagets powerplay. Har han droppat någon mer statistik som bör tas upp?
14/15 vibbar över detta slutspel. Vi ligger och lurar i vassen och kan slå alla lag i bäst av sju.
Slog både Frölunda och Saik med 4-2 det året. Vi har alla förutsättningar att gå hela vägen även i år. Som vanligt tror ingen i CMORE på Lakers men jag har redan bokat plats på stortorget.
Då om någon gång kunde vi stänga ner en match totalt. Inte lika övertygad i år. Men jag hoppas innerligt att vi får se oss flina störst när säsongen är slut.
Svartvadet wrote:Ska bli mycket intressant att se!
Spontana känslan är att Frölunda nog blir lite tufft denna säsong. Med ett fullt lag, då kanske. Men det är för spretigt just nu, Frölunda har dessutom på pappret ett mer "slutspelslag" än vad VLH har. Söderblom och Folin kommer mysa sönder oss.
Toktaggad! Jag älskar slutspel. Gräsätarna har svårt att förstå skönheten i vårt upplägg med matchserier. Klubb mot klubb i bäst av 7. Inte ens äppelpaj med vaniljsås är bättre.
GAMEDAY. G-A-M-E-D-A-Y! (Egentligen "matchdag" - men det låter så jäv*a töntigt - som något ur en pressrelease av LHC )
Trodde inte på oss för en månad sedan. Nu när t o m Sanny ser oss smyga i vassen börjar jag förväntansfullt hyperventilera igen. Men somliga backar kommer behöva upp på personbästa i vår. Tänk om en topptrimmad KOIVISTO bara ramlade ner som en fräsch joker från taket i VIDA lagom till hemmapremiären.
Helt jävla sjukt. Alltså backsidan blir ju vårt fall i år. Finns ju ingen stabilitet i nånting gällande den. Detta måste man titta över inför nästa säsong, för den här mängden skador o.d är fan inte normalt. Vi har alltså ett tredje backpar med en allsvensk back och en junis på 19 år. Vi går alltså in i ett slutspel med 6 backar där hälften får anses vara ordinarie?? Lyckas vi nagga Frölunda ikväll så är det fan en gigantisk bragd.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Det är ju inte ett skit konstigt att vi blir totalt överkörda. Vi har ju 4 ordinarie backar borta.
Peter Andersson MÅSTE Evertsson göra sig av med. Funkar inte att ha en spelare som är borta typ 70% av hela säsongen.