VLH - RBK 6/1 18.00
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
VLH - RBK 6/1 18.00
- Nättinen gör comeback, så även Kalnins.
Lundberg bara någon vecka bort verkar det som.
- Koivisto och Vainio borta mot Rögle. Koivisto verkar inte vara långt från spel medan Vainio är desto länge bort.
- Holmberg och Claesson i karantän då de umgåtts med personer som testats positivt. De är dock negativa själva, än så länge.
- Är Roséns prognos positiv så börjar det ljusna rejält!
Rögle blir en tuff match. Ytterligare ett uppehåll sedan senaste matchen medan Rögle fått sig en match i benen i form av CHL. Jag är glad om vi kommer ifrån matchen med 2 pinnar.
Lundberg bara någon vecka bort verkar det som.
- Koivisto och Vainio borta mot Rögle. Koivisto verkar inte vara långt från spel medan Vainio är desto länge bort.
- Holmberg och Claesson i karantän då de umgåtts med personer som testats positivt. De är dock negativa själva, än så länge.
- Är Roséns prognos positiv så börjar det ljusna rejält!
Rögle blir en tuff match. Ytterligare ett uppehåll sedan senaste matchen medan Rögle fått sig en match i benen i form av CHL. Jag är glad om vi kommer ifrån matchen med 2 pinnar.
-
- c/o LL´s Forum
Re: VLH - RBK 6/1 18.00
- En Grahn in.
Efter att ha sett hur Rögle pissade på Frölunda igår, är jag nöjd ifall vi förlorar med mindre än 4 mål….
Möjligen att dom räliga har returen i CHL i tankarna och därför slår av lite på takten, men det kommer ändå vara klasskillnad, tror jag.
Möjligen att dom räliga har returen i CHL i tankarna och därför slår av lite på takten, men det kommer ändå vara klasskillnad, tror jag.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
-
- c/o LL´s Forum
Nättinen och Kalnins tillbaka!!
Den förstnämnde trodde man aldrig man skulle få se igen, så riktigt fint!
Den förstnämnde trodde man aldrig man skulle få se igen, så riktigt fint!
Positivt första besked från Rosén också. Hoppas det fortsätter så!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

Viktor Grahn lånas in från KIK. Fattar ingenting, det var väl han som åkte på en svår huvudtackling senast mot Troja…?
-
- c/o LL´s Forum
Ja, men det måste de ha kollat upp.Primeau wrote:Viktor Grahn lånas in från KIK. Fattar ingenting, det var väl han som åkte på en svår huvudtackling senast mot Troja…?
https://www.hockeyallsvenskan.se/artike ... em-matcher
https://svenskafans.com/hockeyzon/djupd ... ahn-639325
https://twitter.com/max__xths/status/14 ... 09ekQ&s=19
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Det låter bra, tack för info!bratsson wrote:https://svenskafans.com/hockeyzon/djupd ... ahn-639325
-
- c/o LL´s Forum
Kalnins har en otrolig looser-mentalitet alltså...
"Hur har din senaste månad varit?
– .... Jag har inte missat speciellt många matcher och tiden har gått fort. Månaden har nästan känts som en vecka.
Är du revanschsugen?
– Revanschsugen vet jag inte om jag kan säga."
Jämför med Rosén, som var nära på att få psykos över att behöva ha gips två veckor extra...
"Hur har din senaste månad varit?
– .... Jag har inte missat speciellt många matcher och tiden har gått fort. Månaden har nästan känts som en vecka.
Är du revanschsugen?
– Revanschsugen vet jag inte om jag kan säga."
Jämför med Rosén, som var nära på att få psykos över att behöva ha gips två veckor extra...
-
- c/o LL´s Forum
Allt beror ju på hur matchen utspelar sig men just nu är jag nöjd om det blir en match.
Laget har haft lite svårt mot Skellefteå, Rögle och Frölunda. Även vi tagit några poäng känns det inte riktigt som laget varit redo för att ta klivet upp i den högsta toppen. Rögle och Luleå blir en vattendelare för om laget är mer redo att blanda sig i toppstriden.
Laget har haft lite svårt mot Skellefteå, Rögle och Frölunda. Även vi tagit några poäng känns det inte riktigt som laget varit redo för att ta klivet upp i den högsta toppen. Rögle och Luleå blir en vattendelare för om laget är mer redo att blanda sig i toppstriden.
-
- Forumproffs
Växjös matcher denna vecka inställda pga konstaterad smitta.
Känns extremt märkligt att man från en dag till en annan helt plötsligt har en hel mängd spelare smittade.

Ökad spridning kombinerat med fler tester skapar detta. Har säkert funnits någon positiv tidigare utan att det framkommit då de flesta får milda/inga symtom.PutteA wrote:Känns extremt märkligt att man från en dag till en annan helt plötsligt har en hel mängd spelare smittade.
Vi kommer aldrig bli av med detta på det sättet vi hanterar det idag. Vi kan likväl göra vanliga förkylningar till pandemier med, för det är där vi är nu. Vaccin…… my ass…

-
- c/o LL´s Forum
Japp, så är det.
Kan nästan lova att de som blivit "sjuka" med, har säkert inga symtom alls.
Jag menar, de som vill "vaccinera" sig har ju fått möjligheten till detta. De som inte vill har också gjort det valet, låt oss återgå till ett vanligt liv igen för fan!!!
Då hade Sam bara kunnat säga "Josefsson sjuk, resten tillgängliga" så spelar vi hockey!
Jag menar, de som vill "vaccinera" sig har ju fått möjligheten till detta. De som inte vill har också gjort det valet, låt oss återgå till ett vanligt liv igen för fan!!!
Då hade Sam bara kunnat säga "Josefsson sjuk, resten tillgängliga" så spelar vi hockey!
Amen!!!Svartvadet wrote:Japp, så är det.

Det är bedrövligt detta. Gå vidare för fan hela samhället. Hålla på och stänga ner hela tiden är ju parodi.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
1900-2019 .... Tjugo pelare magsjuka???? Bara att ställa det lag man har tillgängligt till match.
2 spelare CORONA...: DÅ STÄLLER VI IN!!!!!!!!!!!!!!!
Systemet som utnyttjas till MAXMIMAL KAPACITET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 spelare CORONA...: DÅ STÄLLER VI IN!!!!!!!!!!!!!!!

Systemet som utnyttjas till MAXMIMAL KAPACITET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!