VLH - FBK 12 Mars
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
VLH - FBK 12 Mars
Jag intar soffan imorgon, då jag antar att det blir publikfritt imorgon. Men att matchen sänds på TV.
-
- c/o LL´s Forum
Re: VLH - FBK 12 Mars
SHL-Bossarna sitter i möte just nu och tar beslut i frågan.
-
- Forumdemon
Får dom ens välja att spela inför publik? Antar inte. Så frågan är alltså om det ska spelas överhuvudtaget?
-
- c/o LL´s Forum
Nej inte efter regeringens presskonferens precis.smashinlovely wrote:Får dom ens välja att spela inför publik? Antar inte. Så frågan är alltså om det ska spelas överhuvudtaget?
Rikspolischef Anders Thornberg berättar nu om vilka allmänna sammankomster som berörs av förbudet.
Det handlar om demonstrationer, idrottsevenemang, föreläsningar, teaterföreställningar, danstillställningar, restauranger och barer, marknader, mässor med mera
SHL:s vd Michael Marchal skriver nu i ett sms till Sportbladet att de fortfarande diskuterar och vill förhålla sig till regeringens presskonferens.
Så blir det hockey närmaste två månaderna så blir det med ingen eller minimal publik.
Edit Skellefteå säger att det spelas inför tomma läktare imorgon och att slutspelet ska spela men hur och vad kommer avslöjas imorgon runt lunch.
Jag tror att borta laget gynnas av att det inte finns någon publik/supportrar.
Och det gäller generellt alla bortalag utan publik.
Tyvärr.
Tyvärr.
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Då är det väl (om man ska se någonting positivt i det här) en fördel för oss...Anders L wrote:Jag tror att borta laget gynnas av att det inte finns någon publik/supportrar.
Tyvärr.
Hur långt vi än går kommer vi inte att ha hemmafördel i någon matchserie i år!
Tror det är en väldig skillnad att spela i ett tomt Scandinavium jämfört med ett fullt (om det nu blir Drygers söndertränade gäng vi får möta)!
-
- c/o LL´s Forum
Ryktas om att slutspelet börjar den 24 istället. Undrar om play in är med där eller om de börjar på lördag.
Fortfarande gäller ju vissa krav på arena, och jag har svårt att se att Domen uppfyller Cmores krav!Dannedd wrote:Varför inte spela i Lakerdome? =)

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

Matcher utan publik.. Jag undrar hur det kommer se ut, man kanske skulle gå ner till arenan och ko... Never mind.
Jag tycker det kan bli intressant att se/höra matchen utan publik någon gång, då kanske man kommer höra spelare/ledare/domare mer. Cmore's kommentatorer kanske kan hålla låda x)
Oavsett, ingen större skillnad jämfört med en CHL-match i Vida
Sent from my J9110 using Tapatalk
Jag tycker det kan bli intressant att se/höra matchen utan publik någon gång, då kanske man kommer höra spelare/ledare/domare mer. Cmore's kommentatorer kanske kan hålla låda x)
Oavsett, ingen större skillnad jämfört med en CHL-match i Vida

Sent from my J9110 using Tapatalk
Thats Mr. Ratscore to you..!
-
- c/o LL´s Forum
Åttondelsfinalerna kommer att spelas i bäst av tre matcher som planerat med datumen 24, 26 och 28 mars.
-
- c/o LL´s Forum
Blir det något intro ikväll? Hade inte haft något emot att skippa introt och kört nationalsången och spelarna på blå.
Tror inte det blir spelStenhårtSlagskott wrote:Åttondelsfinalerna kommer att spelas i bäst av tre matcher som planerat med datumen 24, 26 och 28 mars.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
- c/o LL´s Forum
Fast då kommer ju frågan. Hur gör man med kvalmatcher upp till SHL?vlk wrote:Tror inte det blir spelStenhårtSlagskott wrote:Åttondelsfinalerna kommer att spelas i bäst av tre matcher som planerat med datumen 24, 26 och 28 mars.
Inte en aningStenhårtSlagskott wrote:Fast då kommer ju frågan. Hur gör man med kvalmatcher upp till SHL?vlk wrote:Tror inte det blir spelStenhårtSlagskott wrote:Åttondelsfinalerna kommer att spelas i bäst av tre matcher som planerat med datumen 24, 26 och 28 mars.
Andrén och släppa pucken mellan benen.....
-
- c/o LL´s Forum
Hahaha alltså.... Tur det inte är publik på plats

-
- c/o LL´s Forum
Kom igen nu, ge oss 0-10
Time out? Vafan håller dem på med?
Tur man sitter hemma i soffan så man kan byta kanal när man vill.
Äh va fan. Jag förstår faktiskt att det blir såhär. Vi har 0 att spela för, inför tomma läktare. Ungefär som en träning där man möter ett lag som ändå har något att spela för. Visst, det kan se bättre ut, men jag skiter faktiskt i det. Det kommer ändå inte bli fler matcher efter det här.
Värsta jag sett. Snälla, ge Eliasson chansen
Vi borde göra en deal med La Famillia off the record i periodpaus. Om de lovar att max göra 0-9 så lovar vi att inte tackla eller spela fysiskt överhuvudtaget.
-
- c/o LL´s Forum
Sam för helvete! Ni är professionella. Jag tror ni dricker hembränt på uppvärmningen. Stor skandal att släppa in tre mål på 7min!
Rent tekniskt kan det vara sista matchen med Andrén ever.
-
- c/o LL´s Forum
Orkar inte ens bry mig. Stängde av efter 2 minuer. 2 veckor till nästa kanske. En vinst eller förlust gör varker till eller från med så långt uppehåll.
Andren är så kass att det knappt finns ord
In med Eliasson NU!!
-
- c/o LL´s Forum
Låt oss hoppas detbratsson wrote:Rent tekniskt kan det vara sista matchen med Andrén ever.
Ja helvete. Varför byter man inte. Kan ju knappast bli sämre med Eliasson. 

Så är det med det, som det

Byt målvakt. Och hoppas detta är det sista vi ser av Andrén i VLH.
Ge Eliasson chansen. Matchen är körd och Andren är inget jag hoppas vi förlänger med.