Biljett Vlh - frölunda
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Biljett Vlh - frölunda
Hallå!
Tänkte kolla om någon har biljett över till denna matchen?
Tänkte kolla om någon har biljett över till denna matchen?
Re: Biljett Vlh - frölunda
Är matchen slutsåld?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja! Vad jag kunde se.
-
- c/o LL´s Forum
Alla Alvestabor tror att de ska få se Robert Rosen trolla. När det går upp för dem att han lämnat kommer ni garanterat få tag på biljetter. 
Hur mycket folk tar hallen?

Hur mycket folk tar hallen?
-
- c/o LL´s Forum
Hallen tar 1400 om jag inte missminner, men de har bara tillstånd till 1200 vid detta eventet. Tror det är en blandning av säkerhet, TV-sändning (hur de skulle lösa det dock, det vettifan) etc.
Kul för ASK dock. Det är viktigt att det finns "plantskolor" runt om oss. Hade inte varit dumt om de lirade i Ettan istället i framtiden. 125:- i entré, 1200 pers = 150.000kr. Lägg till att de ska ha öltält med trubadur och massa annat runtomkring. Ett generöst tillskott till deras kassa.
Kul för ASK dock. Det är viktigt att det finns "plantskolor" runt om oss. Hade inte varit dumt om de lirade i Ettan istället i framtiden. 125:- i entré, 1200 pers = 150.000kr. Lägg till att de ska ha öltält med trubadur och massa annat runtomkring. Ett generöst tillskott till deras kassa.
-
- c/o LL´s Forum
Helt sant. Tyvärr valde ju Zion att gå till HV Skjuter Snett. Men bättre lycka med nästa planta kanske. Han verkar ordentligt skillad och kommer säkert bli en stabil spelare för HV eller några fina NHL-miljoner.
-
- c/o LL´s Forum
Någon som vet om EP14 är i full träning inför fredag?
Visste inte att man behövde förköpa.. Ingår den i Lakejkortet?
Någon som har 'inside' om varför "Lill-Z" valde Jerusalem framför den snyggaste klubben söder om Sthlm?
Jag menar seriöst, är det något religiöst? ASK är ett distrikt som skall vara vårt upptagningsområde. RR borde själv ringt och lobbat.
Jag menar seriöst, är det något religiöst? ASK är ett distrikt som skall vara vårt upptagningsområde. RR borde själv ringt och lobbat.
Enkelt, hans far hatar Lakers sen modersmjölkenTowen wrote:Någon som har 'inside' om varför "Lill-Z" valde Jerusalem framför den snyggaste klubben söder om Sthlm?
Säg vad du gör och gör vad du säger !
-
- c/o LL´s Forum
Precis som ovan skriver. Den familjen avskyr Växjö likt pesten.
Sedan var hans bror en "större" (nåja) talang än Rosén tyckte de flesta. Han signade också för HV en gång i tiden, men blev inget märkvärdigt alls.
Sedan var hans bror en "större" (nåja) talang än Rosén tyckte de flesta. Han signade också för HV en gång i tiden, men blev inget märkvärdigt alls.
Härligt med föräldrar som låter sina barn bestämma över deras val i livet.
-
- c/o LL´s Forum
Finns ingen större talang än Rosen i Alvesta!
Skulle väl i så fall vara Lars "Joe Labero" Johansson
Är inte Bengt ”Joe Labero” Johansson ännu större...?DeLarge wrote:Skulle väl i så fall vara Lars "Joe Labero" Johansson
MalZon wrote:Visste inte att man behövde förköpa.. Ingår den i Lakejkortet?
Kan ingen mod flytta tråden då den inte har något med matchen att göra?
Ungefär samma tanke jag hade med min egna quote..
Fan. Jag som alltid trott att han var döpt LarsHärmapan wrote:Är inte Bengt ”Joe Labero” Johansson ännu större...?DeLarge wrote:Skulle väl i så fall vara Lars "Joe Labero" Johansson
NopeDeLarge wrote:Fan. Jag som alltid trott att han var döpt LarsHärmapan wrote:Är inte Bengt ”Joe Labero” Johansson ännu större...?DeLarge wrote:Skulle väl i så fall vara Lars "Joe Labero" Johansson

Talar vi (boll)trolleri kring skogarna runt Alvesta, heter kungen Mats WILANDER. Det svenska tennisundrets världsetta och sju Grand Slam titlar blir svårt t o m för Elias att toppa..
-
- c/o LL´s Forum
Mats är ju en torpsbruks-talang och inte från Alvesta då den metropolen nästa ligger närmre standbjörket än virdavallen.Towen wrote:Talar vi (boll)trolleri kring skogarna runt Alvesta, heter kungen Mats WILANDER. Det svenska tennisundrets världsetta och sju Grand Slam titlar blir svårt t o m för Elias att toppa..
Ska vi starta ny tråd om matchen eller?
-
- c/o LL´s Forum
Samma här. Blev väldigt snopen när det redan var utsålt för en vecka sedan. Man kan ju undra från vilket datum man kunde förköpa biljetter. Har det informerats tidigare på Växjö Lakers hemsida om hur man ska boka biljett så inte en hel drös med Växjöbor kör till Alvesta förgäves i tron, att som förr om åren, då varit att bara köra dit och köpa sin lösbiljett. Tror inte det va.MalZon wrote:Visste inte att man behövde förköpa.. Ingår den i Lakejkortet?
Hade önskat få mer information om detta från Växjö Lakers. Det hade väl inte varit för mycket begärt.
Biljett Vlh - frölunda
Jag vill minnas att det var ganska tydligt hur biljettköpen gick till. Och att de tog slut snabbt är inte så konstigt när det är första matchen som man kan gå på samt att hallen tar 1200 pers.
Biljetterna släpptes 27 juni på ASK:s hemsida. På Lakers hemsida har det skrivits säkert tre olika artiklar om matchen och var biljetten köps. Alla har blivit så bekväma, lite får man ju också kolla upp själv. Tror t.o.m att Lakers mailat ut info om detta till medlemmar/alla som någon gång köpt matchbiljetter online.
Biljetterna släpptes 27 juni på ASK:s hemsida. På Lakers hemsida har det skrivits säkert tre olika artiklar om matchen och var biljetten köps. Alla har blivit så bekväma, lite får man ju också kolla upp själv. Tror t.o.m att Lakers mailat ut info om detta till medlemmar/alla som någon gång köpt matchbiljetter online.
Ska säga som det är, de känningar jag pratat med har sagt att träningsmatcherna ingått i säsongskortet, så då har jag inte ens brytt mig att ta reda på fakta... Det visar sig då att de själva inte kan åka till Alvesta på fredag heller. Ja det var tråkit och klumpigt av mig, och suckar lite här för mig själv. Men då behöver man köpa biljetter till träningsmatcherna med nu även om man har säsongskort?
Inte till träningsmatcherna i vida om jag fattat det rätt. detvar så innan när träningsmatcher förlagts till Varberg Och Hamstad att då har man köpt biljett. Fullt förståligt att arrangerande klubb ska ha en inkomst för detta.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Ok, så 5e och 10e september ingår i kortet..?
Ja .MalZon wrote:Ok, så 5e och 10e september ingår i kortet..?
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Varför hålls matchen i Alvesta och inte i Vida eller Växjö ishall?
För att gynna de mindre klubbarna
Biljett Vlh - frölunda
För att ge tillbaka till mindre klubbar som fostrar elitspelare m.m. Samt ett bra sätt att knyta bra relationer till de klubbar som anordnar matcherna. På en försäsong är det bara positivt att spela på mindre orter enligt mig.