J20

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Locked
Baker
Forumproffs

J20

Post by Baker »

torsk idag igen. Denna gång mot TAIF med 5-2. Hur länge har klubben råd att ha JT som tränare för det viktigaste laget efter a-laget. I 3 åt har JT lett laget och inte ett skit har blivit bättre. Jag anser att det är 3 helt bortkastade år. Ingn spelidé utan bara kämpa är det som gäller. Det kan vilka sopor som helst göra men utbilda hockeyspelare det kan ta mig fan inte JT.

Jag har sett ett antal matcher genom åren och det är ingen upplyftande syn det kan jag lova.
Orange
Forumamatör

Re: J20

Post by Orange »

Äre enbart tränaren som är problemet eller är talangerna helt enkelt inte lika bra som de andra lagens? Kan ju vara båda, men känns välo inte som om de årgångarna som är i J20 nu är särskilt bra även om det värvats in en del...

Förutom Micke J eller så förstås. Klart det inte är bra när det behövs tre-fyra skador så ska det panikvärvas korttidskontrakt till A-laget.. Måste bli bättre på att vara självförsörjande och hoppas det jobbas på att få bättre spelarutveckling på hockeygymnasiet och J20 men framförallt bättre spelare till juniorverksamheten för det är svårt att forma pärlor av ingenting.

Ser ingenting men det man hört så är ju varje intag till hockeygymnasiet bättre än nånsin från och med nåt år sen. Får hoppas vi ser det förr hellre än senare.
vlk
c/o LL´s Forum

Post by vlk »

Att JT leder J20 är en ren och skär parodi.....

Sent from my iPhone using Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Orange
Forumamatör

Post by Orange »

vlk wrote:Att JT leder J20 är en ren och skär parodi.....

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan ni inte utveckla? Har ingen aning om JT är bra eller inte men det verkar ju solklart? Vad missar jag?
Talismanen
c/o LL´s Forum

Post by Talismanen »

Den som inte sjunger är taifare!!!
Baker
Forumproffs

Post by Baker »

idag FBK -VLH 10 - 0
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer