Ny bra ramsa

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
erok
c/o LL´s Forum

Ny bra ramsa

Post by erok »

Melodi, in kommer far full som han var :twisted:In kommer vi skriker som svin. Lakers de är de bästa. Efter kom :twisted: dom som tycker som vi,Lakers de är de bästa.Hoppas nu på 2 poäng i kväll.Kämpa nu på vårt kära lekers gäng ,så att vi kan skrika igen,Lakers de är de bästa. :mrgreen:
Snoken
Forumterrorist

Post by Snoken »

Känns lite för avancerad tycker jag men det vore juste med nån annorlunda ramsa.
Wolger

Vet inte ...

Post by Wolger »

Vet inte men det låter lite konstlat, eller ? Försökte sjunga här på kontoret och jag fick inte ihop den riktigt. :?:
lillekisen
Forumamatör

Post by lillekisen »

Bra ramsa men du har nog glömt en del komma tecken,därför blir den svår att fatta hur man ska sjunga men annars är den kanonbra.Du får lära oss den så går det nog bra. :roll:
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

In kommer vi.Skriker som svin.Lakers de är de bästa. Efter kom de,som tycker som vi.Lakers de är de bästa.Hoppas nu på.2poäng i kväll.kämpa nu på,vårt kära lakers gäng,så att vi kan,skrika igen.Lakers de är de bästa.
Nu borde ni fatta när alla , . täcken är på plats. Om inte så kommer jag att sjunga den på puben den 2 okt kl 18,35 :D
Wolger

Ja det lät ju bättre ...

Post by Wolger »

Ja nu låter den ju bättre men det är något där i mitten som inte stämmer, går det att ändra till något annat ?
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Var i mitten menar du är det vid de 2 poängen?Tänk på betoningen så fixar du den
Wolger

Nä ...

Post by Wolger »

Nä jag menar vi "efter kom de, som tycker som vi" det låter inte bra riktigt, det blir tungvrickning på något sätt, eller om det inte rimmar bra, jag vet inte vad det är men det är något som inte känns rätt.
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Okej! kör in kommer vi 2ggr i stellet då :roll:
Post Reply