Linus Persson
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Linus Persson
Linus Persson från Bofors är en spelare som Evertsson är och rycker i och endast formaliteter återstår!
Allt enligt en mycket trovärdig källa...
Allt enligt en mycket trovärdig källa...
Re: Linus Persson
Hoppas verkligen att den källan är sann,har imponeras av Linus i alla matcher jag sett honom denna säsong.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- c/o LL´s Forum
Gott! En bra straffskytt också!!
-
- c/o LL´s Forum
"Enligt Norrbottens-Kuriren har Luleå även visat intresse för BIK Karlskogas Linus Persson"
Vilket lag har hans störst chans att vinna ES med?
Vilket lag är kända för att plocka ässen från Allsvenskan?
Luleå, Luleå.
Vilket lag har hans störst chans att vinna ES med?
Vilket lag är kända för att plocka ässen från Allsvenskan?
Luleå, Luleå.
Det stämmer. Men vilket lag gick in i ES-säsong med 15 AS-spelare och gjorde det förbaskat bra? I vilket lag är hockey tokskoj?
Växjö. Växjö.
Växjö. Växjö.

-
- c/o LL´s Forum
Jo, fast vi gjorde det för vi inte hade något val 

I vilken klubb har han störst chans att få en framträdande roll och mycket speltid?
Växjö, Växjö!
Inte bara resultat som räknas när man väljer klubb för att gå uppåt i seriesystemet.
Växjö, Växjö!

Inte bara resultat som räknas när man väljer klubb för att gå uppåt i seriesystemet.
Linus Persson
En AS-spelare siktar väl i första hand på en plats i ett ES lag, därefter mycket speltid. Inte att gapa efter allt och SM-guld direkt.
Växjö, Växjö.
Växjö, Växjö.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
Framförallt sitter väl vi med trumfkortet Sam Hallam
Tycker också det luktar Växjö lång väg på Linus

Tycker också det luktar Växjö lång väg på Linus
Once a laker, always a laker!
-
- c/o LL´s Forum
Jag hoppas som er, Linus Persson är en oslipad diamant!
Skriver bara det som jag har läst
Skriver bara det som jag har läst

Om man inte heter Joakim Hillding och siktar på att snitta 2 min/matchCharlamov wrote:En AS-spelare siktar väl i första hand på en plats i ett ES lag, därefter mycket speltid. Inte att gapa efter allt och SM-guld direkt.
Växjö, Växjö.
Once a laker, always a laker!
Lalin skrev:
Leyker, är den trovärdiga källan någon agents vän?

spelade grymt bra idag mot Djurgårn
Påminner mig lite om Linus Klasen/Fredrik Pettersson i spelstilen. Tror han hade kunnat blomma ut riktigt bra i Lakers. Får hoppas på att det stämmer att han är klar.
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
Varför fick han inte slå någon straff idag mot djuren är för mej en gåta?
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- c/o LL´s Forum
Jag gillar Perssons öppnande och "lurande" passningar i anfallszon, speciellt i PP, när han ofta med puck drar med sig en motspelare tätt i rygg upp mot blå för att sedan hitta passningen in i banan under motspelares klubba ner till sin rightande medspelare djupt ner i zon, som i sin tur kan gå rakt på mål eller som kan leverera en målgivande passning på i "Slottet". Det här kommer vi isf få se mycket utav, och som jag tror att Lakers kommer att "skörda" många farliga målchanser på under nästa säsong.
Visst påminner han om Fredrik Pettersson, men knappast om Linus Klasen.

Han har handleder som kan göra samma sak med pucken som du gör på lördagskvällarna. Oerhört skicklig med puck. Vilket får mig att påminna om Klasen.Lakershjärta71 wrote:
[b]Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"[/b]
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumdemon
Linus Persson
Det vill jag absolut inte veta!!
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
-
- c/o LL´s Forum
Skicklig med puck kan han vara, och du anar inte Etnoj hur många skickliga (rightande) spelare det finns som är lika skickliga med puck som Linus Persson. Jag anser att ingen nu levande svensk spelare är i närheten av Klasens överlägsna teknik och repertoar på hur han kan behandla en puck. Det är ju bara ett hån mot en "Magiker" som Klasen att bli jämfört med Linus Persson. Ska man nämna någon värt namnet som kan jämföras eller komma nära Klasens spelsinne, finess och teknik, så är det väl Peter "Foppa" Forsberg. Conny Strömberg kan också nämnas. Kommer nog dröja länge innan Sverige får fram en ny "Klasen".Etnoj wrote:Han har handleder som kan göra samma sak med pucken som du gör på lördagskvällarna. Oerhört skicklig med puck. Vilket får mig att påminna om Klasen.Lakershjärta71 wrote:
Med det extremt låga tempo Klasén spelar hockey i skulle t.o.m jag kunna hantera en puck. Finns det nån spelare i hela världen jag absolut inte skulle vilja ha är det just Klasén. Taskigt att jämföra en bra hockeyspelare som Linus Persson med honom.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- c/o LL´s Forum
Tramssnack!
Niles, så du tycker att du skulle kunna hantera en puck i samma låga tempo även som Foppa har ibland? Då kan inte Foppa vara värd så mycket i dina "ögon":) Nu pratar vi om att hantera en puck oavsett hastighet, och jag håller inte med dig om att Klasen skulle ha mycket sämre teknik i vare sig högt eller lågt tempo, han är briljant i både "slalom" och typ "Super G". Oavsett vilken spelare man är så krävs det bättre skärpa och puckkontroll ju högre hastighet man har, säger väl sig självt! Det trodde jag Niles, att du visste om och hade respekt för!
Niles, så du tycker att du skulle kunna hantera en puck i samma låga tempo även som Foppa har ibland? Då kan inte Foppa vara värd så mycket i dina "ögon":) Nu pratar vi om att hantera en puck oavsett hastighet, och jag håller inte med dig om att Klasen skulle ha mycket sämre teknik i vare sig högt eller lågt tempo, han är briljant i både "slalom" och typ "Super G". Oavsett vilken spelare man är så krävs det bättre skärpa och puckkontroll ju högre hastighet man har, säger väl sig självt! Det trodde jag Niles, att du visste om och hade respekt för!
Last edited by Lakershjärta71 on 20 March 2012, 13:20, edited 1 time in total.
Skit i Klasen nu åtminstone i denna tråden
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Enligt Fahlanders twitter är Linus Persson klar för Luleå.
Jag hatar Luleå
Jag hatar Luleå
-
- c/o LL´s Forum
Yes, Persson sticker till Lule istället
Linus Persson
Kanske lika bra det,med så litet utrymme till godo så bör det fyllas på med ren o skär klass istället.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
ingen större överraskning, men nu får Evertsson börja leta efter ett riktigt fynd! i klass med Iggulden förra året, en spelare som inte många klubbar är efter men som glänser i Lakers!
Nu säger han att han är inte säker om det var Luleå eller Lakers
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4580481.ab

Linus Persson
Hahahaha, Fahlander!!!! Blalahnder...... Skulle ju kännas mer logiskt att han kommer till oss, men den som lever får se.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

...ny version följer....No shit?nature wrote:Nu säger han att han är inte säker om det var Luleå eller Lakers![]()

"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw
Jag tror och hoppas att han kommer till oss, tillsammans med lagets målvakt. 

"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Smålandsnytt skrev ju att han var helt klar för oss?
Vet inte hur bra trovärdighet de har i vanliga fall
Vet inte hur bra trovärdighet de har i vanliga fall
Ingen källa jag brukar gå till först. Men om det stämmer går man inte ut med det förrän BIK har spelat klart.