Växjö Lakers HC har inför denna match vunnit de senaste 17 matcherna laget spelat,detta är klubbrekord i Lakers o det kommer ta nåt år:) innan detta rekord slås!
man måste inse hur stort detta är,dessa 17 matcher har ju vunnits under bl a 2 kval till allsvenskan!
nånting säger mig dock att det kan bli lite tungt idag för killarna,inte för att det har varit festligheter utan snarare för att Tranås har den mikroskopiska lilla chansen kvar och motivation brukar ju slå klass..
fast det e klart,ja litar ju på att lakejerna motiverar de våra till ännu en stormatch,vi har ju 57 raka segrar på läktaren oxå!:)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Tror också att ett annat rekord har slagits, men jag är inte säker. Om lakers nu ändå vunnit de 17 senaste och (förlorat en) en jäkla massa innan, att det aldrig blivit 7-2 en enda gång. I mitt sinnelag så borde inte 7-2 vara ett omöjligt resultat, men till alfax förtret så har det inte blivit så. Tycker nästan att silverräven skulle få en i bonus för långt och troget försök.
Sorren, har Du också fått det bekräftat att jag inte är klok,har bett myndigheterna hålla tyst om detta ,men det finns så många andra dårar i denna världen (ingen nämnd ingen glömd)så det kvittar om det är avslöjat.NU TILL TRANÅS!!!!!
Nu ger jag upp Sorren och Malul,en förbannelse vilar över 7-2.Skott i insidan av stolpen när det står 6-2.GRRRR!!!!!!!!Och missade tipset i bussen också på det skottet.