Målvaktsutrustning utlånas.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tjo, snackade med en dude på träningen idag som var sugen på att låna mina målvaktsgrejer, men jag tänkte även lägga ut en allmän "invit" till folk som känner att det kunde vara kul att testa nån gång. Brukar få rycka in på jobbet ibland och sånt och då är det kanske roligare om nån annan axlar combinatet för en träning.
Så släng mig ett personligt meddelande här på forumet så snackar vi ihop oss. o/
Så släng mig ett personligt meddelande här på forumet så snackar vi ihop oss. o/
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Re: Målvaktsutrustning utlånas.
kanon daste ! målvakter på träningarna är alltid extra roligt 

" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
-
- Forumamatör
tror vi alltid skulle hitta någon som kan ställa sig och försöka ta några puckar, så tycker att Coffe (om du nu inte känner att de blir för mycket arbete med lakejhockeyn) hämtar upp utrustningen när du inte kan vara med. Jag skulle kunna hjälpa till att bära den om de bara är det! 

hade varit föbannat skoj att dra på sig målis utrustning men ja har ett stort problem hahahahaha att stå på ettpar grillor så blir man som bambi på hal is hehe
Skadar inte att pröva nån gång =)
sant vem vet man kanske är rena väggen i målet, stod ju in mål i innebandy när man bodde på västkusten men den biten går ju inte riktigt att jämföra
-
Jag kan nog klargöra en sak här.. Det räcker med att jag har hand om tiderna och att fixa med tröjor omklädningsrum med mera så att ha hand om målvaktsutruatningen får ni styra upp själva pm ni är intresserade av att stå i mål när Daniel inte kan... :p
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Snubben som ville låna i helgen fick tydligen ett jobb, så han passar. Guldläge för dig då Friberg
.

Och som Coffe säger så sköter jag nog detta, vill ju ha lite koll på vem som lånar grejer av mig, så jag tar det gärna här i denna tråden eller via pm =). Eller på träningarna om nån känner suget efter att få hänga i buren och se så här häftig ut.

-
- Forumproffs
Vilka tider och hur ofta tränar/spelar ni?
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
-
Träningarna är på söndagar klockan 17.15 samling klockan 16.45 vid västra stå i växjö ishall.
dessa tider står i en annan tråd som heter träningstider
dessa tider står i en annan tråd som heter träningstider
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Han som skulle låna hoppade. Fick jobb i götet. Nån annan som är sugen? Är själv i malmö med 90% säkerhet så det handlar om att hämta grejer på torsdag nån gång.
Fy fan jag hoppade in och vaktade kassen en match för nåt år sen och jag kan lugnt påstå att det är nåt jag aldrig gör om!
All cred till målvakter säger jag bara!

All cred till målvakter säger jag bara!
"A month before the season I stop putting ketchup on my french fries." -Mario Lemieux
Var det för roligt menar du? =)
Jag skulle kunna stå denna söndagen som kommer nu! Alltså 15/1
Smsa eller ring så kan jag hämta grejerna!
Nr 0707 398990
Smsa eller ring så kan jag hämta grejerna!
Nr 0707 398990