Växjö Lakers-Luleå HF Tors 8/12
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lika bra att glömma kvällens drabbning och blicka framåt tur det är tätt mellan givarna
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Re: Växjö Lakers-Luleå HF Tors 8/12
De passar oss bättre än SAIK iallafall, om man ser till poängen...
Växjö - Luleå 5-1
Växjö - SAIK 1-8
Växjö - Luleå 5-1
Växjö - SAIK 1-8
Sett till dagens insats kan man inte ha några som helst förhoppningar. Hoppas man glömt den tills på torsdag, vi behöver komma upp på rälsen igen..snabbt.
Och för he..... tagga till från början
Och för he..... tagga till från början

Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Ja sämre än senast kan det ju inte bli och nu har vi testat på att suga röv så för fan KÖR SÅ DET RYKER!!!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Ser mörkt ut just nu, så jag vågar inte ha någon åsikt om matchen på torsdag överhuvudtaget.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
ÄT UPP DOM!!!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
är, me det som är, så är det

-
- Forumproffs
Luleå har passat oss bra, hittils.
Tugga taggtråd!
Tugga taggtråd!
Ja, ledarstaben byggde upp erfarenhet av Rönnqvists hockey redan i AS.
Snälla Janne!!!!! Ta bort Reddox från Hjalmarsson och Daggen.... Herregud vilket slöseri
Sikta på att få ihop 2 offensiva kedjor i stället för lite offensiva här och där.
Soares-Moran-Saviano
Reddox-Rasmussen-Iggy
BOIS-Josefsson-KanotPadlaren
Markusson-Daggen-Hjalmarsson
Och snälla, snälla låt inte Augustin spela
Heikkinen-M.Johansson
Jonsson-Holös
Bena-Nisse
Sikta på att få ihop 2 offensiva kedjor i stället för lite offensiva här och där.
Soares-Moran-Saviano
Reddox-Rasmussen-Iggy
BOIS-Josefsson-KanotPadlaren
Markusson-Daggen-Hjalmarsson
Och snälla, snälla låt inte Augustin spela
Heikkinen-M.Johansson
Jonsson-Holös
Bena-Nisse
Once a laker, always a laker!
Byt plats på Josef och Dennis. Håller med dig i resten "Helan"
.
När det gäller backarna så blir det grymt tydligt vilken skral bemanning som ställs upp. På tal om bemanning... finns det inte "hyrbackar", "hyrforwards" och "hyrmålisar"? En affärsidé. Eller det kanske är just det som transferfönstret illustrerar?

När det gäller backarna så blir det grymt tydligt vilken skral bemanning som ställs upp. På tal om bemanning... finns det inte "hyrbackar", "hyrforwards" och "hyrmålisar"? En affärsidé. Eller det kanske är just det som transferfönstret illustrerar?
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
-
- Forumentusiast
Stoffe, det där såg ut som en riktigt bra lineup! För mig får du ta Janne "jag har inga taktiska ideér alls" Karlsson jobb som formationskonstruktör när du vill!
Måste bara nämna att jag tappat allt förtroende för karln efter att han matchat vår sämsta = 4:e line mot SAIKs bästa = 1:a line...
Måste bara nämna att jag tappat allt förtroende för karln efter att han matchat vår sämsta = 4:e line mot SAIKs bästa = 1:a line...

Daggen som center? Jo jag tackar ja! Har jag svårt att se honom som på isen i ett elitserielag. Men som någon tidigare skrev, sämre än senast kan det ju inte bli.
Tror tyvärr det blir 2-4, sista målet i tom Lakersbur
Tror tyvärr det blir 2-4, sista målet i tom Lakersbur

- Inga bromsspår
Nej för satan. Vi har ju en extraspelare på västra stå. I morgon plockar vi in honom i laget, och då är vi hela tiden 6 mot 5.
Lakej i med och motgång
-
- Forumamatör
Idag vill jag se ett lakers som är taggade ifrån BÖRJAN
Idag vill jag se ett lakers som är offensivt
Idag vill jag se ett lakers som skjuter på mål
Idag vill jag se ett lakers som inte duttar med pucken i defensiv zon
Idag vill jag se ett lakers som inte är rädda för att gå ut på isen
Idag vill jag se ett lakers som visar hjärta
Idag vill jag se ett lakers som vinner
Idag vill jag se ett lakers som är offensivt
Idag vill jag se ett lakers som skjuter på mål
Idag vill jag se ett lakers som inte duttar med pucken i defensiv zon
Idag vill jag se ett lakers som inte är rädda för att gå ut på isen
Idag vill jag se ett lakers som visar hjärta
Idag vill jag se ett lakers som vinner
Träffade en spelare imorse..
Han ord var ganska klockrena..
"kan ni inte skapa ett lakej tryck ikväll?
Jag undrade vad han menade och han svarade: Ja, du vet, sånt tryck som bara ni kan skapa, så man får gåsud.
Så alla. Skit i om vi sjunger lite olika ramsor ibland och kallar varandra för fula ord
Ikväll sluter vi upp kring laget och skriker som fan!!!
Vi vill väl spela ES även nästa år???
Han ord var ganska klockrena..
"kan ni inte skapa ett lakej tryck ikväll?
Jag undrade vad han menade och han svarade: Ja, du vet, sånt tryck som bara ni kan skapa, så man får gåsud.
Så alla. Skit i om vi sjunger lite olika ramsor ibland och kallar varandra för fula ord

Ikväll sluter vi upp kring laget och skriker som fan!!!
Vi vill väl spela ES även nästa år???
Snart nära dig...en ny hall
Den sista frågan som du ställer är viktig för alla i och kring föreningen.
Givetvis finns det bara ett svar på den frågan och det är givetvis JA.
Nu tror jag som jag tidigare skrivit, att med den sammansättning som just nu finns, kommer vi inte att klara det, eller få mycket svårt att klara det. Jag tror därför att det behövs nya tongivande spelare för att vi ska uppnå målet att vara kvar. Under uppehållet som kommer, förväntar jag mig att vi får se en lösning på det.
Givetvis finns det bara ett svar på den frågan och det är givetvis JA.
Nu tror jag som jag tidigare skrivit, att med den sammansättning som just nu finns, kommer vi inte att klara det, eller få mycket svårt att klara det. Jag tror därför att det behövs nya tongivande spelare för att vi ska uppnå målet att vara kvar. Under uppehållet som kommer, förväntar jag mig att vi får se en lösning på det.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Nån som var på värmningen? samma laguppställning som senast?
Fullt tryck ikväll då!
Personligen skulle jag önska att man avstår ifrån att bua (vid en eventuell (måhända osannolik (gud förbjude)) förlust). Tycker inte heller att man (organiserat) ska ropa efter en spelare/målvakt när en annan är på isen!
Det är naturligtvis otroligt frustrerande för alla som upplever det vi tvingades genomlida i tisdags, men det ger garanterat INGEN positiv effekt att bua eller på annat negativt sätt visa missnöje!
Jag har som sagt full förståelse för frustrationen men tycker att det är bättre att vara tyst än att bua! (det tycker garanterat spelarna också)
Personligen skulle jag önska att man avstår ifrån att bua (vid en eventuell (måhända osannolik (gud förbjude)) förlust). Tycker inte heller att man (organiserat) ska ropa efter en spelare/målvakt när en annan är på isen!
Det är naturligtvis otroligt frustrerande för alla som upplever det vi tvingades genomlida i tisdags, men det ger garanterat INGEN positiv effekt att bua eller på annat negativt sätt visa missnöje!
Jag har som sagt full förståelse för frustrationen men tycker att det är bättre att vara tyst än att bua! (det tycker garanterat spelarna också)
Håller med Apan, jag skulle aldrig få för mig att bua ut mitt eget lag, det hoppas jag slippa höra fler gånger. Jag kommer heller aldrig att gå innan slutsignalen.Härmapan wrote:Fullt tryck ikväll då!
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Alfaxar, både Härmapan och Piggelin.
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Gäller bara att alla taggar till!!!!
Snart nära dig...en ny hall
Amen på det!Härmapan wrote:Fullt tryck ikväll då!
Tagga!!!! Positivt på läktarn idag idag ska det bli lulekross
En sak som jag funderat länge på, är det tillåtet att köra över målvakten? Jag har då sällan sett en utvisning när en motståndare har gjort så. Som i Gerbers fall, med full fart blev han överkörd och blev skadad, ingen utvisning alls. Så, jag antar att det är okej?
det blir utan tvekan förlust idag IGEN
tyst nu innan du stupar
när faan ska han försöka låta bli dessa djävla utvisningar, Augustin.
SATIKENS DJÄVLAR SKIT