Årsmöte 27/5
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Årsmöte 27/5
Glöm inte Årsmötet i Växjö Lakers 27/5 med efterföljande visning av vårt nya krypin Vida Arena.
http://www.vaxjolakers.se/website1/sv/n ... 2_grp-s1/3
http://www.vaxjolakers.se/website1/sv/n ... 2_grp-s1/3
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
Re: Årsmöte 27/5
Får man verkligen inte missa !!
ska bli riktigt roligt !!

" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
" Det Är Tajt " ;)
Synd man lägger det en fredagskväll bara
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
-
- Forumdemon
Kan man få bättre fredagsunderhållning?
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Om man betalar medlemskap i VLH idag. Kan man då gå på mötet imorgon? Eller måste man fått ett medlemskort?
I always tell the truth, even when i lie
Självklart kan du gå, bara du betalt medlemsavgiften. Har för mig att du även kan betala den på plats. Ta med kvittensen bara på inbetalningen!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det

Blir ju svårt att ta med en kvittens. Då 99% av sveriges befolkning betalar sina räkningar på internet. Och 99% av Sveriges befolkning inte har en skrivare hemma. Kan dom inte se på plats om man betalt?
Nja, det är ju mer än 1% som har skrivare iofs
Ta fram kvittensen på skärmen, ta fram mobilen och ta ett kort. Klart

Ta fram kvittensen på skärmen, ta fram mobilen och ta ett kort. Klart

Men du måste väl ha nån kontakt som har en liten skrivare. Eller på ditt jobb, en granne, vad som helst. Finns ju mängder av skrivare. Ta med din bankdosa och kör ut till mig ikväll, så kan jag skriva ut ditt kvitto med LL:s kaffemaskin...... kommer dock en räkning sen 

teddy wrote:Om man betalar medlemskap i VLH idag. Kan man då gå på mötet imorgon? Eller måste man fått ett medlemskort?
Lakers har väll aldrig haft några medlemskort

Jojomen det har man. 08/09 var medlemskortet som ett kreditkort och 09/10 en aningen enklare variant 

Jo, jag har ett par olika hemma
Ta med 200:- och betala på plats istället så slipper du krångla med kvittensen....

Ta med 200:- och betala på plats istället så slipper du krångla med kvittensen....
[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
Ok. Kan man det då Håkan? Det är inte som poseidon där medlemskap ska vara kirrat innan?
Enligt uppgifterna på hemsidan så gäller medlemsskap från 1/6 till 31/5, alltså gäller 2010/11 års medlemsskap, eller??
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Årsmöte 27/5
Ja Pigge, så ska det vara!
Teddy: Jag skrev ju också att du kan betala på plats!! Ett årsmöte är ju ingen pub som styra av sådana regler så att du måste betala innan!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Teddy: Jag skrev ju också att du kan betala på plats!! Ett årsmöte är ju ingen pub som styra av sådana regler så att du måste betala innan!!
Sent from my iPhone using Tapatalk

Teddy - det har man alltid tidigare kunnat göra. Så även på våra årsmöten.
Det är endast när vi har öppet för att sälja starkdrycker som vi inte får lösa medlemskap i dörren. För då räknas det som inträdde som vilken annat uteställe nere på stan som helst.
Det är endast när vi har öppet för att sälja starkdrycker som vi inte får lösa medlemskap i dörren. För då räknas det som inträdde som vilken annat uteställe nere på stan som helst.
-
- c/o LL´s Forum
Om man vill ta en öl på årsmötet då? Går det inte att lösa på plats då?
Den som inte sjunger är taifare!!!
Årsmöte 27/5
Lakers har aldrig tidigare serverat öl på sina årsmöten, så jag tror inte det är ngr problem.
-
- c/o LL´s Forum
Talismanen wrote:Ok skönt
I brist på öl och med tanke på var mötet hålls kan man tänka sig att det blir en lektion i bokföring istället. Dä du!

Är inte Sportbaren i Vida Arena öppen under visningen. 

Känns som att det kan bli rätt mycket folk idag. Trycket och snacket har aldrig varit större för ett årsmöte.
En fråga bara. Mötet äger alltså rum i på lakers kansli eller? Orangea byggnaden vid arabygatan?
En fråga bara. Mötet äger alltså rum i på lakers kansli eller? Orangea byggnaden vid arabygatan?
Snart nära dig...en ny hall
Ok hehe förmodade bara att det va på kansliet. Men men ibland måste man läsa det finstilta också 

-
- c/o LL´s Forum
Ha! Jag står överIceWOMEN wrote:Talismanen wrote:Ok skönt
I brist på öl och med tanke på var mötet hålls kan man tänka sig att det blir en lektion i bokföring istället. Dä du!

-
- c/o LL´s Forum
Någon insatt som kan tala om varför man har satt klockslaget 17.00?
Hur viktigt är då klockslaget om styrelsen, som jag antar, vill att så många medlemmar som möjligt kan/vill kunna delta på (Det absolut första styrelsemötet!) sedan man tog sig till ES? Som en tidigare skribent nämnde tidigare så borde intresset för detta mötet vara mycket stort. Om inte jag missminner mig så har tidigare möten lagts senare. Generellt på många arbetsplatser sträcker sig ofta arbetstiderna fram till kl 18. Om folk hade fått komma hem och fått i sig lite mat innan så hade antalet uppslutna medlemmar på detta unika styrelsemöte varit rekordstort, framtill mötets öppnade kl 19.
Hur viktigt är då klockslaget om styrelsen, som jag antar, vill att så många medlemmar som möjligt kan/vill kunna delta på (Det absolut första styrelsemötet!) sedan man tog sig till ES? Som en tidigare skribent nämnde tidigare så borde intresset för detta mötet vara mycket stort. Om inte jag missminner mig så har tidigare möten lagts senare. Generellt på många arbetsplatser sträcker sig ofta arbetstiderna fram till kl 18. Om folk hade fått komma hem och fått i sig lite mat innan så hade antalet uppslutna medlemmar på detta unika styrelsemöte varit rekordstort, framtill mötets öppnade kl 19.
-
- c/o LL´s Forum
Tycker oxå det är helt kasst att lägga det en fredag 17.00! Rent av sopigt faktiskt.
Efter att ha besökt årsmötet och Vida Arena kan jag bara rekommendera dom som är hockeyintresserade att hänga på låset.
Det kommer att bli riktigt grymt i nya Arenan, med allt runtomkring.

Det kommer att bli riktigt grymt i nya Arenan, med allt runtomkring.